suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 11:01 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 15 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 01, 2015 10:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 09, 2015 4:37 pm
Posty: 133
Po długim studiowaniu, opiniach i rozmowach, zdecydowałem się na niego, ale ten zakład w żadnym wypadku się do tego nie przyczynił, a nawet prawie zniechęcił ;)
W poniedziałek autko ląduje u samodzielnego gościa z własnym warsztatem.. wg. strony STAGa nie jest autoryzowany, ale z polecenia wielu osób się skusiłem, z gwarancjami i opcjami jakich koszalin nawet nie pomyślał. Pożyjemy zobaczymy coby za dużo nie słodzić.

_________________
Vitara 2.0 V6 24v Long


Na górę
Post: śr wrz 02, 2015 9:18 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Panowie zamontowałem instalację STAG 200 Go-Fast do mojej Vici z silnikiem Baleno 1,8 i powiem że zap......a aż świszczy. Teraz mogę kręcić bączki po asfalcie Jeszcze tylko pomiar ile zeżre na 100km. Silnik ładnie pracuje. Wcześniej trochę się bałem wstawić jakikolwiek gaz ponieważ miałem przy pewnym autku spore problemy. Pojeżdżę trochę cyklem mieszanym i opisze z grubsza jak maszyna się sprawuje.


Na górę
Post: śr mar 16, 2016 4:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 18, 2015 2:03 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Mława
Silnik: H20A
Model: Long 2.0 V6
Rok prod.: 1997
Od 3 miesięcy jeżdżę na LPG w mojej v6 i jak na razie nie jest źle, zobaczymy co będzie dalej.
Odczuwalna mała różnica w mocy między benzyną a LPG.

Nie znam się na tym nawet trochę więc napiszę co mi tam zamontowali:
parownik - MAGIC III
zawór odcinający - VALTEK 03
zbiornik - W1B5023 BORMECH 40/592
wielozawór - OMB
gazoszczelna obudowa - BORMECH
wlew paliwa - OMB (zamontowany pod klapką wlewu benzyny)
elektroniczna jednostka sterująca - KME DIEGO G3
wtryskiwacz gazu - MAGIC JET
czujnik ciśnienia - KME PS-CCT-5-D
przewód giętki - PARKER

Znając życie to pewnie ktoś mnie zaraz uświadomi, że wcisnęli mi najtańszy badziew. Za całość dałem 3300zł wraz z wymianą wszystkich świec i uszczelek pod pokrywami zaworów bo trochę mokro było.
Po przejechaniu 1300km mogę stwierdzi, że spalanie waha się między 17 a 20 litrów gazu (nie liczę benzyny bo przeważnie jak ruszam to już jest na gazie - odpalam parę minut wcześniej z pilota)
Oczywiście górna granica jest umowna bo mogłoby być więcej.
Minimalne spalanie w trasie na pewno byłoby mniejsze ale nie jeżdżę w trasy tym autem.

Jak tam instalacje u Was? Dawno nikt się nie odzywał


Na górę
Post: czw mar 17, 2016 8:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 09, 2015 4:37 pm
Posty: 133
wtulich1 pisze:
Od 3 miesięcy jeżdżę na LPG w mojej v6 i jak na razie nie jest źle, zobaczymy co będzie dalej.
Odczuwalna mała różnica w mocy między benzyną a LPG.

Nie znam się na tym nawet trochę więc napiszę co mi tam zamontowali:
parownik - MAGIC III
zawór odcinający - VALTEK 03
zbiornik - W1B5023 BORMECH 40/592
wielozawór - OMB
gazoszczelna obudowa - BORMECH
wlew paliwa - OMB (zamontowany pod klapką wlewu benzyny)
elektroniczna jednostka sterująca - KME DIEGO G3
wtryskiwacz gazu - MAGIC JET
czujnik ciśnienia - KME PS-CCT-5-D
przewód giętki - PARKER

Znając życie to pewnie ktoś mnie zaraz uświadomi, że wcisnęli mi najtańszy badziew. Za całość dałem 3300zł wraz z wymianą wszystkich świec i uszczelek pod pokrywami zaworów bo trochę mokro było.
Po przejechaniu 1300km mogę stwierdzi, że spalanie waha się między 17 a 20 litrów gazu (nie liczę benzyny bo przeważnie jak ruszam to już jest na gazie - odpalam parę minut wcześniej z pilota)
Oczywiście górna granica jest umowna bo mogłoby być więcej.
Minimalne spalanie w trasie na pewno byłoby mniejsze ale nie jeżdżę w trasy tym autem.

Jak tam instalacje u Was? Dawno nikt się nie odzywał

Na instalacjach się nie znam, mam gaz od sierpnia co widać po wpisach ;)
Konkretnych danych w tej chwili nie powiem oprócz tego że STAG i wtryski Barracudy.
Może ktoś nie wierzyć, ale na mocy nic nie odczułem zmian na lepsze czy gorsze.
Spalanie - średnio 13 L w trybie mieszanym.
Udało mi się w trasie zejść do 11,6L na ekonomicznej jeździe w granicach 95-110.
Przy katowaniu na trasie, gdzie uzyskiwałem prędkość nadprzestrzenną z sercem w przełyku, spalił max. 14,3L.
Za 1500km pierwsza wymiana filtrów :)
Dałem 3500zł, głównie przez V6. Przy 4 cylindrach skasowałby mniej.
Za krótko jeszcze jeżdżę żeby otwierać szampana, ale do tej pory wielce zachwalam :)

_________________
Vitara 2.0 V6 24v Long


Na górę
Post: pt mar 18, 2016 3:12 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
wtulich1 pisze:
Po przejechaniu 1300km mogę stwierdzi, że spalanie waha się między 17 a 20 litrów gazu (nie liczę benzyny bo przeważnie jak ruszam to już jest na gazie - odpalam parę minut wcześniej z pilota)

Tyle to mi pali dwa razy większe auto z trzy razy większym silnikiem :lol:
...na instalacji podciśnieniowej :mrgreen:


Na górę
Post: pt mar 18, 2016 6:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
kostuch pisze:
wtulich1 pisze:
Po przejechaniu 1300km mogę stwierdzi, że spalanie waha się między 17 a 20 litrów gazu (nie liczę benzyny bo przeważnie jak ruszam to już jest na gazie - odpalam parę minut wcześniej z pilota)

Tyle to mi pali dwa razy większe auto z trzy razy większym silnikiem :lol:
...na instalacji podciśnieniowej :mrgreen:

Masz wj 4,7? Jeśli to spalanie to prawda to nawet rozstał bym się z vitarą, niestety słyszałem o spalaniu ponad 25l.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: sob mar 19, 2016 6:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
gutek.a4 pisze:
kostuch pisze:
wtulich1 pisze:
Po przejechaniu 1300km mogę stwierdzi, że spalanie waha się między 17 a 20 litrów gazu (nie liczę benzyny bo przeważnie jak ruszam to już jest na gazie - odpalam parę minut wcześniej z pilota)

Tyle to mi pali dwa razy większe auto z trzy razy większym silnikiem :lol:
...na instalacji podciśnieniowej :mrgreen:

Masz wj 4,7? Jeśli to spalanie to prawda to nawet rozstał bym się z vitarą, niestety słyszałem o spalaniu ponad 25l.

Brzydzę się dżipami (nowszymi od CJ) :lol:
Mam uczciwy smalllblock 5,7 w chevym

A 4,7 faktycznie zaczyna rozmowę od 25 litrów.


Na górę
Post: sob mar 19, 2016 10:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
A faktycznie, już kojarzę, jeep mało amerykancki :D chyba blazera masz jeśli dobrze pamiętam, to dlaczego to tak mało pali?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz mar 20, 2016 1:07 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
gutek.a4 pisze:
A faktycznie, już kojarzę, jeep mało amerykancki :D chyba blazera masz jeśli dobrze pamiętam, to dlaczego to tak mało pali?

Tahoe mam.
A pali tyle, bo więcej nie chce :)
Jestem zwolennikiem instalek, które można samemu wyregulować i serwisować.
Po co mi użeranie się z kiepskimi wtryskiwaczami, temperaturą gazu, mapami sterowników i regulacjami u "fachowców"?
Instalacje wtrysku gazu zakładane do starszych silników to sukces marketingu branży lpg nad rozsądkiem. Koszt założenia i serwisu nie przekłada się w żaden odczuwalny sposób na komfort użytkowania czy spalanie.

A jak ktoś ma już plastykowy silnik, który rozpada się od kichnięcia gazu, to bardzo mi przykro z tego powodu :mrgreen:


Na górę
Post: ndz mar 20, 2016 1:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
monyliza pisze:
Panowie zamontowałem instalację STAG 200 Go-Fast do mojej Vici z silnikiem Baleno 1,8 i powiem że zap......a aż świszczy. Teraz mogę kręcić bączki po asfalcie Jeszcze tylko pomiar ile zeżre na 100km. Silnik ładnie pracuje. Wcześniej trochę się bałem wstawić jakikolwiek gaz ponieważ miałem przy pewnym autku spore problemy. Pojeżdżę trochę cyklem mieszanym i opisze z grubsza jak maszyna się sprawuje.

Możesz napisać coś więcej, jaki reduktor, wtryski. Też chcę do baleno 1.8 Go-Fast założyć


Na górę
Post: śr mar 23, 2016 6:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Witam.
Przepraszam że tak długo czekałeś. Służba nie drużba więc czasu ostatnio mało. Jeśli chodzi o instalacje to jest to optymalny zestaw jaki można nabyć na alledrogo.
-sterownik STAG200 GoFast
-reduktor Tomasetto Alaska AT09 136KM
-listwa wtryskowa Valtek 3Ohm 4 cyl.
Pozostałych gratów nie wymieniam bo oczywiste że potrzebne są przewody podłączeniowe itp.
Autkiem rzadko teraz jeżdżę gdyż jak pisałem wcześniej mam zbyt mało czasu.
Silnik pracuje normalnie bez żadnych szarpań zacięć itp.
Za pomocą oprogramowania AC GAS SYNCHRO można się pobawić i poregulować pracę sterownika gazu.
Aplikacja do ściągnięcia ze strony producenta a interfejs dostępny również na alledrogo.
Co najlepsze to Polski produkt więc i aplikacja jest po Polsku.


Na górę
Post: śr mar 23, 2016 9:48 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
monyliza pisze:
-reduktor Tomasetto Alaska AT09 136KM

Mam wątpliwości czy taki reduktor podoła. Ja miałem Lovato 160KM i nie dawał rady na wyższych obrotach - powyżej 4500.
Teraz mam KME Silver >200KM i jest lepiej, znacznie lepiej. Ale z tego co patrzyłem na temp. gazu to ten KME jest na krawędzi, czyli mniejszy by był za mały.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw mar 24, 2016 7:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Taką samą ma kolega z roboty w Honda Accord z silnikiem 2,0 benzyna. Coś około 130 koni.
Daje rady. Spala mu 15l/100km. U mnie szału nie ma bo za pierwszym razem Vitara zasiorpała 30l/100km.
:shock:


Na górę
Post: czw mar 24, 2016 7:22 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
To bujnij się na 3 do czerwonego pola i na 4 powyżej 4500. Dobrze by było mieć podłączony komp z programem gazowymi sprawdzić temperaturę gazu na listwie. Ciekawy jestem czy wystarczy.

Znajomy w Audi 1.8 też twierdził, że mu reduktor wystarcza, tylko on nie przekraczał 3000 obrotów. Jak dał się namówić na ostrzejszą przejażdżkę i wygonił pająki z wydechu to się okazało, że gaz na listwie ma temperaturę <0 i komputer przełączał na benzynę

monyliza pisze:
U mnie szału nie ma bo za pierwszym razem Vitara zasiorpała 30l/100km.

Witaj w klubie. Poniżej 25l/100 mi nie schodzi :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw mar 24, 2016 9:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 09, 2015 4:37 pm
Posty: 133
Skąd Wy macie takie spalania? :shock: Jakieś inne silniki czy o co chodzi?
Nie żebym marudził że mam za mało..

_________________
Vitara 2.0 V6 24v Long


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 15 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl