suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 18, 2024 10:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sty 13, 2016 10:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn cze 01, 2015 7:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1.6 8 V
Rok prod.: 1991
Czesc wszystkim. Mam w 3D cabrio zrobiony lift Wiktora na podkladkach (przod 5, tyl 7 cm, sierzant wal itd). Nosze sie z zamiarem wlozenia do niej AT 31/10.5 na stalowych odwracalnych trojkatach 15 -stkach z samuraja. Napiszcie konstruktywnie czy mam sobie to wybic z glowy czy ma to szanse sie zmiescic i skrecac. Dodam ze zazywam naprawde lekkiego terenu.

_________________
"The driver don't pick the car. Mmm-mm. The car picks the driver"
Suzuki Vitara rok 1991, kolor jedyny słuszny i skromny, 5 centowy lift
Goodyear Wrangler 31/10.5/R15
VW Passat B5 FL 1.9 TDi ale to żony, to sie nie liczy... A i tak sprzedany


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 1:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Jak wytniesz połowę błotników to pojedzie :mrgreen:
31", żeby terenie nie tarło - lift 10 cm + bodylift 2" i ET około zero, ja miałem w longu Mangelsy z ET minus 13 i było na styk.

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: sob sty 16, 2016 11:25 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
do laczków 31 lift radzikowy 10 cm starcza na styk. po czasie tył trzeba ranty sklepac albo odboje przedłózyc:)

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: sob sty 16, 2016 9:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Tylko jak to kiedyś Robert napisałeś, masz oryginalne felgi z et25. Mi na et5 245/75r16 by tarły.

Duże minusowe et nie jest do Vitary. Jak się chce w 1.6 możliwie duże koło, bez cięcia, to alufelgi 15x7 et3 będą idealne.

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: ndz sty 17, 2016 11:30 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn cze 01, 2015 7:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1.6 8 V
Rok prod.: 1991
Uparłem się i założyłem te 31 do mojej. Na asfalcie przód minimalnie podciera o wyłożenie nadkoli na skręconych kołach podczas hamowania. Co będzie w terenie zobaczymy. Ale jak wygląda! Jak zakładałem dystanse na sprężyny to mi odradzali na forum że będe żałował i bede zmieniał, twierdziłem że mi taki lift wystarczy. Teraz widzę że trzeba raz a porządnie :) Na wiosnę będe myślał coś modyfikować.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
"The driver don't pick the car. Mmm-mm. The car picks the driver"
Suzuki Vitara rok 1991, kolor jedyny słuszny i skromny, 5 centowy lift
Goodyear Wrangler 31/10.5/R15
VW Passat B5 FL 1.9 TDi ale to żony, to sie nie liczy... A i tak sprzedany


Na górę
Post: ndz sty 31, 2016 2:08 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 17, 2015 5:19 pm
Posty: 13
Silnik: 1.6 16v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1996
Podłączę się pod temat, tyle że ja chce do mojej 1.6 16V wrzucić 30".
Lift ~5cm - dystanse amorków, sierżanta + sprężyny lovellsa. A i dystanse felg 3cm
Na tą chwile pożyczyłem 29 na fellach 16 od GV i trochę obciera przy skręcaniu o nadkole.
Obrazek

Docelowo chce kupić opony 30/10 na moje 15"
Obrazek

Za tydzień auto idzie pod nóź bo podłoga się kończy itp, poszerzenia trzeba wyrzucić i trochę zbędnych nadkoli :twisted:

Pytanie ile podnosić budę waszym zdaniem? 4 czy 5 cm a może więcej? i czy coś jeszcze będzie trzeba zrobić żeby nic nie tarło? Auta ma jeździć.. najlepiej wszędzie :lol: :twisted:

_________________
viewtopic.php?f=37&t=14896


Na górę
Post: ndz sty 31, 2016 12:58 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
_Damjan_ pisze:
Na tą chwile pożyczyłem 29 na fellach 16 od GV i trochę obciera przy skręcaniu o nadkole.

Felgi od GV mają większe odsadzenie. Więc jak dałeś do tego 3cm dystansy to w porównaniu do tych alu które masz na innym zdjęcuiu jest spora różnica. Dlatego trą o nadkole. Ale nie trą o ramę :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lut 01, 2016 10:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn cze 01, 2015 7:59 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1.6 8 V
Rok prod.: 1991
U mnie przy max skrecie lewe kolo poleruje rame, mam tylko nadzieje ze jak ogranicznik skretu kol wykrece to przestanie szlifowac, tyle ze ciagle brak czasu :)

_________________
"The driver don't pick the car. Mmm-mm. The car picks the driver"
Suzuki Vitara rok 1991, kolor jedyny słuszny i skromny, 5 centowy lift
Goodyear Wrangler 31/10.5/R15
VW Passat B5 FL 1.9 TDi ale to żony, to sie nie liczy... A i tak sprzedany


Na górę
Post: pn lut 01, 2016 11:23 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
to jakieś 5 minut

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr lut 03, 2016 7:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
DominikLong pisze:
Tylko jak to kiedyś Robert napisałeś, masz oryginalne felgi z et25. Mi na et5 245/75r16 by tarły.

Duże minusowe et nie jest do Vitary. Jak się chce w 1.6 możliwie duże koło, bez cięcia, to alufelgi 15x7 et3 będą idealne.



mam teraz alu z et 5 i jest git zajrzyj w moje posty o mojej vitce. tylne ranty sklepane. przy max wykrzyzach trrrrr było.

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl