suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn maja 13, 2024 9:11 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn mar 31, 2008 2:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
bardzo częst gdy chlapie swoją V wodą z pod maski wydostaje się głośny pisk po chwili cichnie. czasem gdy odpale auto również strasznie piszczy a po chwili cichnie objway podobne do piszczącego paska a te juz wymieniłem
jeśli łożysko to czy wymiana jest skomplikowana ?? i czy mogę dostać gdzieś poza serwisem??


Na górę
 Tytuł: pasek
Post: pn mar 31, 2008 2:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 23, 2008 12:34 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Warszawa
Rok prod.: 1997
mi tez tak piszczy
I to jest pasek, a nie łożysko. Pasek piszczy, gdy jest za luźny.

_________________
była Vitara JLX 1.6 16V '97r. AT29"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 1:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
ale jak sprawdzić który czy ten od wspomagania czy ten drugi???
ten od wspomagania wymieniłem ale nie wiem jak zabrac się za ten od alternatora czy trzeba demontować chłodnice i wiatrak ???


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 01, 2008 11:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz gru 02, 2007 1:15 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Kwidzyn
na początek naciągnij u mnie pomogło

_________________
była Vitara cabrio 1,6 8V '92 LPG + BLOS, teraz GV II 1,9 DDIS 2006


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 02, 2008 1:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Ja też szykowałem się do naprawy alternatora, jednak podciągnięcie paska pomogło, a też nieźle piszczało.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 12:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
wygląda że nie mam juz możliwosci naciągnąc pasek bo alternator jest juz przesunięty do końca więc chyba pozostaje wymiana ?? chyba że czegos nie wiem lub nie widze ( rozumiem że pasek naciąga się alternatorem?)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 3:25 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
a co piszczy, jeżeli paski są nowe?

u mnie po odpaleniu świst jest taki, że wszyscy dookoła się oglądają, po dłuższej chwili, albo przygazowaniu na wyższe obroty robi się cicho.

podejrzewam pompę wspomagania, ostatnio po przejechaniu przez wodę zaczeło świszczeć podczas kręcenia kierownicą - po wyschnięciu przestało - co tam może piszczeć w pompie? :roll:

_________________
2.0 V6


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 3:30 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ja wymieniłem oby dwa ostatnio bo w tragicznym stanie były.Jak nie zapomne to po niedzieli podam wam numery katalogowe do 1.6 8v blaszak.

paski z Continentala.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 3:50 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
KozioŁ pisze:
....ostatnio po przejechaniu przez wodę zaczeło świszczeć podczas kręcenia kierownicą - po wyschnięciu przestało - co tam może piszczeć w pompie? :roll:

Pasek się ślizga i tyle.... Naciągnij :!:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 6:14 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
znaczy mechanicy spaprali sprawę, bo paski wymienione przy okazji wymiany rozrządu :roll:

_________________
2.0 V6


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 7:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 02, 2007 5:04 pm
Posty: 325
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jak piszczy to najpierw naciągnąć, a jak nie pomoże to wymienić.

Doraźnie jak piszczy, to wyłączyć światła, wentylatory itp /nie kręcić kierownicą/ i gdy przestanie to zwiększyć obroty i włączyć odbiorniki elektryczne.

Pozdrawiam! 8)

_________________
Ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych!


Na górę
 Tytuł: Re:
Post: czw sie 28, 2008 12:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
NuVo pisze:
Ja wymieniłem oby dwa ostatnio bo w tragicznym stanie były.Jak nie zapomne to po niedzieli podam wam numery katalogowe do 1.6 8v blaszak....

Jak z tymi paskami? Paniwie z IC mają zagwozdkę jakie paski mają być. Ktoś mi podpowie?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: czw sie 28, 2008 1:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Najlepiej będzie zdjąc stare paski i podjechać gdzieś gdzie mają przyrząd do mierzenia długości pasków. lub z zdjętymi pójść do sklepu i dopasować.
Co do JC i gratów do vitary się nie wypowiadam - mają tam taki bajzel w katalogu gratów do vitary że nawet dobrać termostat to problem.

Co do regulacji naprężenia paska - dla przypomnienia i alternator i spręzarka klimy są mocowane w 2 miejscach - trzeba poluzować dolne mocowania żeby dało się naciągnąć.

Do zdjęcia paska od alternatora nie trzeba demontować visca ale trzeba zdjąc pasek od klimy/wspomagania.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: czw sie 28, 2008 9:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
Paski piszczą bo się ślizgają. Czyli za luźne, stare i sztywne nie dociskają do koła pasowego, zawilgocone i przy małym luzie ślizgają się z piskiem. Odpuścić gaz , przestanie się ślizgać. A teraz ciekawostka ze stacji kontroli pojazdów "pan tryśnie WD40 a pasek odzyska elastyczność i przestanie piszczeć"

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Jest plaskaty z LPG...
Może tak coś poszukać wcale lub letko dłubniętego?


Na górę
Post: pt sie 29, 2008 8:42 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Ale tylko na chwile, poza tym wszelki smarowidła żle wpływają na gume pasków klinowych.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl