suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:39 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 03, 2018 12:29 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Upychał to ktoś kiedyś?

Lift 4", liftować budy nie chcę. Idzie cośtam podciąć i podklepać, żeby wcisnąć trzydziestki jedynki?


Na górę
Post: sob lis 03, 2018 6:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob cze 16, 2018 6:31 am
Posty: 179
Ja mam 2cale liftu ale w krótkiej i 31 wchodzi


Na górę
Post: sob lis 03, 2018 7:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
No właśnie w krótkiej nie ma problemu tylnych kół. Bo przód z tego co patrzę powinien wejść na luzie, tym bardziej że koła jeszcze odsunięte dystansami. Pytanie jak z tyłem.


Na górę
Post: sob lis 03, 2018 7:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Felgi 15" wchodzą Ci na bębny i tarcze? Mam longa V6 i nie ma opcji.


Na górę
Post: sob lis 03, 2018 7:56 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Tyle że to jest long 1.9 diesel a tam jest jak w Vitarach 1.6 15" w standardzie.
Ja bym został przy tym co masz, bo jak dasz większe, a co za tym idzie cięższe koła, to znowu ci się auto zmuli i osłabnie i znowu będziesz kombinował z osiągami silnika z którego już raczej więcej nie wyciągniesz.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob lis 03, 2018 8:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
marirus pisze:
Tyle że to jest long 1.9 diesel a tam jest jak w Vitarach 1.6 15" w standardzie.
Ja bym został przy tym co masz, bo jak dasz większe, a co za tym idzie cięższe koła, to znowu ci się auto zmuli i osłabnie i znowu będziesz kombinował z osiągami silnika z którego już raczej więcej nie wyciągniesz.


Jest to jakiś argument, z którym biję się w myślach :mrgreen:

A ten silnik to mistrzostwo świata jest. Nie chcę go kręcić dalej, ale ludzie wciskają z niego stabilne 140 koni i pewnie nieco mniej stabilne, ale zapierdalające w chmurze czarnego dymu przeszło 200 :mrgreen:

Kupiony jak się okazało z pękniętą głowicą przejeździł tak kupę czasu, z przestawionym rozrządem, teraz jeździ na głowicy wyszperanej na zlomie za grosze i nie chce się poddać. Chwilę myślałem o swapie na HDI, ale ten XUD bardzo mi leży.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl