suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 18, 2024 4:02 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lis 16, 2013 10:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
przetnij łapy mocowania przyspawaj wyżej i po sprawie


Na górę
Post: sob lis 16, 2013 11:14 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
Wszystko można przeciąć, zaspawać, zanitować itd...
Ja jednak wolę robić jak najmniej tego typu kombinowań.
Wolę nawiercić i dospawać.

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Post: ndz lis 17, 2013 11:33 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
a domyka sie klapa?
u mnie tez lekko zderzaka dotyka ale plus tego jest taki, ze podpiera trochę klape

a jak duzo nie brakuje to spróbuj moze rozwiercic te cztery otwory gdzie jest mocowany ten wspornik do klapy


Na górę
Post: pn lis 18, 2013 11:48 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
Pisałem przecież, że z rozwierceniem jest lipa, bo tam jest tylko 5 mm zapasu.
A koło mi nie wchodzi do końca, bo zapiera w zderzak. Jak nałożę na otwartych drzwiach, to drzwi nie zamknę na 100 %.
Zresztą, ja nie lubię rzeczy "prawie zrobionych". Będę robił tak jak wymyśliłem, zeby miało rece i nogi.
Moja Vitka nie służy mi tylko do zabawy, przede wszystkim jest to codzienny samochód żony.
Musi być ładnie, czysto , porządnie zrobione - żeby się nie wstydzić :)

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Post: czw lis 21, 2013 6:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Mi tam się bez problemu na klapie nowy atek 30" mieści.
Opona dotyka zderzaka, ale się lekko zamyka.

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: czw lis 21, 2013 8:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
DominikLong pisze:
Mi tam się bez problemu na klapie nowy atek 30" mieści.
Opona dotyka zderzaka, ale się lekko zamyka.


Nie wiem w czym jest problem. Wg kalkulatora, 30/9,5/15 jest o 18 mm wyższa od 225/75/16 (po 9 mm na stronę).
Ja swojego koła przy zamkniętych drzwiach nie mogłem dosunąć do końca bo dołem zapierało o zderzak. Gdybym "przy.... ł" porządnie, może i by weszło, ale żona by drzwi nie otworzyła :mrgreen: .

Albo co Vitarka, to inne mocowanie...
Albo wina tkwi w feldze... (te z odsadzeniem opony na zewnątrz może wchodzą ok)

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Post: pt lis 22, 2013 8:11 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
... i w realnej średnicy (wysokości) opony.

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: sob lis 23, 2013 8:21 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Mój zapas Yokohama Geolandar A/T 30x9.5 ma 74-75 cm wysokości, szerokość bieżnika 21 cm.
Danielson różnica może być w tym, że ja mam 1.6 a Ty 2.0 i zderzaki mogą trochę się od siebie różnić.

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: sob lis 30, 2013 8:14 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
U mnie ukończone. Zrobiłem tak, jak planowałem. Uciąłem dolną, przewierciłem nowe dwa otwory (w miejscach, które pokazywałem kilka postów wcześniej), dospawałem nowe śruby od tyłu i jakoś wyszło. Niestety, ciut źle zmierzyłem, i wywierciłem je o 3 mm za nisko, przez co musiałem zeszlifować trochę oryginalne górne śruby. Przy takim przerobieniu zostaje jeszcze ok 2 cm luzu do zderzaka. Efekt na zdięciach.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Post: pn maja 04, 2015 5:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
Weź ty jakiś kołpak załóż bo wygląda to trochę mizernie :lol: :lol:

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: wt mar 13, 2018 12:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Podłączam się do tego tematu żeby nie tworzyć nowego.
Jeśli na zapasie mam 225/60/16 i jeżdżę na 225/70/16, to czy w razie kapcia będę wstanie ujechać na mniejszym zapasie ? Oczywiście mam na myśli jak najkrótszą jazdę na zapasie.
Może głupie pytanie , bo w sumie w osobówkach mają mniejsze dojazdówki, ale wolę sie upewnić..


Na górę
Post: wt mar 13, 2018 8:04 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
w osobówkach dojazdówki są węższe, co nie robi różnicy bo srednica jest ta sama. Ty chcesz dać mniejszą średnicę, ale na dojechanie parę km nie zaszkodzi (jedynie dyfer cały czas się kręci).

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 13, 2018 8:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
Czyli srednio, no ale to i tak awaryjnie na pare km. Bo kupujac ta sama wieksza opone musialbym zapewne zrezygnowac z Suzukowskiej zapinananej oslony i zrobic male przerobki o ktorych tu piszecie.


Na górę
Post: wt mar 13, 2018 11:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Do 29" (tj. 225/75R16 lub 235/70R16) wchodzi zapas bez przeróbek. W GV I oczywiście.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt mar 13, 2018 11:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 15, 2015 1:37 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2004
marirus pisze:
Do 29" (tj. 225/75R16 lub 235/70R16) wchodzi zapas bez przeróbek. W GV I oczywiście.

To swietnie, a masz na mysli tez mozliwosc pozostawienia zapinanej oslony, czy tylko ze wchodzi wzgledem bezproblemowego zamykania klapy?
Jestem upierdliwy, ale wole zapytac ,niz przymierzac i sciagac kolo do sprawdzenia.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl