suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:31 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 27, 2016 7:50 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Dobra.
Do tej pory wymienione:
Podcisnienie w aparacie zapłonowym.
Uszczelka kolektora ssącego.
Uszczelka między wtryskiem a przepustnicą

Sprawdzone kabke WN i wężyki podciśnień.

i doopa...

Jakieś pomysły?
Pozostaje uszczelka miedzy przepustnicą a kolektorem. Mierzenie wszystkich czujników.
Sonda ? W samochodzie nie ma katalizatora ani strumienicy na jego miejscu.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt wrz 27, 2016 8:08 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
kostuch pisze:
NuVo pisze:
Wracajac do TPS. Napiecie na pinie jest 4.89V.

A na wyjściu zmienia się proporcjonalnie do uchylenia przepustnicy?



Na wyjsciu zmienia sie płynnie. od 0.25 do 4.94 V.

To co...komputer...?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt wrz 27, 2016 11:15 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
NuVo pisze:
Jakieś pomysły?

Zadławiać może z dwóch powodów - za bogato albo za ubogo.
Wtryskiwacz sika prawidłowo?
Ciśnienie paliwa (i regulator ciśnienia) ok?


Na górę
Post: śr wrz 28, 2016 7:25 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
A co z TPS skoro jest sprawny i komp go nie widzi?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr wrz 28, 2016 10:14 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
NuVo pisze:
A co z TPS skoro jest sprawny i komp go nie widzi?

Nie wiadomo czy nie widzi. Może np pracuje w trybie awaryjnym z innego powodu.
Trzeba by podpiąć się pod komputer i "zapytać go" co widzi.


Na górę
Post: pn paź 03, 2016 9:08 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Po wymianie komputera na inny błąd TPS zniknął. Sterownik do wymiany bądź naprawy.
Co do przyduszania, w pierwszej kolejności właściciel został odesłany na ustawienie zapłonu bo ja niestety nie dysponuję lampą. Po za tym auto bardzo szybko się grzeje i dużo pali.
Zobaczymy co z tergo wyjdzie.
Dzięki wszystkim za pomoc!

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr paź 12, 2016 8:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt kwie 26, 2016 9:59 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: 1.6 8v
Model: Vitara Cabrio
Rok prod.: 1991
Vitka 1.6 8v mam to samo z przyduszaniem przy ok 2tys obr/min na rozgrzanym. Na zimnym jest duzo gorzej, mocno przydusza. Mam automatyczna skrzynie i czesto przeszkadza jej na zimnym takie przyduszanie (objaw taki jakby nie wiedziala kiedy zmienic ma bieg i sie wacha;) Tez obstawiam TPS z racji tego ze nie moge ustawic go wdl instrukcji:

Odpinasz "-" aku
Szczelinomierz na 0,4
Reguluje max w prawo TPS (pokazuje nieskonczonosc) (tak ma byc)
Reguluje powolutku w lewo az ma sie pokazac na omomierzu 0
0 sie nie pokazuje tylko 0,1

TPS wymieniony
Aparat wymieniony i ustawiony lampą
Ecu silnika mial walniety kondensator - naprawiony
Czujnik temp plynu chlodzacego wymieniony

I NADAL TO SAMO!

Przepustnica, TPS, czujnik temp powietrza dolotowego?

Moze znajdziemy wspolny mianownik, dziwne wariacje mojego auta:

Wiskoza do wymiany - za chlodno
Duszenie cieplego silnika na benzynie przy 2 tys/obr (na gazie jest ok)
Mocne duszenie na zimnym silniku ( po 2 min pracy jest ok)
Dlugo mi kreci rozrusznik zanim zapali (na cieplym silniku) - pomaga wcisniecie gazu do konca.


Na górę
Post: czw paź 13, 2016 9:39 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
stpcinek pisze:
Reguluje powolutku w lewo az ma sie pokazac na omomierzu 0
0 sie nie pokazuje tylko 0,1

W granicach błędu - nie czepiał bym się tego odczytu (zwłaszcza że dotyczy tylko wolnych obrotów, a problem masz przy 2tys)


Na górę
Post: pt sty 13, 2017 11:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
stpcinek pisze:
Vitka 1.6 8v mam to samo z przyduszaniem przy ok 2tys obr/min na rozgrzanym.


No i co ogarnałeś temat??? bo mam to samo i tez nie moge dojśc z tym do ładu.

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: sob sty 21, 2017 3:03 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
miałem takiego pacjęta u siebie 1,6 8v kolektor EPI ćkawka czy cuś przy dodaniu gwałtownie gazu winny był czarny czujnik z kabelkiem w kolektorze ssącym wymieniony na inny i przeszło


Na górę
Post: sob sty 21, 2017 6:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 14, 2011 8:43 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Poznan
czujnik temperatury powietrza w dolocie

_________________
Wszystkie części używane do Vitary
Wysyłka i odbiór osobisty.
Dzwoniąc powołaj się na forum ;-)
Poznań 602 813 811


Na górę
Post: sob sty 21, 2017 9:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
sushi pisze:
czujnik temperatury powietrza w dolocie

Wymienione. Sam przyslylales :D był z kabelkiem a teraz jest ten nowszy.

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: wt cze 13, 2017 6:58 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 07, 2011 3:52 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Miechów
Czytam wasze wypowiedzi i zastanawiam się czy gdzieś nie znajdę tu rozwiązania problemu z Vitarką 2000ccm.
Zagazowana. Jak zimno pali na benzynie ekstra. Potem płynnie przechodzi na gaz. Jak braknie gazu i jest zagrzany zaczynają się problemy. Dławi się. To automat to nic półsprzęgłem się nie pokombinuje. Jakieś wskazówki koledzy?

_________________
blondi cabrio 1,6 16V,
doszła srebrna XL-7 2,7 24V


Na górę
Post: wt cze 13, 2017 7:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt kwie 28, 2017 9:57 am
Posty: 108
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
. - kropka obserwacyjna, u mnie to samo = ten sam błąd i takie same objawy

_________________
https://www.facebook.com/garazplus/ - ZAPRASZAM !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl