suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
dym z kolumny kierownicy http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=11050 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kierowca Bombowca [ śr lis 06, 2013 7:01 pm ] |
Tytuł: | dym z kolumny kierownicy |
witam. gdy wlaczam długie z kolumny kierownicy pojawia się dym, wydaje mi się że to że stycznikow wajchy od świateł, mam tak od lat, czyscilem je kontoksem parę lat temu, nie chcę sfajczyc instalacji. co robić? |
Autor: | goral.tz [ czw lis 07, 2013 3:19 pm ] |
Tytuł: | Re: dym z kolumny kierownicy |
myślę że bez rozebrania i dokładnego oglądnięcia stycznika nic nie zdziałasz i ja bym jeszcze poszukał czy gdzieś na kablach jakiejś zwary nie ma że płynie az taki prąd że dym idzie ![]() |
Autor: | Kierowca Bombowca [ czw lip 10, 2014 10:05 pm ] |
Tytuł: | Re: dym z kolumny kierownicy |
zauważyłem że dym leci tylko jak włączam długie w tryb"migania np komuś z przeciwka (czyli chyba dzwignia do siebie)" czyli jak swiecą wszyskie swiatła.. ja przełacze na długie "stałe" (dzwignia od siebie) czyli je włacze to dym nie idzie.... |
Autor: | zax [ pt lip 11, 2014 6:41 am ] |
Tytuł: | Re: dym z kolumny kierownicy |
Kierowca Bombowca pisze: zauważyłem że dym leci tylko jak włączam długie w tryb"migania np komuś z przeciwka (czyli chyba dzwignia do siebie)" czyli jak swiecą wszyskie swiatła.. ja przełacze na długie "stałe" (dzwignia od siebie) czyli je włacze to dym nie idzie.... Serio odkręcenie 4 śrubek jest tak trudne, że od listopada nie miałeś czasu wyjąć przełącznika świateł? ![]() Tam nie ma smoków ani magii. |
Autor: | Kierowca Bombowca [ czw wrz 25, 2014 9:05 pm ] |
Tytuł: | Re: dym z kolumny kierownicy |
zax pisze: Kierowca Bombowca pisze: zauważyłem że dym leci tylko jak włączam długie w tryb"migania np komuś z przeciwka (czyli chyba dzwignia do siebie)" czyli jak swiecą wszyskie swiatła.. ja przełacze na długie "stałe" (dzwignia od siebie) czyli je włacze to dym nie idzie.... Serio odkręcenie 4 śrubek jest tak trudne, że od listopada nie miałeś czasu wyjąć przełącznika świateł? ![]() Tam nie ma smoków ani magii. olałem to... narazie... ratuje inne partie vitarki.... ![]() teraz musze nawiercić ukręconą śrubke mocowania cewki zapł. wymienić aku, i pomalowac przed zimą ramkę i podwozie... robiłem podłogę ostatnio bo wyszły dziury i pasażerowie widzieli asfalt. wstawiłem sporo amelanium, i walczyłem z zapłonem bo czujnik halla nawalił, regenerowałem poszycie dachu softopa od wewnątrz, ale odpadło.... po kilku dniach... ehhh,...w między czasie zrobiłem też rozrzad i założyłem zasilanie gazem... wymieniłem przewody zasilania paliwem i wstawiłem filtr paliwa pod maskę, wstawiłem woofer w tylnią klape, bawiłem sie podnośnikami szyb żeby poprawić ich działanie i wymieniłem mechanizm wycieraczek bo nawalił, dodałem lampkę do schowka pasażerai czujnik krańcowy do alarmu w tylniej klapie, zasilator do cellphona, wyłącznik pompy paliwa do lpg, wymieniłemolej w mostach, silniku, prawie swiece zapł. nie dało się wykręcić, kable aparta zapłonowy, przejżenie kompa czy nieleją kondensatorki i czy diody są ok, dołozyłem mase dodatkową do silnika, zrobiłem półke w bagażniku, wspawałem sierżanta tylnniego mostu, wymieniłem swożnie wachaczy i tarcze hamulcowe z regenerqcją zacisków... wstawiłem halogeny, pastowałem, regenerowałem uszczelki i optymalizowałem elektrykę, wstawuilęm amperomierz i voltomierz... ta lista jest sporo dłuższa... na dokręcenie śrubek czterech nie miałem czasu... jakoś... w miedzy czasie urodziła mi sie córka... te cztery śrubki to pierdoła.... moja córa dostanie Viertarke na osiemnastke... tą Viertarke [img]18scie.jpg[/img] opzatym już ni używam długich tylko drogowych od starego stara ![]() ![]() aaa.. no i przed zimą musze ząłożyć czunik temp na reduktorze gazu bo nie ma, a szkoda zeby go szlak trafił, czyli kupić też przejścówke z kompa gazu na USB żeby to poustawiać... ...pozatym musze wysłąć do hurtownika nowo kupiną cewke w ramch reklamacji bo pierdzi i w miedzyczasie zregenerować czujnik halla w starym aparacie zapłonowym bo za ten nowy używane dałem 270 zł i wcale go nie jestem pewien... aaa... zapomniał bym o uszczelniaczu reduktora... leje mi , i krzyżaki wału napędowego też rtrzeba wymienić... no i na tylnim moćie przy prawym kole pojawił sie wyciek oleju i wali na opone kroplami, no i w uładzie kierwoniczym też trzeba wymienić krzyżak, i zlikwidować wyciek z pompy wspomagania... no wsumie to pompa wody też jest do wymiany bo pękło mocowanie do body silnika, zaczyna lać powoli... w sumie to toermostat też jest do wymiany i filtr powietrza... pozatym mam wibracje przy chamowaniu gdzieś z tyłu... i to spore... szczególnie z ponad 100 KM/h znikają po kilku krotnym wdepnięciu w hamulec.. nie moge wyczaić skąd to... wieć narazie te cztery śrubki o ktorych piszesz zostawiam na deser ![]() ![]() |
Autor: | zax [ pt wrz 26, 2014 5:43 am ] |
Tytuł: | Re: dym z kolumny kierownicy |
Spora lista, nie lepiej było kupić drugą, ze sprawnym włącznikiem świateł? ![]() |
Autor: | zbys19 [ pt wrz 26, 2014 6:22 am ] |
Tytuł: | Re: dym z kolumny kierownicy |
zax pisze: Spora lista, nie lepiej było kupić drugą, ze sprawnym włącznikiem świateł? ![]() zax ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |