suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob maja 04, 2024 12:48 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 07, 2008 10:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Hej!

Mam pytanie odnośnie elektryki, wytrzymałości kabli i bezpieczników...I prawa :mrgreen:

Chodzi o to, że zrobiłem sobie halogena na tył - jest podpięty do lampy prawej do światła cofania. Halogen Wesem 55W roboczy. Czy kable idące do świateł tylnych to wytrzymają? Bezpiecznik dla tylniego prawego dałem w puszcze 15A. Czy to wystarczy?

I jeszcze jedna sprawa - do tej lampy mam też podpięte oświetlenie tablicy, która jest na klapie bagażnika teraz i nie mogłem znaleźć kabla oryginalnego, zresztą i tak nie chciałoby mi się go ciągnąć ;)

Czyli na tej lampie prawej mam:
- 20W światła.......\
- 20W - kierunki ....> Tych wartości nie jestem pewien - nie wiem, jakie tam żarówki siedzą ;)
- 20W - wsteczne.../
- 55W - halogen
- 2*5W - oświetlenie tablicy


Czy ja tak mogę mieć, czy mi coś pierdyknie?

Odnośnie prawa - czy mogę mieć ten halogen podpięty? Włącza się zawsze, jak cofam... Wg mnie to nawet lepiej, bo lepiej widoczne jest, ale prawo potrafi być dziwne :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pt lis 07, 2008 10:29 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
bespiecznik wytrzyma czujnik w skrzyni nieeee
daj przekaznik :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pt lis 07, 2008 10:53 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
ja bym dał przekaźnik sterowany wstekiem jak napisał slaw, a moc brał z dodatkowego kabla pociągniętego od akumulatora, przez bezpiecznik oczywiście .. znając siebie to bym pociągnął drugi kabel wielożyłowy, żeby sterować fantami z tyłu samochodu wedle mojego widzi mi się i żeby w przyszłości nic już nie ciągać więcej ;-)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt lis 07, 2008 11:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ehhh - kupa roboty z ciągnięciem przez całe auto kabla...

Którędy to pociągnąć?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pt lis 07, 2008 11:49 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
zdaje mi się, ze wiązka idzie tak: z przodu przy prawym progu (czy tez w progu - nie pamiętam już), potem pod siedzeniami w poprzek auta, nad tunelem pod plastikami, wchodzi do lewego progu, idzie pod plastikami po nadkolu i wyłazi przy lewym tylnym świetle - jak odkręcisz lampę to widać. Rozbierałem swoja i oryginalne kable są .. takie sobie, ale może pociągną większy prąd ... :roll:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob lis 08, 2008 1:23 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ja pewnie pociągnę przez kabinę :mrgreen:

Nie chce mi się dłubać i rozkręcać pół auta, żeby jeden kabel pociągnąć :)
Ale już wiem, że pociągnę 2 żyły i będę mógł sobie włączyć tę lampę bez wstecznego, lub z wstecznym. Chyba taki włącznik mogę sobie zrobić bez przekaźnika, nie? Do przednich mam przekaźnik, ale tylko dlatego, że po niemcu się ostała część instalacji Hella ;)

Masę wezmę z budy, to nie będę ciągnął dodatkowego kabla :mrgreen:

A jak na razie musi wytrzymać przez długi weekend bez przekaźnika...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: sob lis 08, 2008 2:28 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Możesz taki włącznik zrobić bez przekaźnika, jeśli kupisz na odpowiedni prąd stały, a nie byle jaki ;-) bo inaczej się rozpadnie. To już musisz sobie podliczyć co tam będziesz włączał tym włącznikiem.
Z tego co pamiętam to masa z tyłu jest brana też przy lewej lampie (jak wyjmiesz lampę to w środku "jamy"), tam jest wkręt, który służy za podłączenie do masy - jeśli się nie chce nowego otworu robić.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl