suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 9:19 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 239 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 516 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lip 04, 2008 9:51 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Mam gaz :D

Czy jest możliwe, żeby na gazie lepiej chodził na wolnych niż na benzynie??

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pt lip 04, 2008 9:53 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 20, 2007 2:34 pm
Posty: 147
Lokalizacja: Rusiec k/Nadarzyna
u mnie tak się dzieje .. na benzynie na wolnych faluje sobie lekko a na gazie równiuteńko pracuje ....

_________________
ResoR - Vitara '92 1.6 8v + LPG (Blos) - Już bez Vitary :(


Na górę
Post: pt lip 04, 2008 10:04 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1167
dokładnie.
mam to samo.

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Delica4x4.pl . Suzukowcy.pl . Ready2go.pl


Na górę
Post: pt lip 04, 2008 11:55 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
papas pisze:
Eno kurna to co ty masz handmadafaka superhiper przdłużanego looooonga że Ci tyle rzeczy wchodzi??????
Jakoś sobie tego nie mogę wyobrazić.

Złożyłem tylną kanapę :mrgreen:

papas pisze:
membrana wyskoczyła ze zatrzasku, i jak próbowałem wyregulować gaz to za 0,5h vitka wsysła 25 litrów gazu :shock: :shock: :shock:
Że też nie wpadłem na to po tym okrótnym zapachu spalin, no....

W Aro miałem takie spalanie jak mi dekle zakręcili po swpaie silnika gorący płyn dostarczany do parownika... I zamarzniety był i ciekły LPG miałem w silniku.... :roll:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt lip 04, 2008 11:56 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
ResoR pisze:
u mnie tak się dzieje .. na benzynie na wolnych faluje sobie lekko a na gazie równiuteńko pracuje ....

A to wina silniczka krokowego. :(

To normalne, że na benzynie lepiej ciągnie z dołu niż na LPG...

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 2:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
WITAM

widzę że nie jestem sam z latającymi obrotami, ale powiedzcie mi czy komuś się udało wyregulować żeby na benzynie i na gazie chodził podobnie??

mam vitkę 1,6 8v przejechane już 270 tyś, na gazie około 80 tyś na benzynie skacze jak cholera, czy to zimny silnik czy gorący nie ważne a na gazie bez problemu już po prostu mi nerwy mi wysiadły

i apropo gazu jak u was jest z pokazywaniem nagrzania płynu na czujniku temp. u mnie wychyla sie jedynie na jakieś 3-4 mm czy u Was też tak jest???

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 3:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Już tłumacze co mnie wytłumaczono. W moim aucie mam odcięte 2 przewody z 4 z silniczka krokowego: czerwony i niebieski z tego co pamiętam. Jest on ustawiony na stałę i zależnie od temperatury płynu chłodniczego silnik ma coraz mniejsze obroty.
No i co do skaczących obrotów to jest tak: im zimniejszy silnik tym bardziej te obroty skaczą: dochodza nawet do 1700 rpm, odcinka, spadają, znów lecą... Jak się nagrzeje do 1/3 skali to zwykle było tak, że 1000 rpm-700 rpm... No a teraz jak mi sie dogrzewa to mam i 500 rpm wg obrotomierza czasem :mrgreen:
I nie gaśnie. :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 7:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
ok a jak wygląda silniczek krokowy bo podobno w wersjach 1.6 8v nie ma takowego, a jeśli jest to proszę o zdjęcie SLAVCO1983@INTERIA.PL ALBO GG 8705819

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 8:04 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
No z tego co wiem, to jest to element w okolicach przepustnicy. Prawdopodobnie jedyne miejsce do którego przy przepustnicy dochodzą przewody elektryczne. :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 8:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
zax pisze:
Już tłumacze co mnie wytłumaczono. W moim aucie mam odcięte 2 przewody z 4 z silniczka krokowego: czerwony i niebieski z tego co pamiętam. Jest on ustawiony na stałę i zależnie od temperatury płynu chłodniczego silnik ma coraz mniejsze obroty.

Właśnie ten efekt mnie prześladuje i za cholere nie mogę wykryć przyczyny :idea:
Jest to lekko wnerwiające, że za każdym razem jak nagrzeje silnik to musze się zatrzymać (koła nie mogą się kręcić) ,żeby obroty się wyregulowały - później jest ok.

Zwalczyłeś to jakoś :?: Muszę się przyjrzeć, czy nikt nie kombinował przy silniczku krokowym ...

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 10:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
piotrk pisze:
Zwalczyłeś to jakoś :?:

No. :mrgreen:
Jak się nagrzeje za połowę skali to trzyma równe obroty :mrgreen:
Nie walcze z tym, jakoś mi się nie chce. :roll:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lip 09, 2008 7:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
ok a czy na benzynie i na gazie wam skaczą obroty czy tylko na jednym paliwie ewidentnie???

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: śr lip 09, 2008 8:39 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Mi na jednym i drugim. Bo samo się przełącza jak się nagrzeje, poprawy nie widać.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lip 10, 2008 6:32 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 07, 2008 8:03 am
Posty: 42
Ja stawiam na czujnik położenia przepustnicy. Miałem podobną sytuację w Fordzie fiesta. Jak sie go odkręciło i lekko tylko przesunęło w ramach otworków-obroty sie stabilizowały. Jest tam chyba napylona warstwa jakiejś substancji która daje opór elektryczny i w miejscu jak suwak zatrzymał sie w położeniu wolne obroty to się ta warstwa wydarła. Pomogło przekręcenie go delikatnie. Wolne obroty wzrosly o jakieś 150-200 ale były równe. Drozszą metodą naprawy czujnika jest jego wymiana :mrgreen: .

_________________
Vitara 90r. 1,6 blaszanka, niekolorowa.
Wolność ma zapach benzyny.


Na górę
Post: czw lip 10, 2008 6:36 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
a widzicie u mnie obroty skaczą tylko na benzynie i jak jadę i w czasie wdepnięcia w pedał rzuca jak cholera nie wiem może syf mam w baku cholera nie mam już pojęcia :cry: :cry: :cry:

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 239 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 516 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl