suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 6:28 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1015 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sty 15, 2011 9:08 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Klocher pisze:
Spadek mocy troszke odczuwalny ale dobrze jest
na przeglądzie poproś może by "dodali mocy" - różnica przy wtryskach raczej nie powinna być wyczuwalna - mogą to zrobić, wzbogacić mieszankę - wtedy groźba wypalania zaworów znika :idea:

na ile kW masz reduktor?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob sty 15, 2011 12:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
A nawet nie wiem


Co do spadku mocy i wzbogacania mieszanki właśnie po to każą mi przyjechać za 1000 km żeby wszystko poprawić co tam mi nie pasuje :) Na razie jestem zadowolony na rezerwie gazu zrobiłem ok 60 km i jeszcze jeżdżę bo chce sprawdzić ile moge max jechać


Na reduktorze jest napisane 350 hp

http://allegro.pl/reduktor-compact-magi ... 38440.html

Identyczny mam właśnie znalazłem , czyli jest do 250 KM a po zamontowaniu jakiegoś tam czegoś do 350 KM

Jeżeli to prawda to troche zaszaleli :D

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: sob paź 01, 2011 11:55 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob wrz 11, 2010 4:18 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Jastrzębie Z- śląskie
Odgrzeje temat
Jak spalanie wychodzi i jak się sprawuje instalacja - jesteś zadowolony?
Jeżeli dobrzez zrozumiałem masz automata, czyli tak jak ja, mam też LPG Stag-a, koła AT 29 cali, jak na chwije obecną pali mi około 14 litrów lpg, teren symbolicznie, trasy zreszta też. :)
Problemów z instalacją brak.
No jedynie cena LPG trochę wariuje niestety :|

_________________
Janusz
VITARA LONG 2.0 V6


Na górę
Post: sob paź 01, 2011 11:44 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
12-14 niezaleznie czy trasa czy miasto, i long i cabrio, 2 litrowki na stagu, mniej sie nie da ; ]

_________________
EVitara


Na górę
Post: ndz paź 02, 2011 9:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 30, 2011 8:57 pm
Posty: 21
podepne sie pod temat :)


niektorzy z was wspominali o butli montowanej miedzy rama czy ktos takie cos juz ma i gdzie ja upchnac w longu ??

druga sprawa to wsumie wazniejsze dla mnie niz miejsce w bagazniku :D czyli bezpieczenstwo upalania w terenie z taka butla pod autem wiadomo trzeba dodac plyte oslaniajaca itd...

czy ktos uzytkuje gazownie z taka butla pod autem w terenie ??


Na górę
Post: pn paź 03, 2011 2:25 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
już kilka stron o tym jest :!:

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Post: pn paź 03, 2011 11:47 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
butla stako 55 litrow, 315 mm srednica, 802 mm dlugosc, wielozawor dla 30 stopni, wsadzasz to zamiast baku paliwa i miesci sie IDEALNIE pod orginalna oslone baku paliwa, zawieszasz butle na 2 szynach wygietych odpowiednio przykrecanych w orginalne miejsca montazu baku, mam tak w 3 autach, inna bajka to kombinowanie mniejszego baku paliwa, ja go robie z metalowego 10 litrowego kanistra chowanego miedzy rame a wał, po drugiej treonie od tłumika

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn paź 03, 2011 9:40 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 30, 2011 8:57 pm
Posty: 21
piotr880 pisze:
już kilka stron o tym jest :!:



zgadza sie kilka stron jest ktore przeczytalem i poza 2-3 osbami ktore wspomnialy o wsadzeniu butli miedzy rame nic wiecej nie bylo


Na górę
Post: pn paź 03, 2011 9:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 30, 2011 8:57 pm
Posty: 21
vaiker pisze:
butla stako 55 litrow, 315 mm srednica, 802 mm dlugosc, wielozawor dla 30 stopni, wsadzasz to zamiast baku paliwa i miesci sie IDEALNIE pod orginalna oslone baku paliwa, zawieszasz butle na 2 szynach wygietych odpowiednio przykrecanych w orginalne miejsca montazu baku, mam tak w 3 autach, inna bajka to kombinowanie mniejszego baku paliwa, ja go robie z metalowego 10 litrowego kanistra chowanego miedzy rame a wał, po drugiej treonie od tłumika




dziękuje za obszerne info :) juz u kogos w temacie widziałem jak podliftowac bak paliwa wiec mniewiecej mam pojecie gdzie i jak upchnąć butle


Na górę
Post: sob sty 21, 2012 11:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Cześć.
Przymierzam się do LPG. Obecnie gazownicy chcą od 3600 do 4250 za BRC lub 3000 za KME.
Czy ktoś byłby tak miły i podzielił się swoim doświadczeniem na temat zmotania nowego baku paliwa po umieszczeniu butli w miejscu oryginalnego baku. Vaiker napisał
vaiker pisze:
inna bajka to kombinowanie mniejszego baku paliwa, ja go robie z metalowego 10 litrowego kanistra chowanego miedzy rame a wał, po drugiej treonie od tłumika
ale to mało. Poza tym wolałbym coś większego, tylko nie wiem gdzie to zmieścić i z czego zrobić. No i co z pompą paliwa etc. Przejrzałem całe forum i konkretnych danych nie znalazłem.
Mam też pomysł na wykorzystanie toroidalnego zbiornika umieszczonego na podłodze bagażnika, ale niestety wszystko wskazuje na to, że raczej się tam nie zmieści, bo bagażnik jest za płytki.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: ndz sty 22, 2012 9:31 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
zewnetrzna pompa paliwa 3 bary od opla calibry do dostania na allegro, 10 litrowy bak, wchodzi mi jakies 12-13 litrow paliwa, wystarcza mi to spokojnie, raz na 5 tankowan gazu dolewam paliwa na stacji do pelna za dyszke i po sprawie, jak jade w europe to biore dodatkowy kanisterek z 10 litrami paliwa schowany pod fotelem pasazera

_________________
EVitara


Na górę
Post: ndz sty 22, 2012 11:27 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
lukenduro pisze:
Cześć.
Przymierzam się do LPG. Obecnie gazownicy chcą od 3600 do 4250 za BRC lub 3000 za KME.
Czy ktoś byłby tak miły i podzielił się swoim doświadczeniem na temat zmotania nowego baku paliwa po umieszczeniu butli w miejscu oryginalnego baku. Vaiker napisał
vaiker pisze:
inna bajka to kombinowanie mniejszego baku paliwa, ja go robie z metalowego 10 litrowego kanistra chowanego miedzy rame a wał, po drugiej treonie od tłumika
ale to mało. Poza tym wolałbym coś większego, tylko nie wiem gdzie to zmieścić i z czego zrobić. No i co z pompą paliwa etc. Przejrzałem całe forum i konkretnych danych nie znalazłem.
Mam też pomysł na wykorzystanie toroidalnego zbiornika umieszczonego na podłodze bagażnika, ale niestety wszystko wskazuje na to, że raczej się tam nie zmieści, bo bagażnik jest za płytki.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

ojciec wczoraj odebrał swoją od gazownika ,za staga zapłacił 2900 zł
może i nie tanio ale to sprawdzony człowiek
jedynie co to rozpórki mu na kielichy nie założył bo niby coś za blisko wtrysków i stary sam musiał podkładkami dystansować
czy ktoś miał problemy z tą rozpórką i mocowaniem elementów instalacji :wink:


Na górę
Post: ndz sty 22, 2012 11:54 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
przy odrobinie gimnastyki upchniesz wtryskwiacze tak ze sie zmieszcza, Raida w swojej vitarce ma valteki tak zamontowane ze nawet zmiescily sie pod orginalna oslonka z napisem V6 24valve , gazownik widocznie odpuscil temat Twoj ; ] nie dziwie sie, dosc sie musial ownerwiac przy montazu dysz w kolektor ; ]

_________________
EVitara


Na górę
Post: ndz sty 22, 2012 12:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
tak też myślałem ,że sobie odpuscił
mam go blisko i dobry człowiek
wcześniej zakładał mi wtrysk gazu do audi z silnikiem AAR 2,3 na mechanice Ke jetronic gdzie nikt nie chciał tego ruszyć
dokładał tps na przepustnicę itp
ale wiadomo kazdy ceni swój czas a przy tej cenie paliwa to ma roboty sporo :wink:


Na górę
Post: ndz sty 22, 2012 9:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
lukas pisze:
za staga zapłacił 2900 zł


Ta kwota to z montażem butli LPG zamiast baku?

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1015 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl