suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:47 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: wt sty 14, 2014 11:03 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
kacjen pisze:
Czemu nikt nie wspomniał o Silverstone MT-117 Xtreme???
To jest lekka i mimo wszystko jeszcze nie tak droga NIEnalewka, nawet 33 waży mnie niż niejedna nalewka 31.


Ma ktoś info ile waży ten lekki silwerek 33" ?

PS.
Po wizycie z wagą w magazynie insa turbo stwierdzam, że można zrobić lekką nalewkę.
np:
31x10,5 R15- 555 zł -śred. 770mm -szer. 240mm -waga ~23,5kg

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt sty 14, 2014 11:22 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Jeśli pytasz o takiego silvera jak moj, to waży 24,8kg

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr sty 15, 2014 12:30 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
to tyle co nowy "simex" insy 33x12.5 (24,5kg)
Więc przepaści nie ma bo najcięższa insa jaką ważyłem (265/75R16) to 26,5kg

Wiesz jaką dokładnie średnice ma ten silver 33" ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Ostatnio zmieniony śr sty 15, 2014 12:32 am przez radzik071, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr sty 15, 2014 12:31 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
82cm czyli 32,3 cala - mierzyłem gołe opony przed założeniem na felgę.

Różnica jest w budowie opony i bieżnika.
Silver nie był w poprzednim wcieleniu oponą do dostawczaka.
Inna sprawa, że diagonalny silver na czarnym to walka, a nalewka jakoś jedzie.
W terenie role się nieco odwracają. 8).

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: śr sty 15, 2014 8:10 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
kacjen pisze:
W terenie role się nieco odwracają. 8).


To dziwne. Bo pamiętam kampanię skierowaną do rolników jak lata temu wchodziły opony radialne do ciągników rolniczych. Wszystkie testy wykazywały dużo lepsze własności terenowe radialnych. Lepszy rozkład nacisku w miękkim terenie miał powodować że nie zapadały się tak jak diagonalne i nie niszczyły tak terenu po którym poruszał się ciągnik.

Cytata o diagonalnych (http://www.farmer.pl/technika-rolnicza/serwis-czesci-osprzet/artykuly/radialna-czy-diagonalna,8998,1.html):

"Z charakterystycznej budowy opony diagonalnej wynikają jej właściwości. Opony diagonalne są cichsze niż radialne. Zwraca się również uwagę na wyższy komfort jazdy po nierównych drogach. Jednak najważniejszą ich zaletą jest to, że są o wiele bardziej odporne na uszkodzenia niż nowocześniejsze ?radiówki?. Różnica polega na różnej budowie osnowy. W oponach diagonalnych jest ona wielowarstwowa, a dzięki temu mocniejsza i trudniejsza do uszkodzenia. Dlatego jest bardziej wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne.

Jest również kilka wad. W rolnictwie stosuje się zabieg obniżania ciśnienia w kołach w celu możliwie najmniejszego ugniatania gleby, zwiększenia przyczepności, a tym samym zmniejszenia poślizgu. Obniżenie ciśnienia w oponach diagonalnych powoduje ich odkształcenie, wówczas opona nie przylega do podłoża całą powierzchnią, tylko samymi bokami. Niestety, w takiej sytuacji powierzchnia styku opony z podłożem maleje, a więc poślizg rośnie, opona zużywa się znacznie szybciej. Z tego samego powodu zwraca się również uwagę na ich gorsze zachowanie podczas jazdy po łuku. Ciągnik wyposażony w gumy diagonalne spala też więcej paliwa."

Piszą o ciągnikach, czyli Twój CC "czarny ciągnik" się łapie :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl