suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 18, 2024 4:35 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 26, 2009 2:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 5:40 pm
Posty: 925
Lokalizacja: coraz bliżej domu ;)
Chalski pisze:
konrad pisze:
to nie jest pstryczek, tylko automat/przekaźnik - podpięty do elektrozaworu
a pompa (przynajmniej w autach GM i pochodnych) chodzi cały czas - po co ?


Czyli pstryczek tyle że "automatyczny" - kolejne słabe ogniwo które może powiedzić papa w mało odpowiednim momęcie - w trasie i jest motanie na poboczu.


hehe, no jak tak na to patrzeć to tak :mrgreen:
tyle że ten pstryczek może uchronić pompę przed padem
a może przedłuży jej żywot, uchraniając nas przed padem i pozostaniem 1000km od domu :lol:

układ który chce zamontować do astry, można ominąć w kilkanaście sekund,
zamieniając "wtyk" na zwykły bezpiecznik - wkład wpina sie w miejsce bezpiecznika pompy

konrad pisze:
w wielopunkcie jest to może niebezpieczne - bo podobno paliwo chłodzi wtryski,
ale u mnie w spi nie ma takiego problemu.


Chalski pisze:
Nie histeryzował bym z tym chłodzeniem wtrysków - przecież są w kolektorze dolotowym a więc do czerwoności się nie grzeją. A zapiekanie się to raczej zastanie jak ktoś przez pół roku ani razu nie korzysta z benzynki


ja się tam nie znam, ale takie opinie chodzą,
w nowszych silnikach jest podobno coś na rzeczy - chłodzenie listwy przy wielopunkcie
nie wnikam, u mnie jest jeden zwykły siurek (mowa o oplu)
i on sie nie przegrzewa pod odcięciu paliwa :mrgreen:

_________________
... i jest 4x4 - Vitara 3d prawie seria i w lato chłodniutko :)


Na górę
Post: czw lut 26, 2009 2:40 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ale i tak należy odpalać na benzynce i przełączenie na gaz, jak reduktor ciepły...Inaczej reduktor się psuje 8)

Więc się nie zastanie wtryskiwacz.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 8:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 12, 2008 5:41 pm
Posty: 58
widzę że wdepnąłem w drażliwy temat:
ale przejechałem trzema samochodami tysiące kilometrów a to że paliwo chłodzi wtryski i że wyłącznik pompy paliwa nie ma sensu to dla mnie nie zrozumiałe ........
koszt wyłącznika pompy paliwa to ok. 10 zł
- przekażnik zwierno rozwierny - 2,10 zł parę kabli + koszt przesyłki = 10 zł
trzeba to tylko wpiąć w miejsce bezpiecznika i podpiąć się pod elektrozawór to tylko cztery kable I DZIAŁA 100 %
A KOSZT PRZEPALONEJ POMPY PALIWA TO min. 100 zł
każdy wtrysk jedno czy wielopunktowy sam się smaruje paliwem
tak samo jak zapalasz auto na wtrysku to zazwyczaj na benzynie a za moment przeskakuje na gaz
TAK ŻE JA TWIERDZĘ ŻE GAZ NIE SZKODZI WTRYSKOM A ODCIĘCIE POMPY PALIWA JEST W 100 % UZASADNIONE
- no to teraz mi się dostanie.........!

SUZUKI VITARA
2.0 V6 24V
1998r. LPG sekwencja - stag 300 rewelacja


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 10:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A czemu by Ci się miało dostać?

Rób co chcesz :mrgreen:
Pytałeś się o zdanie i odpowiedź dostałeś :wink:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: sob lut 18, 2012 8:29 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2011 10:31 pm
Posty: 8
Panowie odgrzewam temat bo nigdzie nie mogę znaleźć gdzie znajduje się bezpiecznik pompy paliwa, ewentualnie przekaźnik? Mam problem bo leje mi wtryskiwacz i na jakis czas chciałem odłączać pompe po odpaleniu i przełaczeniu na gaz dopóki nie dobiorę się do wtrysków. Autko to sidekick 1,6 16. Proszę o podpowiedzi gdzie mogę najłatwiej się wpiąć.

_________________
Sidekick 1,6 16V 95r.


Na górę
Post: pt maja 25, 2012 7:53 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
koledzy powiedzcie mi gdzie jest filtr paliwa w Geo Tracker szukam i nie mogę dojsc,jest jedna puszka z której idą dwa przewody góra a od spodu jest odpowietrzenie.Nie mam pojęcia co to za pucha i nie rozkrecalem tego ale filtr co kupilem na pewno tam nie będzie pasować.

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pt maja 25, 2012 10:33 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Przy zbiorniku.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz mar 31, 2013 4:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:25 pm
Posty: 274
Dużo tu napisano, ale niestety nic na temat.
Czyli dalej nie wiemy gdzie jest bezpiecznik pompy paliwa,
a te info i mi by się przydało mimo, że w zupełnie innym celu.

_________________
BYŁA: Vitara Long V6, 95r LPG, Zawieszenie, zderzaki Hunter


Na górę
Post: wt mar 11, 2014 7:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
witam... mnie też interesuje jego usytułowanie... śmierdzi mi wahą podczas jazdy na gazie... chce zrobić wyłącznik pompy, przynajmniej dopóki nie zlokalizuje wycieku... :/ czy ktoś może podać ktory to bezpiecznik i czy ten bezpiecznik odpowiada za coś jeszcze?

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: pt mar 28, 2014 5:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
mineło sporo czasu... i dalej nikt nie wie gdzie ten bezpiecznik.... zatem wepne się prosto w kable pompy...

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: pt mar 28, 2014 11:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Z tego co pamiętam...

W nogach masz skrzynkę z bezpiecznikami. Obok nich są dwa przekaźniki (chyba niebieskie) i jeden taki przykryty z blaszką. Jeden z tych niebieskich to był chyba od pompy paliwa... Wepnij się tam, nie będziesz musiał kilku metrów kabla ciągnąć do wyłącznika :wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: sob mar 29, 2014 6:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
Skrzynka bezpieczników oznaczenie FI bezpiecznik 15A


Na górę
Post: śr maja 07, 2014 10:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
założyłem wyłącznik pompy paliwa.... zrobiłem 5000 km po tym fakcie i wszystkim polecam... moja po odpaleniu na sssaniu ma 1700 obr więc odrazu wskakuje na gaz... teraz tankuje na miesiąc wachy za 20 zł... a gazu za 400 zł... przed założeniem wyłącznika pompy paliwa jednak gdzieś etylina znikała... i musiałem wlać etylinki za 50 zł...

ogólnie nie polecam szukania bezpiecznika pompy paliwa bo chyba jest połączony z jakimśprzekaznikiem ktory podaje wiecej po załaczeniu stacyjki i mniej podczas pracy silnika paliwa... ja się wpiołem w kostke przy lampie tylniej,, chyba w różowy kabel i przekaźnik i bezpiecznik robią dalej swoje a mój wyłącznik zamontowany koło "ręcznego" bezpośrednio odcina pompe... i jestem zadowolony....

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: śr wrz 10, 2014 10:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 30, 2013 4:58 pm
Posty: 143
niestety po czasie zrezygnowałem z wyłącznika pompy paliwa ręcznego bo czasem komp od gazu przełaczas sie na benzyne (raz na wieki ale jednak ) chyba w celu przesmarowania wtrysku? no i wtedy dzieją sie dziwne rzeczy... bo auto gasnie... kapa przy wyprzedzaniu... nie polecam też podłaczenia sie pod przekażnik elektrozaworu bo czas zanim pompa napompuje paliwko do silnika jest za długi (niby ułamek sekund) ale to też sprawia nieprzyjemności w jeździe... a tymbardziej naciska na pasek rozrządu ... ogólnie nie polecam już takich praktyk...


tego bezpiecznika nie znalałzem ale przekażnik to ten z rózowymi kabelkami.... te rózowe dają prąd pompie paliwa, sa zaraz za skrzynką bezpieczników,, trzeba jąodkręcić ( dwie śrubki)

_________________
_______________________
JLX 1,6 8V 1991 rozpadl sie
XL7 2,7 24V 2003 2wd emerika


Na górę
Post: czw wrz 11, 2014 7:53 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Przy gazie pomoa ma chodzic caly czas. Przekaznik odlącza prąd do wtrysku wtrysków a benzyna sobie krąży non stop.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl