suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 3:40 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 10, 2015 10:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Krzynka jest mocno niechetmetyczna - dołem koło aku są po 10cm przerwy, sam aku ma też odpowietrzenie. W furze w której jeździł oryginalnie siedział szczelnie zamknięty pod podłogą bagażnika. Będzie dobrze.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn maja 11, 2015 10:37 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Niedzwiadz pisze:
Wiesz - ja teraz przyzwyczajony jestem do luksusu.


To trzeba było skrzynkę z dębu pierd..ąć a nie z biednej sosny :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn maja 11, 2015 7:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
jakie ciśnienie realne daje ten kompresor??

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: pn maja 11, 2015 9:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Podobno 6atm spokojnie bije. Ja nie sprawdzałem jeszcze.

Oryginalnie jeździ pod kołem zapasowym, przykryty miską z wygłuszeniem. W sprzedaży są z reguły razem z tą właśnie miską.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 7:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
Ogladalem filmik, jak koles podlaczyl manometr i przy 15 barach nie bylo widac duzego spadku obrotow silnika i rozlączal.
Niedzwiadz, przyszedl mi dzisiaj ten kompresor, dzięki za link :) mialem kiedys taki za parę stowek w nawarze i smiem twierdzić, ze lepszy ten z nivo.
A powiedz mi to czarne nad silnikiem to jakis maly zbiorniczek na tlen ? Bo tak mi to wyglada.
Z tego co sie dowiedzialem, duzo ludzi uzywa tych kompresorow do blokad ARB

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 8:02 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
To jest chyba po prostu pochlaniacz wilgoci. Zbiorniki w oryginalnym układzie są oddzielnie, po jednej bańce na amortyzator. Na allegro po pięć dych je widziałem ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn maja 25, 2015 9:55 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
W weekend trochę pomotałem:

Zamontowałem wyłącznik do zupelnego odcięcia ładowania - w tunelu przy ręcznym.
Rozmieściłem finalnie graty w skrzyce, pojawiła się skrzynka z bezpiecznikami i dorobiłem pokrywę.
https://lh3.googleusercontent.com/-P9Rw ... 144248.jpg
Było pierwsze odpalenie układu i wygląda na to, że wszystko działa.

Przetwornica wylądowała na ściance skrzynki za tylnym fotelem - będzie do niej dostęp w razie czego również z przednich foteli bez ciągnięcia kabla przez całe auto.
https://lh3.googleusercontent.com/-2YOG ... 144132.jpg

Zostało zamontowanie ledów oświetlających bagażnik i kosmetyka - wykładzina, wygłuszenia, zawiasy do wieka, mocowanie kabli i aku.
Do kompresora dojdzie jeszcze przejścówka pod szybkozłączkę - będzie wyprowadzona w obudowie skrzynki.

Na pokładzie pojawiło się CB, więc pomotam jakieś sprytne mocowanie na bat i samego radia.

Jakby ktoś miał pytania o kompresor, to budowę cholernika już znam na pamięć - zachciało mi się go przeczyścić i przy rozbieraniu wystrzeliła mi sprzężynka od klaponu, skutkiem czego musiałem pokombinować coby go prawidłowo poskładać. Pomogła sprężynka z długopisu :).

Więcej fot w galerii.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt maja 26, 2015 7:06 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 17, 2015 3:34 pm
Posty: 71
Lokalizacja: GST
Model: XL7
Niedzwiadz pisze:
W weekend trochę pomotałem:
Na pokładzie pojawiło się CB, więc pomotam jakieś sprytne mocowanie na bat i samego radia.


Jestem bardzo ciekawy co pomotasz i czekam na jakieś zdjęcia :)


Na górę
Post: wt maja 26, 2015 7:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
Ile watt ta przetwornica ? Pamiętajo bezpiecznikach przy samym akumulatorze, koles podpinal takie wynalazki i bezpiecznik dal ale przed urzadzeniami i navara splonela, bo pod siedzeniem kabem mu sie przetarl :)
Fotki rozkreconego kompresorka bym chetnie obejrzal .

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2015 7:52 pm przez biernik, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt maja 26, 2015 7:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
1000w i 2000w w szczycie chwilowego. Muszę do niej dac jeszcze bezpiecznik bo tym firmowym jakoś nie ufam :).

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr sie 05, 2015 8:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 20, 2015 12:49 pm
Posty: 62
Lokalizacja: CZ-WA
Silnik: 2,7 v6 183KM
Model: GV XL7
Rok prod.: 2004
oba aku zwykłe czy jeden żelowy ( np. optima )?

_________________
SGV XL7 2.7V6


Na górę
Post: śr sie 05, 2015 9:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Dwa zwykłe, ale przyszłościowo ładowanie dużego pustego żela też instalacja powinna wytrzymać.

Od razu mały update - prodżekt się udał, wszystko działa. sama lodówka potrafi do 48h chodzić na aku, a z przetwornicy spokojnie odpala się prostownica czy laptop.

Michał Cobra sprzedał mi info o tuningowaniu tych tanich lodówek i z moją w zimie się pobawię żeby te dwa stopnie lepiej chłodziła.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: czw sie 06, 2015 6:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 20, 2015 12:49 pm
Posty: 62
Lokalizacja: CZ-WA
Silnik: 2,7 v6 183KM
Model: GV XL7
Rok prod.: 2004
czy montujesz jakiś czujnik, diodę stanu naładowania aku. lub może odcięcie ?
miałem ostatnio taką sytuacje aku mocno używany na postoju potem postał ze dwa tyg. wsidam odpalam ( ledwo ) świeci kontrolka ładowania i abs silnik trzyma wysokie obroty , myślałem że przejade kawałek to sie podładuje :mrgreen: a tu lipa o mało nie zostałem na trasie ,poniżej jakiegoś poziomu już sie nie naładuje wiec powrót do domu ładowanie i wszystko wraca do normy ale w terenie na wyprawie bez prądu jedynie hol :) takie odcięcie mogło by być przydatne

_________________
SGV XL7 2.7V6


Na górę
Post: czw sie 06, 2015 9:56 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Mam diodę informujacą z grubsza o stanie aku, ale to czysto orientacyjnie. Przetwornica ma zabezpieczenie, reszta gniazd jeszcze nie. Planowo mająm mieć, żeby kawasiaka głębokim rozładowanie nie zabić. Ja che w nocy spać a nie pilnować koloru diodek :).
Lodówka jak na razie chodziła właśnie dlatego z przetwornicy.

W tym układzie cewka nie dopuszcza do rozładowania głównego aku. Po to był ten cały cyrk ze stycznikami.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: sob sty 02, 2016 4:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Dodatkowe aku daje radę jako rozruchowy przy padniętym głównym, system się sprawdza.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl