suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

LPG w 1,6 8V i snorkel
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=3982
Strona 2 z 2

Autor:  kostuch [ wt lip 18, 2017 3:07 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w 1,6 8V i snorkel

Gawronek85 pisze:
a ktoś kombinował ze stożkiem i do nie go puszką - air-box. ? w tedy powietrze by tak nie dmuchało w silnik

Ale to nie chodzi o to, że "dmucha w silnik".
Reduktor gazu jest sterowany podciśnieniowo (względem ciśnienia atmosferycznego).
Podczas szybkiej jazdy różnice ciśnień na zewnątrz karoserii są ogromne - niech ktoś np pomaca sobie plandekę nad głową i poczuje jak szarpie w losowy sposób. A potem pomyśli o membranie reduktora gazu :o
Dawkowanie lpg musiało by opierać się o wtryskiwacze a nie zaworek z membraną, żeby miało to szanse działać.

Ja mam snorkel rozpinany pod maską. Na asfalcie zasysa z pod maski, a w błocie osiąga się prędkości zbliżone do zera i snorkel wtedy działa z prostym lpg.

Autor:  Gawronek85 [ czw lip 20, 2017 10:07 am ]
Tytuł:  Re: LPG w 1,6 8V i snorkel

przy jeździe szybkiej (o ile można tak powiedzieć o podróży dziczkiem) nie ma problemu najmniejszego idzie jak zła spalanie też eleganckie,
przygasa mi jak szybko hamuję: czy to przed światłami, czy przy awaryjnym hamowaniu jest modlitwa "nie zgaśnij, nie zgaśnij, nie zgaśnij"
przy hamowaniu biegami zero problemu,
kłopot jest przy wciśniętym dłużej sprzęgle czy na biegu jałowym

Autor:  kostuch [ czw lip 20, 2017 1:26 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w 1,6 8V i snorkel

O tym właśnie piszę.
Jak hamujesz silnikiem, to nie musisz mieć w ogóle żadnego paliwa.
A jak jedziesz na luzie, to parownik nie poda ci odpowiedniej ilości gazu, bo go zakłócają zmiany ciśnienia w dolocie. Albo się zaleje i zgaśnie albo zuboży i zgaśnie.

Autor:  Gawronek85 [ czw lip 20, 2017 3:03 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w 1,6 8V i snorkel

A takie buty :D dobrze wiedzieć. Z drugiej strony to nie dobrze bo rujnuje mi to koncepcję, trzeba będzie jakiś faktycznie trójnik zrobić pod machą

Autor:  Didymos [ pt lip 21, 2017 7:44 am ]
Tytuł:  Re: LPG w 1,6 8V i snorkel

To normalka przy prostym lpg i snorkelu, trzeba sobie wypracować taką technikę, żeby przy hamowaniu nie trzymać za długo wciśniętego sprzęgła, ani nie puszczać fury luzem, to silnik nie będzie gasł, przy szybkiej redukcji i hamowaniu silnikiem problem nie powstaje.

Autor:  Gawronek85 [ śr lip 26, 2017 9:42 am ]
Tytuł:  Re: LPG w 1,6 8V i snorkel

Zatankowałem ostatnio na BP i przy wiadomych sytuacjach się dławi, ale jeszcze mi nie zgasł już od tygodnia :D gazik droższy ale chyba warto

Autor:  sebahabit [ pt wrz 01, 2017 1:34 pm ]
Tytuł:  Re: LPG w 1,6 8V i snorkel

a to nie było tak że od strony membrany w parowniku (tej co są te 2 małe otworki) zaślepiamy je, robimy większy otwór wkręcamy jakiś króciec, i prowadzimy rurkę od parownika do puszki z filtrem... (nie jestem gazownikiem, takie coś obiło mi się kiedyś o uszy)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/