suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 10:27 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lis 26, 2014 12:10 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Tak jak piszesz KM2 to też bardzo dobra opona ale nie na śnieg i nie do wyjeżdżania z kolein :)

Na wyprawę do Albanii Idealna - nie ma tam śniegu(latem) a błota jak na lekarstwo za to skał dużo na których BFG spisywało się idealnie (opona BARDZO odporna na przebicia)
I fajna cecha KM2, że nie łapie kamyków w bieżnik co w przypadku Sahar było nieraz wkurzające :)
Jak bym jechał jeszcze raz i miał wybór to też bym pojechał na KM2

(wbrew co niektórzy twierdzą wiedzy nie zdobywam na amerykańskich forach :lol: )

Poniżej: Toyota - BFG KM2 i Vitara - SAHARA raranara


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2014 11:41 pm przez radzik071, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr lis 26, 2014 8:59 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Czemu nie na śnieg? W terenie nizinnym bardzo dobrze daje sobie radę w śniegu. :mrgreen: Na asfalcie .. da się jechać, można spuścić też trochę ciśnienie ale i tak hamowanie do bani i drift przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: czw lis 27, 2014 7:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 21, 2011 6:10 pm
Posty: 343
Lokalizacja: Mielec
I kończą tak ;(
Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1417114330.826866.jpg


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v 91r cabrio
Escape Evo 12000 Sprzedane;)
Silverstony 117 sport 31
------------------------------------
Suzuki Vitara 2.0 v6 95r
Lift +4' Radzikone, Body lift +2'
reszta w trakcie motania;)


Na górę
Post: czw lis 27, 2014 7:57 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
No to żeś poszalał :twisted: spróbuj tak z nowymi mtekami :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw lis 27, 2014 8:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 21, 2011 6:10 pm
Posty: 343
Lokalizacja: Mielec
Pózniej cieżko sie czyści gumę z nadkoli ;) ale da rade ;p

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v 91r cabrio
Escape Evo 12000 Sprzedane;)
Silverstony 117 sport 31
------------------------------------
Suzuki Vitara 2.0 v6 95r
Lift +4' Radzikone, Body lift +2'
reszta w trakcie motania;)


Na górę
Post: pt lis 28, 2014 8:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
Jezdzilem na saharze (samurai 1,8), jezdzilem na bfg mt I (pajero), at bfg (pajero) , szumex (vitara) i teraz nexen MT (ala bfg mt I ).
Każda opona miała plusy i minusy :) Ameryki nie odkryłem ...
Ale prawda jest taka, ze nie ma złotego środka. Typowy teren - sahara i szumex - wiadomo, ale i tu w zależności jaki teren taka opona - śliska warstewka błotka gliniastego - bez wątpienia szumex, kopny piach - sahara.
AT BFG fajne na zime były - powiedziałbym, ze dużo do zimówek im nie brakuje, ale jak wiosenne roztopy się pojawiły to na śliskim błotku leżały , MT BFG w tym miejscu by sobie poradziło.

Na szosę z tych co wymieniłem bez wątpienia BFG AT (oczywiste), następnie BFG MT, Sahara i szumex - wiadomo ...

Próbując znaleźć uniwersalną oponę ( bo w poprzednich terenówkach miałem zawsze 3 komplety kół - MT, AT i szosa - ale już mi się nie chce co chwile koła zmieniać) kupiłem teraz Nexeny ala BFG MT I - ale za mało jeździłem by mieć jakaś opinie o nich - jedno wiem, są bardzo ciche na szosie i mam wrażenie , że lekko "idą".

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: ndz lip 26, 2015 3:32 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Ktoś ma informacje co do federala mt? Przymierzam się do zakupu opon i z selekcji został federal o bfg km2, o km2 opinii jest od groma i wiadomo ile wytrzymują i jak robią, a co z federalem? Na wygląd są agresywniejsze ale jakie przebiegi robi?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt lip 28, 2015 3:00 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Witam wszystkich. Ja już wybrałem. W miarę teren w miarę asfalt oraz śnieg wybieram "saharę ". Myślę ,że to będzie optymalny wybór o czym się przekonam. Mam aluminiowy most z przodu , lift od radzika , podniosę jeszcze trochę budę i teraz proszę was o pomoc przy doborze rozmiaru. Nie chce aby zrobiło mi z mostu mielonke. Mam silnik 1.6 8V oraz felgi 15. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam i z góry dziękuję .


Na górę
Post: wt lip 28, 2015 9:49 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
sławek pisze:
Witam wszystkich. Ja już wybrałem. W miarę teren w miarę asfalt oraz śnieg wybieram "saharę ". Myślę ,że to będzie optymalny wybór o czym się przekonam. Mam aluminiowy most z przodu , lift od radzika , podniosę jeszcze trochę budę i teraz proszę was o pomoc przy doborze rozmiaru. Nie chce aby zrobiło mi z mostu mielonke. Mam silnik 1.6 8V oraz felgi 15. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam i z góry dziękuję .

Zazwyczaj jak mamy pytania to szukamy odpowiedzi i czytamy ze zrozumieniem i jakbyś poszukał to wiedział byś że większy wpływ ma noga a nie opona, nie ma przepisu na mielenie mostu
Tematów o mieleniu jest kilka, ten jest o oponach pod względem właściwości użytkowych

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt lip 28, 2015 12:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
sorry pytam tylko o rozmiar. Na pewno jakbym założył simexa to pomimo lekkiej nogi większe jest prawdopodobieństwo zmielenia tego czy owego, Nie uważasz?


Na górę
Post: wt lip 28, 2015 2:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
sławek pisze:
sorry pytam tylko o rozmiar. Na pewno jakbym założył simexa to pomimo lekkiej nogi większe jest prawdopodobieństwo zmielenia tego czy owego, Nie uważasz?

Ja zmieniłem na 27cali kopia yokochama, ktoś zmienił na zimówkach, ktoś jeszcze inny potrafi operować nogą i jeździ na 31cali simexie, opona to tylko narzędzie, więcej zależy od ciebie niż opony.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: wt lip 28, 2015 11:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
ok rozumiem wszystko. Podpowiedzcie mi co do rozmiaru. Nie chce szerokich , a w miare wysokie. Jakie to będą cale?


Na górę
Post: czw lip 30, 2015 7:20 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Ja na Twoim miejscu olał bym body lifta i wkładał Saharkę w rozmiarze:

215/80 R15 -śred. 735mm -szer. 200mm -waga ~19,0kg
lub najlepiej
235/75 R15 -śred. 730mm -szer. 215mm -waga ~18,8kg

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt lip 31, 2015 11:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Takiej podpowiedzi oczekiwałem ,,,, Też chyba jestem za tym :)


Na górę
Post: sob sie 01, 2015 12:46 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
A co myślicie o tym ?
http://allegro.pl/4x-bf-goodrich-mud-te ... 59049.html


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl