suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Przejściowe rozwiązanie problemu z felgami.
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=10217
Strona 1 z 1

Autor:  Robbert89 [ sob cze 15, 2013 11:29 am ]
Tytuł:  Przejściowe rozwiązanie problemu z felgami.

Mam MT-ki 235/75/15 na seryjnych felgach stalowych vitary (http://img12.tablica.pl/images_tablicap ... lublin.jpg). Dręczy mnie ocieranie ich o ramę. Mam drugi komplet oponek szosowych z których dwie są na felgach takich j/w, a dwie na na felgach samuraj/jimny- ET 25(?) (http://img20.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 3054682898). Czy gdybym wrzucił MT-ki na felgi samurajowe, pozbyłbym się problemu ocierania, i czy taki układ (inne felgi z tyłu i inne z przodu) jest dopuszczalny? Na przyszłość chce zmienić felgi ale puki co brakuje środków.

Autor:  danthe [ sob cze 15, 2013 11:46 am ]
Tytuł:  Re: Przejściowe rozwiązanie problemu z felgami.

A jaka jest różnica ET?
Jak samurajowe są bardziej odsadzone to pomoże. Zawsze możesz podciągnąć ogranicznik skrętu jeśli Ci ociera przy skręconych kołach.

Autor:  Robbert89 [ sob cze 15, 2013 9:42 pm ]
Tytuł:  Re: Przejściowe rozwiązanie problemu z felgami.

Nie wiem jaki jest off-set standardowych stalówek, stąd moje pytanie. Z wyglądu samurajowe wyglądają na głębiej osadzone. Jeśli chodzi o ogranicznik skrętu to chciałbym uniknąć ograniczania promienia.

Autor:  danthe [ ndz cze 16, 2013 8:40 am ]
Tytuł:  Re: Przejściowe rozwiązanie problemu z felgami.

Google nie wie? ;)

A jednak wie:
http://www.oponeo.pl/felga-stalowa/alcar-kfz-8630

w katalogu do Vitary takie stalowe 15" są:
Rozmiar: 5,50Jx15
Rozstaw: 5x139.7
Odsadzenie ET: 25,00
Otwór centralny: 108,5

Jimny:
http://www.oponeo.pl/felga-stalowa/alcar-kfz-8665
Rozmiar: 5,50Jx15
Rozstaw: 5x139.7
Odsadzenie ET: 5,00
Otwór centralny: 108,5

Wiec jeśli to jest poprawny opis to zyskujesz 20mm - a to jest sporo.

Autor:  radzik071 [ ndz cze 16, 2013 11:42 am ]
Tytuł:  Re: Przejściowe rozwiązanie problemu z felgami.

.

Autor:  radzik071 [ ndz cze 16, 2013 11:44 am ]
Tytuł:  Re: Przejściowe rozwiązanie problemu z felgami.

Podkręć ograniczniki skrętu. Nie przesadzaj, że parę cm na promieniu zawracania zrobi Ci różnice.
i półosie będą miały lżej.

Felgi z ET 5 z przodu i ET 25 z tyłu spokojnie możesz zakładać bo oryginalnie z przodu masz mniejszy rozstaw kół więc się wyrówna.

PS.
Pamiętaj też, że odsuwając koło od ramy (zmniejszając ET) zbliżasz tym samym oponę do progu/błotnika (przy skręconych kołach oczywiście)

Autor:  Robbert89 [ ndz cze 16, 2013 1:16 pm ]
Tytuł:  Re: Przejściowe rozwiązanie problemu z felgami.

Dzięki za odpowiedzi. W takim razie poprzestanę, puki co, na podkręceniu śrubek.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/