suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw wrz 21, 2017 3:06 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 09, 2017 9:34 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 4842
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Jako że poszukiwania używanych AT do XL7 są ciemniej doopie bo nic ciekawego nie ma na rynku wtórnym, chyba odłożę więcej diengów i zakupię coś fabrycznie nowego, pachnącego lateksem... Bardziej chyba 70 asfalt/30 teren, ale może być różnie :mrgreen:
W związku z tym pytanie kto ewentualnie używa i jak się sprawują:
TOYO OPEN COUNTRY AT,
FALKEN WILDPEAK AT,
Federal Couragia AT,
COOPER DISCOVERER AT3,
HANKOOK RF10,
Nokian Rotiiva AT,
General Grabber AT2,
Nexen Roadian AT

Wszelkie info mile widziane.
Tak wiem, BFG KO2... Ale ja nie chcę być taki jak wszyscy.
:wink: :mrgreen:

_________________
Vitara EVO "Smerfeta"
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob wrz 09, 2017 6:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2085
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0TD RF (Mazda)
Model: Grand Vitara I
Rok prod.: 2000
Mogę polecić osobiście MATDOR IZZARŁA , o tyle o ile na czarnym jest ok to w terenie sama radość z racji tego że dupy nie urywają. W zimie są jak opony letnie, a więc sama radość ale jak masz łańcuchy to dają radę ;-) Poza ty są... fujowe. :mrgreen:

Tak serio to GG AT2 są ok. Bieżnik około 13mm głębokości, oznaczenie M+S i jeszcze lodowiec z płatkiem śniegu. W miarę agresywne at. Na asfalcie je trochę słychać chociaż w benz. pewnie więcej je będze słychać niż w dezelu. Cięższego terenu nie miałem okazji próbować a na szutrówkach i polnych drogach jest lux. Sprawdzą się też jako zimówki. Lamel nie mało jest, przygotowana do kolcowania. Błoto pośniegowe ok, ubity mokry śnieg - daje radę, lód to wiadomo jak jest, raz lepiej, raz gorzej.

Innych nie miałem...

_________________
"Nudna" Ropniaczka 8)


Na górę
Post: sob wrz 09, 2017 9:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 251
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
Mam cooper discover at3 , kupiłem nowe, cena dobra, na asfalcie oki, w terenie w miarę grzebią- wiadomo bez błota po klamki, w śniegu też dość, na mokrym asfalcie wydaje mi się że trochę za ślisko jak na nowe opony, łatwo zerwać przyczepność przy nagłym hamowaniu,
Generalnie jak za tą kasę uważam za produkt dobry, wg mnie jest to połączenie opony wielosezonowej z at,


Na górę
Post: pn wrz 11, 2017 8:52 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt lut 19, 2010 1:58 pm
Posty: 510
Lokalizacja: Gdańsk
TOYO OPEN COUNTRY AT - pozytywnie zaskakują w każdych warunkach.

_________________
Rower


Na górę
Post: pn wrz 11, 2017 9:21 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 4842
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
polopony pisze:
TOYO OPEN COUNTRY AT - pozytywnie zaskakują w każdych warunkach.


NIe ukrywam ze ta opona przykuła znacznie moją uwagę. Bardzo dużo pozytywnych opinii z całego świata.
Możesz coś więcej naskrobać na ich temat? Jak z wymiarami, trwałością itp?

_________________
Vitara EVO "Smerfeta"
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn wrz 11, 2017 10:15 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 3393
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Zapomniałeś o "General Grabber AT" (nie mylić z AT2)
Mam to w busie, bardzo ciche, dają rady w zimie i ładnie się prezentują na żywo.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę?
Masz to w planie?
Zajrzyj na http://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn wrz 11, 2017 10:29 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt lut 19, 2010 1:58 pm
Posty: 510
Lokalizacja: Gdańsk
trwałością??? daj spokój... trzy lata na nich jeździłem,(poprzedni właściciel 2 lata) chciałem wymienić na mt a te diabły prawie się nie zużywały i szkoda było się pozbywać.
rocznie około 15tys. km robiły. na mokrym i śniegu znacznie lepiej od BFG AT, w umiarkowanym syfie radziły sobie całkiem dobrze, przy ostrym gnoju - wiadomo.
mogłyby mieć troszkę agresywniejszy bieżnik byłoby kilka gwiazdek więcej do lansu, ale jak masz lans w dupie to śmiało zakładaj - będziesz Pan zadowolony.

_________________
Rower


Na górę
Post: pn wrz 11, 2017 11:06 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 4842
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
radzik071 pisze:
Zapomniałeś o "General Grabber AT" (nie mylić z AT2)
Mam to w busie, bardzo ciche, dają rady w zimie i ładnie się prezentują na żywo.


Jakbym stawiał na prezencje to bym założył te z białą obwódką :mrgreen:
Właśnie tych generałów jest już chyba 3 rodzaje. At, at2, at3 chyba też jest. Mózg rozjebany...

_________________
Vitara EVO "Smerfeta"
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt wrz 12, 2017 7:10 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 25, 2017 10:11 pm
Posty: 59
Model: Cabrio
Rok prod.: 2000
Wszelkie info mile widziane.
Tak wiem, BFG KO2... Ale ja nie chcę być taki jak wszyscy.
:wink: :mrgreen:[/quote]

Mam ten sam problem i mętlik w głowie :roll:

_________________
http://www.automototechnika.waw.pl
Grand Vitara II
Suzuki vitara cabrio


Na górę
Post: czw wrz 14, 2017 12:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr maja 20, 2015 7:59 am
Posty: 70
Lokalizacja: Norkownia
Silnik: 2.0HDI RHW
Model: XL7
Rok prod.: 2005
Yokohama g012, lub poprawioną g015. Miałem w foresterze I żałuję, że nie kupiłem do xl7, tylko dałem się namówić na bfg at :(

Nie umiem skonfigurować Tapatalka przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: pn wrz 18, 2017 10:26 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 17, 2014 2:37 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 2.7 V6
Model: Grand Vitara XL7
Rok prod.: 2004
No to i ja coś od siebie dorzucę:
Nokian Rotiiva AT w rozmiarze 235/70/16
- "wolno znikają" po 10000 km nadal widać znaczniki 100%
- nadal nie mam większych zastrzeżeń, choć pojawia się czasem efekt "śliskiego asfaltu" przy gwałtownym hamowaniu na mokrym

_________________
Miła być Vitara w longu jest GV XL7 :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl