suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:39 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 28, 2018 3:06 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt kwie 13, 2018 2:41 pm
Posty: 6
W jaki sposób demontuje się przełącznik zespolony w Vitarze I generacji (1990 rok)? Muszę go wymienić, bo nie działają mi światła awaryjne - ich włącznik nie blokuje się w pozycji włączonej.


Na górę
Post: wt maja 29, 2018 7:20 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Musisz zdjąć fajerę i zdemontować plastiki z kolumny, a później odkręcić przełącznik, porozpinać wtyczki i tyle.
Wbrew pozorom, niewiele roboty.

_________________
SJ416


Na górę
Post: wt maja 29, 2018 5:55 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt kwie 13, 2018 2:41 pm
Posty: 6
Śruby od kierownicy są pod osłoną klaksonu? Jak ją zdjąć - podważyć i zejdzie czy jest jakiś magiczny sposób?


Na górę
Post: wt maja 29, 2018 8:17 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ciągniesz za klakson, on jest na zatrzaskach.
Kierowca trzyma się na jednej śrubie.
Uważaj żebyś sobie zębów nie wybił jak będziesz ciągnął za kierownicę.
Najlepiej nie odkrecaj od razu całkiem śruby.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr maja 30, 2018 7:50 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Najlepiej ciągnąć fajerę do siebie i jednocześnie kołysać nią na boki, jeszcze nie trafiłem takiej, która by nie puściła.

_________________
SJ416


Na górę
Post: śr maja 30, 2018 11:30 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Bo ona trzyma, trzyma, trzyma i nagle puszcza. I cyk, nie ma jedyneczki i dwójeczki :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr maja 30, 2018 11:55 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2014 2:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 2.7 V6
Model: Grand Vitara XL7
Rok prod.: 2004
Bez jedynki lub dwójki to spoko bo przerwa akurat na fajkę, ale taki LONDON LOOK bez obu to chyba na cygaro :mrgreen:

_________________
Miła być Vitara w longu jest GV XL7 :)


Na górę
Post: śr cze 13, 2018 7:56 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: śr cze 13, 2018 9:29 am
Posty: 1
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
Ahoj.
Podepnę się pod temat bo dotyczy on właśnie przełącznika zespolonego.
Miałem awarię kierunkowskazów - po wyczyszczeniu styków wszystko wróciło do normy. Mam natomiast mały problem, bo rozbierając przełącznik wystrzeliły mi te większe sprężyny. Jedną dopasowałem do przycisku awaryjnych - niestety nie mogę zlokalizować prawidłowego położenia tej drugiej. Myślę, że odbija ona manetkę wycieraczek z pozycji jednokrotego wytarcia szyby. Kombinuje od wczoraj i nie mam pojęcia gdzie ją zamontować. pomóżcie.

załączam zdjęcie
https://zapodaj.net/3138ffdf09315.jpg.html

Pozdrawiam


Na górę
Post: śr cze 13, 2018 10:30 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Do powitalni zapraszam... :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl