suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:45 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1115 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sty 23, 2012 12:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
nie butla standardowo wzdłuż bagażnika


Na górę
Post: pn sty 23, 2012 11:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Czy myślicie, że warto brać BRC, czy "zaoszczędzić" i brać tańszą instalację?

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: pn sty 23, 2012 11:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
mam staga w 2 vitarach, w renualt espace 3 i w renualt megane scenic


zaleta staga : kabelek kupisz za 3 dyszki i sobie sam poustawiasz wszystko
brc podobno lepsze ( czy lepsze?nie wiem, ja ze stagiem nie mialem nigdy problemu, wiem tylko ze brc jest drozsze) i procz kabelka musisz sobie mapsensor kupic do kalibracji, a stag sie kalibruje na biezaco w czasie jazdy . . .
do tego potezne forum ac odnosnie staga gdzie powiedza Ci wszystko

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 3:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
stag jest ok
nawet w niemieckiej megance miałem taką instalację założoną i 100 tyś no problem a sory czujnik temperatury wymieniałem
w tej teraz mam zavoli czy jakoś tak i jest do dupy może kwestia regulacji ale na stagu lepiej jeździło


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 7:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
a ja szukam człowieka który by mi naprawił moją vitarke bo na gazie nie da sie jeździć niestety :(

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 7:51 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
zapraszam do sacza ; ]

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt lut 03, 2012 6:05 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Klocher pisze:
bo na gazie nie da sie jeździć niestety :(

A co tam nie tak z Twoją Viertarką?

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: ndz lut 05, 2012 4:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
a chyba na cewkach mi przerywa ale nie jestem pewny tego w 100%

Nie da się jechac szarpią obroty na benzynie to samo


Jakie ustawienia dla Staga 3 są najlepsze do naszych Vitarek ( automat jeżeli to ma jakieś znaczenie )

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: pn lut 06, 2012 9:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
klocher pewnie masz to co ja :) do tego swiece z odstepem 0.8 minimum

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt lut 07, 2012 11:19 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
himself pisze:
klocher pewnie masz to co ja :) do tego swiece z odstepem 0.8 minimum



Czyli jakie świece mam kupić żeby były dobre do niej ? Dajta link czy coś :D

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: wt lut 07, 2012 11:28 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
y normalne, zaplonowe, ja wkladam zawsze to co z katalogu wychodzi, ngk bkr6 chyba mam teraz ?

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lut 07, 2012 12:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
też chyba mam takie

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: wt lut 07, 2012 2:16 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
ja mam iskry 0.6 odstep i jest fajnie.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr lut 08, 2012 10:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 25, 2012 11:56 am
Posty: 29
Lokalizacja: Borne Sulinowo (zachpom)
Podepnę się pod temat bo mam to samo czyli tragedię na gazie Vita v6 2.0. Jak zimna wszystko jest ok, ale po rozgrzaniu z cewek zaczyna błyskać.I to prawie ze wszystkich. Byłem z tym u elektromech. ale rozłożył rączki...musi pan sobie cewki wymienić. Akurat nie miałem 2 tysi górki i tak jeżdżę na szarpawce od prawie roku.:) Gazownik twierdzi że wszystko ok. Na benzynie dużo równiej chodzi ale też lekko poszarpuje szczególnie jak ma brak mocy przed redukcją. Jakieś pomysły...?Swiece oczywiście wymienione.

_________________
2.0 v6 + LPG


Na górę
Post: czw lut 09, 2012 5:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
jak ci blyska z cewek to masz cewki zwalone mozesz kupic uzywki taniej ale gwarancji nie ma ze nie bedzie na takiej uzywce jak u ciebiei.
Jak masz przebicia na fajkach ( tych gumach co ida od cewki do swiecy ) co jest bardziej prawodpodobne to zrob tak juz napisaem
kup tasme parciana izolacyjna ( okolo 10 zl roleczka ) i owin fajki nia, do tego sprawdz czy wszystkie sprezynki w fajkach ukladaja sie prosto, jak nie to trzeba naprostowac , wtedy musisz zdjac te gumowe elementy z fajek i naprostowac troche spreynki.
do tego sprawdz jakie masz swiece, do gazu takie z przerwa 0.8 lub 0.6 najlepiej
p.s najlepiej zeby ta przerwa byla fabryczna a nie ustawiana reczkie doginaac blaszke :)
powinno pomoc pozdr

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1115 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl