kostuch pisze:
Ślepa wiara we wszystko co się znajdzie na internecie, to nie jest dobre kung-fu
Po pierwsze zasilanie czujnika w vitarze to 12V
Po drugie wyjście sygnału nie jest po środku
Po trzecie są diody na 12V które nie wymagają rezystora
Po czwarte należy mierzyć na komputerze, żeby wyeliminować problem z wiązką.
Podłącz po prosu woltomierz między pin A13 a masę i pokręcaj aparatem przy włączonym zapłonie - powinny być zmiany 0 - 12
Jeżeli nic nie będzie, to odepnij czujnik i zasymuluj go zwierając kilka razy A13 do masy. Przy każdym zwarciu powinna pojawić się iskra.
Gdzie wysłać rachunek?
troche za pozno się odezwales, już do tego doszlem dzisiaj , trochę mnie to nerwow kosztowalo, napiecie na wtyczce miałem ok 7,5 v, po rozbebeszeniu wiazki okazało się ze miejsce gdzie kabel zaislajacy 12v niebiesko-czarny laczy się z pozostałymi kablami na jakiejś spince jest lekko zasniedziale, wystarczylo to poruszać i wrocilo 12v, rozcialem zlutowalem wszystkie do kupy i auto zapalilo