suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Pad totalny http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=364 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | przemek [ sob sie 18, 2007 11:43 pm ] |
Tytuł: | Pad totalny |
Sytuacja następująca: jadę sobie dzisiaj, wszystko gra. Zatrzymuje się, gaszę silnik, za 2 minuty (szybkie siku ![]() ![]() ![]() Akumulator praktycznie nowy, alternator po regeneracji. Podobne jaja z rozrusznikiem miałem już wcześniej, z tym, że po 2,3 przekręceniu kluczyka zaskakiwał. Co ciekawe, działo się to zawsze w ciepłe dni i jak gasiłem nagrzane auto. Jakieś pomysły, co się k..a dzieje? |
Autor: | Masmo [ pn sie 20, 2007 8:31 am ] |
Tytuł: | Re: Pad totalny |
przemek pisze: ....Jakieś pomysły, co się k..a dzieje?
Zdalnie to Ci nie pomożemy... ale spróbuje.... Wygląda że kompletnie nie ładuje. Zacznij od naładowania akumulatora potem sprawdź czy alterantor ładuje: Podłącz Voltomierz i sprawdź napięcie bez obciązenia a następnie włącz wszystkie możliwe odbiorniki (śwatła, dwuchawa) i zmierz napięcie. Bez obciązenia powinno być 14,1-14,4V z obciażeniem 13,8-14,4V. Jak masz mniej znaczy coś z alternatorem. |
Autor: | przemek [ pn sie 20, 2007 8:43 am ] |
Tytuł: | Re: Pad totalny |
Masmo pisze: Jak masz mniej znaczy coś z alternatorem.
No i alternator i rozrusznik pojechały do elektryka. Wygląda na to, że jednocześnie oba padły, kurcze to jak w totka trafić ![]() ![]() |
Autor: | Masmo [ pn sie 20, 2007 8:52 am ] |
Tytuł: | Re: Pad totalny |
przemek pisze: ..... Wygląda na to, że jednocześnie oba padły, kurcze to jak w totka trafić
![]() ![]() Raczej niemożliwe. Jak pada alternator to wyczerpuje akumaulator do 0. |
Autor: | przemek [ pn sie 20, 2007 8:56 am ] |
Tytuł: | Re: Pad totalny |
Masmo pisze: Jak pada alternator to wyczerpuje akumaulator do 0.
No i tak było. Nawet już szyby nie mogłem zamknąć. |
Autor: | michal_cobra [ pn sie 20, 2007 9:15 am ] |
Tytuł: | Re: Pad totalny |
przemek pisze: Masmo pisze: Jak masz mniej znaczy coś z alternatorem. No i alternator i rozrusznik pojechały do elektryka. Wygląda na to, że jednocześnie oba padły, kurcze to jak w totka trafić ![]() ![]() Może to jakiś znak ![]() |
Autor: | papas [ pn sie 20, 2007 2:24 pm ] |
Tytuł: | |
A miałeś na wczasy jechać ![]() Się nie przejmuj, ja też mam vitke lekko padniętą, się zweryfikowała. Jak odpalałeś to świeciła ci kontrolka od ładowania czy nie? Bo u mnie nieświeciła i ładowania też nie było. |
Autor: | przemek [ pn sie 20, 2007 2:36 pm ] |
Tytuł: | |
papas pisze: A miałeś na wczasy jechać
![]() Się nie przejmuj, ja też mam vitke lekko padniętą, się zweryfikowała. Jak odpalałeś to świeciła ci kontrolka od ładowania czy nie? Bo u mnie nieświeciła i ładowania też nie było. Jest jeszcze szansa, że pojedziemy. Jak Daniel do wieczora naprawi, to go chyba ucałuję ![]() ![]() A kontrolka nie świeciła, gdyby świeciła to bym nie dopuścił do padu na trasie, a tak pojechałem nieświadomy ![]() |
Autor: | przemek [ pn sie 20, 2007 8:21 pm ] |
Tytuł: | |
No i jednak zaliczyłem kumulację. Jednocześnie rozrusznik i alternator ![]() ![]() ![]() No ale auto już zrobione, Daniel jest wielki, wielki jak słoń ![]() |
Autor: | Masmo [ pn sie 20, 2007 8:37 pm ] |
Tytuł: | |
przemek pisze: ...alternator trzeba płukać po terenie
![]() ![]() |
Autor: | przemek [ pn sie 20, 2007 8:42 pm ] |
Tytuł: | |
Jak najbardziej poważnie. Trzeba poczekać chwilę, żeby cała woda wypłynęła. |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ ndz sty 20, 2008 4:00 pm ] |
Tytuł: | |
I tak to jest z kontrolkami (rzadko ale się zdarza - kontrolka nic nie daje znać a coś pada...) - tez kiedyś to przeżyłem , dlatego zainstalowałem elektroniczny wyświetlacz i wszystko widzę na bieżąco (ładowanie, jaki przy czym jest spadek itd, itp...) - super sprawa ! - kiedyś będzie to standardem a nie przedpotopowa kontrolka. ![]() |
Autor: | kosciej [ ndz sty 20, 2008 8:25 pm ] |
Tytuł: | |
@Bogusław - sma robiłeś taki "komputer"?? Co jeszcze mierzy oprócz ładowania? Czy udostępniłbyś schematy, lub lepiej - Wykonał za opłatą ![]() Pozdrawiam! |
Autor: | bushido1 [ ndz sty 20, 2008 10:14 pm ] |
Tytuł: | Re: Pad totalny |
michal_cobra pisze: przemek pisze: Masmo pisze: Jak masz mniej znaczy coś z alternatorem. No i alternator i rozrusznik pojechały do elektryka. Wygląda na to, że jednocześnie oba padły, kurcze to jak w totka trafić ![]() ![]() Może to jakiś znak ![]() Wcale nie totek ,najpierw byl problem z ładowaniem ,kupiles aku dalej nie bylo ladowania slaby prad + zuzyty rozrusznik skumulowały sie na raz. |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ wt sty 22, 2008 7:10 pm ] |
Tytuł: | |
kosciej wystarczy, że zamontujesz odpowiedni woltomierz cyfrowy i już będzie duży plus... - (patrząc na niego, widzisz co się dzieje z napięciem). Obecnie zakładam wyciągarkę więc tym bardziej będę go obserwował. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |