suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 12:17 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 18, 2008 9:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 25, 2008 10:56 pm
Posty: 57
Lokalizacja: WROCŁAW
Mam pytanie dotyczące nawiewu powietrza w kabinie. W mojej Vitarze nie działają dwa pierwsze biegi nawiewu a pozostałe po nagrzaniu się auta okazują się być denerwująco szybkie (za bardzo wieje) a po całkowitym wyłączeniu dmuchawy przy obecnej aurze szybko robi się zimno. Czy ktoś może wie czy za prędkość nawiewu odpowiada sam suwak (przełącznik) na konsoli czy może coś innego? Jeśli tak to co?

_________________
była Vitara była inna Vitara było GEO 1.6 16v > teraz ....


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 9:57 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
zestaw oporników znajduja sie one w obudowie wentylatora szukaj pod schowkiem pasazera jak pamietam kostka z 4 kabelkami w obudowie wentylatora :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 10:01 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Moja od momentu kupna ma 2 najszybsze obtoty nawiewu- przyzwycziłem się :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 10:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 25, 2008 10:56 pm
Posty: 57
Lokalizacja: WROCŁAW
Też myślałem że się przyzwyczaję ale aktualnie jestem lekko przeziębiony i ten mocny nawiew mi chyba jakoś nie służy. Więc planuję naprawę tego ustrojstwa.
Parę postów niżej ktoś pisze o drucie z starego żelazka http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?t=294 . Też mi to grozi? Nie łatwiej odwiedzić sklep elektroniczny i kupić odpowiednie oporniki?

_________________
była Vitara była inna Vitara było GEO 1.6 16v > teraz ....


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 10:14 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
to musi byc spirala drutu oporowego dladego jest w obudowie wentylatora ze to daje dobre chłodzenie :!:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 18, 2008 11:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 23, 2007 11:49 pm
Posty: 154
Lokalizacja: Wrocław
@mac2_l jak nie znajdziesz w sklepie to wiem kto ma takie oporniki :wink:

_________________
PATROL GR Y60 ; SJ413 Obrazek
gg 4525429
skype qbq112


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 19, 2008 6:55 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 25, 2008 10:56 pm
Posty: 57
Lokalizacja: WROCŁAW
Najpierw rozbiorę i zobaczę czy powód przypadkiem nie jest jakiś banalny np. przerwa w obwodzie, zaśniedziałe styki albo coś w tym stylu. Później jeśli będzie trzeba poszukam używki bo takie prowizory z drutu oporowego jak te z linku wyżej jakoś do mnie nie przemawiają.

_________________
była Vitara była inna Vitara było GEO 1.6 16v > teraz ....


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 19, 2008 9:46 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
mac2_l pisze:
Najpierw rozbiorę i zobaczę czy powód przypadkiem nie jest jakiś banalny ......

Zrób foto-relację dla potomnych :!:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 19, 2008 2:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 10:02 am
Posty: 292
Lokalizacja: gdansk
zeby sie do tego dostac trzeba wyjac schowek, w schowku z prawej strony na samym jego dole jest srubka, wykrecasz, wyciagasz koleczek i wyjmujesz schowek, na wprost, na rurze nawiewu jest ten caly rezystor, mocowany na jedna srubke (krzyzak)
niedawno wymienialem, chwila moment i mozna sie cieszyc wszystkimi biegami dmuchawy

rezystor zanabylem u hadek-a, wiekie dzieki :)

_________________
był long 1.6 16v, był GR Y61, jest tylko plaskacz :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 22, 2008 5:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 25, 2008 10:56 pm
Posty: 57
Lokalizacja: WROCŁAW
Oto i foto-relacja dla potomnych

1. Postępując zgodnie z zaleceniami „Klarka” zdemontowałem schowek – trzeba wykręcić śrubkę a następnie wyciągnąć kołek.

Obrazek

2. Odkręcamy śrubkę i wyjmujemy płytkę z opornikami

Obrazek
Obrazek

3. W moim przypadku uszkodzeniu uległ jeden z drutów oporowych:

Obrazek

Doraźnie po oszlifowaniu końców zlutowałem pęknięty drucik. Podejrzewam że może to nie wytrzymać ze wzglądu na wysoką temperaturę do której się rozgrzewa drut (robiąc próbę na zewnątrz rury dmuchawy drut nagrzał się do czerwoności – może w wewnątrz będzie lepiej i cyna nie spłynie)

Obrazek

_________________
była Vitara była inna Vitara było GEO 1.6 16v > teraz ....


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 22, 2008 11:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Fajnie że Ci się chciało zrobić foty i opis. Przetestuj czy naprawa skuteczna i opis na stronę.... :D

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: śr paź 28, 2015 6:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 09, 2015 4:37 pm
Posty: 133
Nie jestem pewien co do opornika o którym mówicie :/ Na różowych przewodach jest biała wtyczka wchodząca w wejście na jednej śrubce.. o wykręcenie tego chodzi?
Niestety z racji szybkiej ciemności, zdjęcia pod latarką.
Od strony schowka i od dołu.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Vitara 2.0 V6 24v Long


Na górę
Post: śr paź 28, 2015 10:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 09, 2015 4:37 pm
Posty: 133
zamykam

_________________
Vitara 2.0 V6 24v Long


Na górę
Post: śr paź 28, 2015 11:17 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Może nie "zamykaj" tylko napisz dla potomnych jak z problemem sobie poradziłeś :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw paź 29, 2015 12:26 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 09, 2015 4:37 pm
Posty: 133
Dokładnie tak, jak poprzednicy :) niestety podchodziłem do tego zbyt bojaźliwie, z powodu przytłaczającej ilości przewodów i wtyczek (dopiero co wywaliłem z tego miejsca pęk kabli od przedpotopowego zestawu GM)
Biała wtyczka z różowymi przewodami na 2 zdjęciu, prowadzi do problemu. Po wykręceniu widać o co chodzi :)
Na czasie wyśle zdjęcia.

_________________
Vitara 2.0 V6 24v Long


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl