suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 11:17 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt mar 24, 2015 5:06 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
Nie Ale to już 3pompa

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 10:37 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
To najwyższa pora zmierzyć a nie wymieniać na pałę :mrgreen:


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 12:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
kostuch pisze:
To najwyższa pora zmierzyć a nie wymieniać na pałę :mrgreen:

Ale za ciśnienie odpowiada pompa? Czy się mylę? I jak zmierzyć?

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 1:47 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Markon pisze:
kostuch pisze:
To najwyższa pora zmierzyć a nie wymieniać na pałę :mrgreen:

Ale za ciśnienie odpowiada pompa? Czy się mylę? I jak zmierzyć?

I regulator ciśnienia...
A jak zmierzyć masz pokazane w manualu.


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 5:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
Chyba jestem coraz bliżej wyjaśnia, dziś postanowiłem wyczyściąć zbiornik jeździłem na samym lpg zrobiłem 100km powinno być trochę w zbiorniku a tu 5l z 28 czyli albo zbiornik dziurawy albo chla lpg i podwójnie pb jednocześnie

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 7:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
na pb po zalaniu czystego paliwa ładnie zapaliło ale sonda pokazuje 0,07 dalej

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 9:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 30, 2012 9:04 am
Posty: 150
Lokalizacja: wrocław/poznań/bydgoszcz
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1990
Skoro paliwo masz dobre, to do sprawdzenia masz wszystko między bakiem a wtryskiwaczem. Leć po kolei i nie patrz na to że coś już wymieniałeś i powinno być dobre

_________________
Lepiej mądrze milczeć, niż głupio gadać.


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 9:16 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
a z butelki z beną odpalałeś, żeby pominąć bak i przewody?

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 9:17 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Markon pisze:
na pb po zalaniu czystego paliwa ładnie zapaliło ale sonda pokazuje 0,07 dalej

Po zapaleniu na zimno sonda nic ciekawego nie pokaże - musi się rozgrzać.
A teoria o paleniu jednocześnie pb i lpg jest błędna - mieszanka byłaby wtedy bardzo bogata (śmierdziałoby gazem i benzyną z wydechu) a wolne obroty wysokie.


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 9:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
To gdzie się podziało 20l paliwa jak na pb nie chciał jeździć to śmigł na samym lpg s nawet gdybym jeździł na pb to 20Na100 to troszkę dużo, a co z regulatorem ciśnienia? Możliwe ze podciśnienie podczas jazdy na log pakuje pb do przepustnicy

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: wt mar 24, 2015 10:06 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
u mnie 20l/100 to była norma 8)

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr mar 25, 2015 10:13 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Markon pisze:
To gdzie się podziało 20l paliwa jak na pb nie chciał jeździć to śmigł na samym lpg s nawet gdybym jeździł na pb to 20Na100 to troszkę dużo, a co z regulatorem ciśnienia? Możliwe ze podciśnienie podczas jazdy na log pakuje pb do przepustnicy


Ale podajesz sprzeczne informacje :roll:
Jeżeli sikałoby pb razem z lpg to sonda pokazywałaby okolice 1V (o ile jest sprawna).
Regulator ciśnienia (jak sama nazwa wskazuje) reguluje ciśnienie na wejściu wtryskiwacza.
Jeżeli komputer go nie otworzy impulsem, to nic z niego nie wyleci. Zakładam że patrzyleś oczami i nic z niego nie kapie?
A benzyna może też uciekać dziurawym wężykiem - jak jedziesz, to się wietrzy i nie poczujesz.


Na górę
Post: śr mar 25, 2015 11:54 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 30, 2012 9:04 am
Posty: 150
Lokalizacja: wrocław/poznań/bydgoszcz
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1990
Ale sonda przy pracy na gazie pokazuje że mieszanka jest za bogata, więc może coś tam z tego paliwa ciurka dodatkowo. A po przełączeniu na paliwo może też tylko ciurka, ale już bez gazu, więc nie chce działać... może w tym tkwi problem.

_________________
Lepiej mądrze milczeć, niż głupio gadać.


Na górę
Post: śr mar 25, 2015 2:59 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
kurczak pisze:
Ale sonda przy pracy na gazie pokazuje że mieszanka jest za bogata, więc może coś tam z tego paliwa ciurka dodatkowo. A po przełączeniu na paliwo może też tylko ciurka, ale już bez gazu, więc nie chce działać... może w tym tkwi problem.

Może...
Trzeba na lpg odpiąć pompę paliwa i zobaczyć czy coś się zmienia na sondzie.


Na górę
Post: śr mar 25, 2015 3:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 11, 2014 8:36 pm
Posty: 409
Lokalizacja: Kraków
Markon pisze:
To gdzie się podziało 20l paliwa jak na pb nie chciał jeździć to śmigł na samym lpg s nawet gdybym jeździł na pb to 20Na100 to troszkę dużo, a co z regulatorem ciśnienia? Możliwe ze podciśnienie podczas jazdy na log pakuje pb do przepustnicy

Dokładnie tak miałem. Uwalony regulator ciśnienia przepuszczał Pb do kolektora i jeździłem na podwójnym gazie :lol:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl