suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 3:26 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 28, 2010 9:21 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lip 26, 2010 8:48 am
Posty: 21
.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: wt wrz 28, 2010 9:37 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
No ok, a ilo litrowa ma być ta butla?? :roll:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: wt wrz 28, 2010 11:31 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lip 26, 2010 8:48 am
Posty: 21
Rafał.R pisze:
piotrpat pisze:
Można ulec wrażeniu, że jednak "ramka" zmniejsza prześwit bo "ramka" z definicji "obramowuje" a jak obramowuje to dodaje wymiaru obrysowi zbiornika, a jak zbiornik wisi pod podłogą to prześwit maleje o grubośc rzeczonego "obramowania".
Chyba że Twoja ramka jednak nie "obramowuje" zbiornika

:?: :mrgreen:

Zdecydowanie moja rama nie "obramowuje" zbiornia:) sam zbiornik na benzyne jest jak najbardziej klasyczny, tyle, że węższy od fabrycznego, i owa ramka obejmuję go z przodu i z tyłu, a nie od spodu. Po drugie ramka na butle z gazem także nie zmniejszy prześwitu, bo butle obejmuję także z przodu i z tyłu, wszak butla jest okrągła. Tak więc mój kompletny zbiornik nie obniży prześwitu ani o 1milimetr!


I jeszcze jedno:
pod ten "mój" zbiornik benz+lpg przykręci się fabryczną osłonę blaszaną, która jest pod oryginalnym zbiornikiem na benzynę!!!
czyli po przykręceniu tejże osłony z zewnątrz nic nie będzie widać, że coś jest zmotane i zbiorniki będą osłonięte przed kamieniami itp, oczywiście błoto będzie tak samo się chętnie zbierać jak w oryginale...


Ostatnio zmieniony wt wrz 28, 2010 11:36 am przez Rafal.R, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt wrz 28, 2010 11:33 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lip 26, 2010 8:48 am
Posty: 21
Browning pisze:
No ok, a ilo litrowa ma być ta butla?? :roll:

Butla na gaz ma 40L, taką mam obecnie i przy silniki 2.0 V6 starcza spokojnie na 300-320km. Zbiornik na benzynę będzie mieć około 18-20L :)
takie pojemności obu zbiorników to trochę przypadek, bo mam butlę 40L, ale też chyba najlepszy kompromis, jeśli chodzi o wzajemne dobranie objętości obu zbiorników i miejsca dostępnego po oryginalnym baku na benzynę


Na górę
Post: pn sty 30, 2012 2:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lip 26, 2010 8:48 am
Posty: 21
Rafał.R pisze:
Rafał.R pisze:
piotrpat pisze:
Można ulec wrażeniu, że jednak "ramka" zmniejsza prześwit bo "ramka" z definicji "obramowuje" a jak obramowuje to dodaje wymiaru obrysowi zbiornika, a jak zbiornik wisi pod podłogą to prześwit maleje o grubośc rzeczonego "obramowania".
Chyba że Twoja ramka jednak nie "obramowuje" zbiornika

:?: :mrgreen:

Zdecydowanie moja rama nie "obramowuje" zbiornia:) sam zbiornik na benzyne jest jak najbardziej klasyczny, tyle, że węższy od fabrycznego, i owa ramka obejmuję go z przodu i z tyłu, a nie od spodu. Po drugie ramka na butle z gazem także nie zmniejszy prześwitu, bo butle obejmuję także z przodu i z tyłu, wszak butla jest okrągła. Tak więc mój kompletny zbiornik nie obniży prześwitu ani o 1milimetr!


I jeszcze jedno:
pod ten "mój" zbiornik benz+lpg przykręci się fabryczną osłonę blaszaną, która jest pod oryginalnym zbiornikiem na benzynę!!!
czyli po przykręceniu tejże osłony z zewnątrz nic nie będzie widać, że coś jest zmotane i zbiorniki będą osłonięte przed kamieniami itp, oczywiście błoto będzie tak samo się chętnie zbierać jak w oryginale...

Panie i Panowie, długo mnie tu nie było, ale jestem.
Zbiornik użytkuję od roku, wszystko działa jak należy, zbiornik funkcjonuje bez zarzutu, nawet wskaźnik poziomu działa, ale dosyć szybko się rusza, bo tankując od pustego do pełnego wchodzi ok 17litrów paliwka... Niewiele, ale zważywszy że gaz LPG i tak tankuje się 2-3razy (przynajmniej u mnie tak jest) to da się to przeżyć:) a bagażnik jest fabryczny, żadne przewody od instalacji LPG nie wnikają do nadwozia, nie trzeba wykonywać żadnych otworów na przewody. Co do mojego ostatniego wpisu, niestety osłona spod fabrycznego zbiornika nie pasuje pod mój zbiornik, ale myślę, że po pierwsze nie jest to konieczne (butla sama w sobie jest mocna, a mój zbiornik ma małą powierzchnię patrząc od spodu aut, więc trudno w nią "trafić" i uszkodzić) a po drugie to zawsze mogę dorobić dla chętnych specjalną osłonę :) Jakby ktoś był chętny jestem w stanie zaprojektować i wykonać zbiornik tylko na benzynę w miejsce fabrycznego, o innym kształcie, zwiększającym kąt zejścia (zapewne o mniejszej pojemności niż fabryczny)
Pozdrawiam wszystkich:)


Na górę
Post: czw lut 02, 2012 3:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
U mnie butla 60 l była w miejscu zbiornika paliwa osłonięta stalowymi płytami 3mm.
Zbiornik znajdował się pod siedzeniem Pasażera z tyłu po prawej stronie- pojemność OK 20l.
Instalacja LPG oryginalna z Komputerem dedykowanym do Suzuki .
Suczka została sprowadzona przez poprzedniego właściciela 4 lata temu z Holandii .


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn gru 01, 2014 4:48 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lis 29, 2014 4:19 pm
Posty: 7
Witam szanownych forumowiczów

Jestem nowy a potrzebuje pilnie kontaktu do "Rafał.R". Jeżeli miałby ktoś na niego namiar to proszę o kontakt na privie. Napisałem mu wiadomość ale od dłuższego czasu jest nieaktywny na forum :roll:


Na górę
Post: pn gru 01, 2014 8:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Również vitamy szanownego usera, lecz w tym wątku viewforum.php?f=37

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz gru 14, 2014 9:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2014 11:47 am
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
No, dobra - kolega Rafał już na forum dawno nie jest aktywny. Spróbujmy inaczej - czy ktoś posiada szczegółowe informacje jak wcisnąć optymalnie zbiornik LPG i nowy, mały PB pod podłogę? Jakieś rysunki zwymiarowane, zdjęcia? Na forum jest kilka, ale żadnych szczegółów. Wiadomo - samemu rzeźbiąc trudniej i może być kosztowniej niż zapytać o gotowe rozwiązania. A może ktoś oferuje wykonanie takiej przeróbki lub gotową technologię?

_________________
Królewskie rządzi


Na górę
Post: pn gru 15, 2014 10:16 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Rafał już jest aktywny - można do niego pisać PW.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl