suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 18, 2024 3:46 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lip 01, 2014 9:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Amperomierz powinien być wychylony w prawo bo światła świecą, a nie jest wychylony. Działa on w ogóle!?
Ps. Widze też że lubisz pluszaki

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 9:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
A.. jeszcze jedno...
gdyby ktoś chiał montować wskaźniki w miejsce środkowej półki ( tam gdzie można zamontować oryginalny klinometr ) to w mikołowie w sklepie tomas tuning shop jest dedykowany kurnik do subaru impreza i prawie pasuje, na moje oko da się go troszkę przyciąc i bedzie pasował.... napewno nie bedzie problemu z upychaniem kabli i rurek jak (w zależności od wskaxnika) w moim przypadku nad licznikiem...

kurnik wygląda mniej więcej tak...
[img]
Załącznik:
pobrane.jpg
[/img]


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 9:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
amperomierz nie działa.... jutro mi go podłączą w elektro-serwisie za 50 zł... ja tylko wyprowadziłem kable do komory silnika.... i pospinałem to wszystko do kupy.... a wychylony powinien być w lewo bo silnik wyłączony :P

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 9:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
i jeszcze taka dziwna rzecz... propo bezpieczników pod maską 60A i 50 A.. ktoś na tym forum napisał ze jak nie ma bezpiecznika 60 A to nie ma ładowania a wszystko działa wiec tam sie chciałem wpiąć... ale na moje oko najpierw wszystko przepływa przez bezpiecznik 60A a potem przez 50A, wiec dałem sobie spokkój... u mnie jest tam mostek , jak by jakieś podwójne zabezpieczenie... napewno nie działa rozrusznik jak nie mam 50A wsadzone ale jak to już sterowane jest... nie wiem.. może jakimś przekażnikiem ... olałem sprawe.. dam 50 zł... i niech walczą chłopaki w serwisie...

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 9:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Na fotce widac mistrzu że silnik pracuje... Obrotomierz wskazuje +-700 obr/min
Powodzonka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 9:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
OOO... nie tą fote wrzuciłem :P

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 9:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
a propo obrotów... ile powinno być... raczej mam 500-600, bardzo rzadko 800, to normalne ?

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 10:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Kierowca Bombowca pisze:
a propo obrotów... ile powinno być... raczej mam 500-600, bardzo rzadko 800, to normalne ?

Nie.
8V ma mieć 800 rpm
16V ma mieć 900 rpm

+/- 50 rpm

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 9:02 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
zax pisze:
No 3 raz piszę posta, bo nie mogę dodać.
Chłopie, założysz amperomierz, który nominalnie przenosi do 60A.
Owszem, wytrzymuje to rozrusznik.
Ale zobacz, jaki kabel masz przy windzie.
Podłączysz to od alternatora szeregowo do instalacji i ok. Będzie pokazywać przepływ prądu.
Ale wyciągarka żre i 450A!
Po minucie ciągnięcia ten amperomierz się SFAJCZY!!
Ten, kto Ci doradza amperomierz chyba nie ma pojęcia co mówi. Puść prąd 450A przez śrubę M6, to zobaczysz o co chodzi. A tym bardziej, że w amperomierzu jest jeszcze cieńsza blaszka, która ma ten prąd przenosić.


Ale ściemniasz... :)
Amperomierz należy włączyć w obwód niskoprądowy z pominięciem rozrusznika i wyciągarki.
A jak ktoś bardzo chce, to są amperomierze z zewnętrznym bocznikiem, którymi można mierzyć prądy i kilkaset amper.

Proponuję przede wszystkim zainwestować w hebel, bo sporo lansowanych na forum teorii może skończyć się efektownym sfajczeniem auta :mrgreen:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 9:48 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
kostuch pisze:
zax pisze:
No 3 raz piszę posta, bo nie mogę dodać.
Chłopie, założysz amperomierz, który nominalnie przenosi do 60A.
Owszem, wytrzymuje to rozrusznik.
Ale zobacz, jaki kabel masz przy windzie.
Podłączysz to od alternatora szeregowo do instalacji i ok. Będzie pokazywać przepływ prądu.
Ale wyciągarka żre i 450A!
Po minucie ciągnięcia ten amperomierz się SFAJCZY!!
Ten, kto Ci doradza amperomierz chyba nie ma pojęcia co mówi. Puść prąd 450A przez śrubę M6, to zobaczysz o co chodzi. A tym bardziej, że w amperomierzu jest jeszcze cieńsza blaszka, która ma ten prąd przenosić.


Ale ściemniasz... :)
Amperomierz należy włączyć w obwód niskoprądowy z pominięciem rozrusznika i wyciągarki.
A jak ktoś bardzo chce, to są amperomierze z zewnętrznym bocznikiem, którymi można mierzyć prądy i kilkaset amper.

Proponuję przede wszystkim zainwestować w hebel, bo sporo lansowanych na forum teorii może skończyć się efektownym sfajczeniem auta :mrgreen:

Co ściemniam?
Mowa jest o chińskim Autogauge, a nie amperomierzu z bocznicą i aucie z windą. Koleś podłączy sobie ten amperomierz między aku a instalację i zjara furę, bo mu tak @geochriss napisał, że można.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 9:55 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Pewnie że można. Z heblem lub bez. A i tak mu spece podlączą za 50 zl wtedy będzie git

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 10:27 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
zax pisze:
Co ściemniam?
Mowa jest o chińskim Autogauge, a nie amperomierzu z bocznicą i aucie z windą. Koleś podłączy sobie ten amperomierz między aku a instalację i zjara furę, bo mu tak @geochriss napisał, że można.


Bez znaczenia czy chiński czy pakistański.
Jeżeli piszesz że wytrzymuje rozrusznik, to jesteś w błędzie - zjara się w mgnieniu oka.
To że się go włącza szeregowo do alternatora to nieprawda/półprawda.
Załączyłem obrazek jak ma wyglądać prawidłowo.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 5:47 pm 
Panowie, a nie jest tak, że jak amperomierz jest przystosowany do prądu 60A a alternator nie daje więcej to się nie spali choćby wyciągarka brała więcej niż 450A? Przecież wpinamy amperomierz pomiędzy akumulator a alternator. A skoro tak to jakoś nie widzę opcji spalenia przyrządu... Może się mylę, ale tak to widzę. To czego do wyciągarki nie da alternator to dopełni akumulator, a stamtąd już do windy nie ma amperomierza. Gdyby był tam, to by się zjarał. Moim zdaniem, jak koleś ma amperomierz przystosowany do natężenia, jakie daje alternator to śmiało można go wpiąć szeregowo i nie trzeba żadnego bocznikowego itp.


Na górę
   
Post: śr lip 02, 2014 5:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
Spali, bo powyzej wydajnosci amperomierza , zaczyna brakowac przeplywu pradu, a tak poza tym, wystarczy kupic amperomierz taki jak te reczne szczypcowe, 300 pl i nic nie trzeba montowac, tylko opasac plusowy kabel :-)

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 6:08 pm 
Jeżeli alternator nie daje więcej niż wytrzymuje miernik to nie spali, chyba że o czymś nie wiem i przespałem jakąś lekcję fizyki...

Przepraszam za ogonki-piszę z telefonu...


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl