suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Vitara pali LPG i benzynę jednocześnie
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=8682
Strona 2 z 2

Autor:  Mitel [ śr lut 09, 2011 10:10 pm ]
Tytuł:  Re: Pali benzyne i lpg jednoczesnie

Przełącznik już jest, teraz jestem pewien na 100, ze bierze wache bo po odłączeniu pompy mimo, że jest na lpg traci obroty i gasnie. Kręciłem w parowniku ale cenzura, załącze pompe i hula dalej.

Gaz to zło!

Autor:  piotrk [ śr lut 09, 2011 10:49 pm ]
Tytuł:  Re: Pali benzyne i lpg jednoczesnie

raczej trefni gazownicy to zło ;)

Autor:  Zulu [ śr lut 09, 2011 11:03 pm ]
Tytuł:  Re: Pali benzyne i lpg jednoczesnie

:mrgreen: ja się tam cieszę taniością

Autor:  kowal_os [ czw lut 10, 2011 9:29 am ]
Tytuł:  Re: Pali benzyne i lpg jednoczesnie

Ja mam w Vitce i w Cr-vce LPG tyle, że sekwencje i nie chce wracać do PB

Autor:  climber67 [ ndz paź 28, 2012 10:50 pm ]
Tytuł:  Vitara pali LPG i benzynę jednocześnie

Witam.
Mam problem, moja Vitara Long 1,6 16v spala jednocześnie gaz i benzynę nawet jak jadę na gazie. W związku z tym zanim udałem się do gazownika odłączyłem pompę paliwa myśląc ,że w ten sposób jak pompa nie chodzi to i paliwa nie będzie spalać. Jakież było moje zdziwienie gdy po przejechaniu 200km (na gazie oczywiście) w baku ubyło jakieś 15 l benzyny (przy odłączonej pompie). Po odkręceniu korka wlewy paliwa (benzyny) usłyszałem głośne syczenie ,zassanie powietrza. Po interwencji gazownika i wymianie takiej czarnej skrzyneczki ,emulatora bodajże, dalej dzieje się to samo, benzyna jest zasysana z baku przy odłączonej pompie .Zresztą jak odkręciłem przewód paliwa , ten który biegnie od baku do filtra i przyłożyłem do filtra palec ,to przy pracującym silniku odczuwalne było zasysanie palca. Gazownik powiedział, że to może być jakiś wtrysk uszkodzony i on powoduje wytwarzanie podciśnienia. Może ktoś z was miał też podobny problem .Doradźcie coś bo nie wiem co robić. Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Autor:  zbys19 [ pn paź 29, 2012 7:56 am ]
Tytuł:  Re: Vitara pali LPG i benzynę jednocześnie

a przywitać sie w odpowiednim dziale to nie łaska panie kolego??

Autor:  Zulu [ pn paź 29, 2012 9:14 am ]
Tytuł:  Re: Vitara pali LPG i benzynę jednocześnie

Obroty na buegu jałowym masz na jakim poziomie? Jak mi się tak działo to niałem bardzo niskie.

Autor:  Patryk32 [ pn paź 29, 2012 3:57 pm ]
Tytuł:  Re: Vitara pali LPG i benzynę jednocześnie

naczy, ja u takiego dosyć ogarniętego gazownika słyszałem, że niektóre instalacje LPG (zazwyczaj BRC) "wspomagają się" benzynką, ale w praktyce nie wiem jak to sie ma

Autor:  lutajman [ wt lut 26, 2013 5:48 pm ]
Tytuł:  Żre benzynę i LPG na raz, pasibżuch je@#$%

Long 2.0V6.
Po 3 wizycie w 3 warsztacie pseudo serwisie LPG okazuje się, że naciągacze nie zdiagnozowali/ nie zlikwidowali usterki. Wyregulowali dawkę gazu tak aby jeździł i ''daj pan kasę i won".
Wyżera benzynę tak, jakbym wcale na gazie nie jeździł i tylko trochę gazu podciąga na włączonym lpg.
A teraz pytanie:
Czy ktoś wie jak jest realizowane odłącznie wtrysku paliwa w sekwencji?( pompke wyłącza sterownik czy tylko wtryski i czy robi to komputer czy przekaźnik jakiś i czy to w sofcie jest realizowane?)
Może sterownik piznął?

Autor:  jan [ wt lut 26, 2013 6:27 pm ]
Tytuł:  Re: Żre benzynę i LPG na raz, pasibżuch je@#$%

Zamontuj dodatkowy wyłącznik pompki tymczasowo dopóki nie znajdziesz problemu :wink: a i potem taki pstryczek jest ok i jestes 100% pewny że nie pobiera benzyny i nie zatrzesz pompki gdy braknie Pb,a tak na marginesie to komuś nie chciało się tego porządnie zrobić :x

Autor:  vaiker [ wt lut 26, 2013 8:12 pm ]
Tytuł:  Re: Żre benzynę i LPG na raz, pasibżuch je@#$%

gosciu, masz tam skewencje czy wczesniejsza generacje gazu ? poka foty tego co tam masz zamontowane

Autor:  lutajman [ wt lut 26, 2013 10:04 pm ]
Tytuł:  Re: Żre benzynę i LPG na raz, pasibżuch je@#$%

Diego KME sekwencja, dwie listwy po 3 Valtek'i elektrozawór Valtek a parownik jakiś tam bo nigdzie nie widzę nazwy- wsio valtek :( sie nie popisał poprzedni właściciel.

Serownik:
http://chomikuj.pl/lutajman/Galeria/20130226016,2473006266.jpg

Parównik:
http://chomikuj.pl/lutajman/Galeria/20130226020,2473007413.jpg

Autor:  MłodyGSX-R [ wt lut 26, 2013 10:07 pm ]
Tytuł:  Re: Żre benzynę i LPG na raz, pasibżuch je@#$%

Na gazie ogólnie mało się znam, ale ostatnio spalił mi się moduł-sterownik LPG i znajomy gazownik opowiadał, że czasami zdarza się tak że sterownik jest wadliwy i spala PB i LPG na raz...

edit.

widzę że masz sterowanie KME, a dokładnie o tym była moja historia

Autor:  lutajman [ wt lut 26, 2013 10:17 pm ]
Tytuł:  Re: Żre benzynę i LPG na raz, pasibżuch je@#$%

No instalacja raczej budżetowa a ma już/tylko/aż/zaledwie 3 lata.
Ostatnie chooje zjadły mi 450 zł( podobno regeneracja wtrysków, kalibracja, filtry i wlew pod klapke)
Pech chciał, że w delegacje ruszyłem to Ojca posłałem. Jak wróciłem to sie okazało że auto muli, końcówka do tankowania koliduje z korkiem od paliwa, wciąga paliwo i lpg naraz, a przy okazji zmiany uszczelek pod pokrywami zaworów się okazało, że wcale wtrysków nie ruszyli.
Ojciec siedział 4h robili, 450 wzieli i guw... zrobili
Jutro Jade zrobić awanturę.

A da rade ręcznie wyłączyć wtryskiwacze? Bo pompkę to jakoś ogarnę ale naczytałem się że to zuo i wtryski trzeba wyłączyć coby na sucho nie chodziły.

Autor:  vaiker [ śr lut 27, 2013 12:40 am ]
Tytuł:  Re: Żre benzynę i LPG na raz, pasibżuch je@#$%

1. jesli padl CI sterownik to posiadam taki do sprzedania ze swojego auta, wywalilem go i wstawilem LPGtech`a
2. valteki, dales 450 zeta, no ja kupilem sobie HANY po 80 zlotych za sztuke, wezyki mam po 3 cm od wtryskiwacza do kolektora, regenerowac ich nie musze przez 100 tysiecy kilometrow, kalibracja?jaka kalibracja? filtry ksoztuja w sumie 15 zlotych na allegro.
3. nie wylacza sie pompy paliwa w sekwencji ( tzn mozna, ale traktuje sie to jako cos DODATKOWEGO NIEPOTRZEBNEGO. sterownik GAZU w momencie przelaczenia na GAZ ODPINA ELEKTRYCZNIE wtryski benzynowe i podaje impulsy na wtryski gazowe, jesli zdemontujesz serownik gazu ( wypniesz wtyczki) to auto CI nie odpali, bo sygnal z ECU auta leci do sterownika gazowego, tam jest podawany ALBO na wtrysk benzyny, albo jest odcinany i sterownik gazu pobiera tylko info kiedy jest impuls wtrysku benzyny i dawkuje w tym momencie gaz, mnozac czas owtarcia wtrysku gazowego przez swoje wewnetrzne ustawienia + czas jaki dostaje od ECU.
4.nie wiem jak w KME, nie rozbieralem go, ale w stagu wtryski benzyny odcinane sa PRZEKAZNIKAMI, byc moze ktores tranzystoory padaj ai ich nie odpina, latwo do sprawdzic majac zwykly miernik elektryczny i kolege elektryka/elektronika
5. jesli zakupisz kabelek za 30 zeta na allegro i sciagniesz sobie program z internetu za friko to sam na kompie bedziesz mogl sprawdzic wszystkie parametry, lacznie z pojedynczymi przelaczeniami danego cylindra na gaz/benzyne
6. jechac i drzec ryja do gazownikow aby CI pokazali przyrzad ( w ksztalcie manometru) do kalibracji tych Valdemarow ciekawy jestem czy maja . . .

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/