suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 11:16 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 11, 2018 7:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 27, 2018 6:43 pm
Posty: 11
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1997
Witam mam pytanie odnośnie regulacji nadmuchu w Vitarze I generacji
Gdzie szukać przyczyny nie przełączania nadmuchu głownie chodzi mi o szyba / głowa / nogi.

Nadmienię iż zmieniałem komputer wraz z imo i sterownikiem ABS wszystko działa poprawnie natomiast regulacja nadmuchu nie działa. Sam wentylator kręci jak oszalały przyciski standardowo się podświetlają ten który w danym momencie jest wciśnięty natomiast dmucha cały czas na ( głowę ) czy za regulacje odpowiada dodatkowo jakiś przekaźnik ? na starym komputerze też to nie działa ale poprzedni właściciel wymieniał już sterownik silnika. Ten który teraz mam zamontowany w Vitarze nie jest zgodny numerowi z tym co identyfikuje się po nr VIN ale wszystko działa. Pochodzi z Vitary o tym samym silniku tylko bez klimy i bez regulacji elektronicznej nadmuchu.

Ktoś coś jakieś pomysły ?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: ndz mar 11, 2018 9:32 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Zacznij od wyszukania na forum.
Potem sprawdź serwomechanizm który odpowiada za przestawianie klap nawiewów.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt kwie 03, 2018 10:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 27, 2018 6:43 pm
Posty: 11
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1997
Ktoś podpowie jak sprawdzić dany silniczek. Może posiada ktoś schemat elektroniczny.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr kwie 04, 2018 5:54 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Jeśli jest to silnik krokowy bipolarny to tylko rezystancję między biegunami.


Na górę
Post: czw kwie 05, 2018 4:42 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Podłącz go do instalacji i zmieniaj nadmuchy. Powinien zadziałać.
Ewentualnie tutaj masz opis pinów i trybów pracy:
Załącznik:
wentylacja_rus.png

Załącznik:
wentylacja02_rus.png

Załącznik:
wentylacja03_rus.png


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl