suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 12:22 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 03, 2016 6:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
"dużo szerszy (Risko 265 jest szersze niż KM2 285)"- nie bardzo rozumiem jak opona o szerokości 26,5cm może być szersza od opony która ma 28,5 cm szerokości, powinna być węższa o 2 cm ?
"225/75R16 - 235/70R16" - jak ona może być 4cm szersza jeżeli wg wymiarów które podajesz jest ona o 10mm szersza a nie 40mm ?
"średnica ta same" raczej prawie takie same.
Także coś tu nie do końca jest zrozumiałe :(

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: pn lip 04, 2016 10:39 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Insa Turbo wypuściła nową oponę:
Risko ma bieżnik na wzór BFGoodrich KM2
Różni się od KM2 tym, że bieżnik w Risko jest dużo szerszy w stosunku do szerokości opony.
Jest też bardziej agresywny bo ma większe odstępy między kostkami i przekrój w kształcie "[" a nie półokrągły "(" co ułatwi np wyjeżdżanie z kolein.

Na zdjęciu poniżej porównanie BFG KM2 225/75R16 do Risko 235/70R16
Obie mają tą samą wysokość ~74cm (Bfg może parę mm niższy)
Szerokość bieżnika w Risko to 210mm a w BFG zaledwie 170mm

Na asfalcie obie są ciche jak na opony typu MT


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lip 04, 2016 10:45 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Fajne. Dobre jak ktoś nie potrzebuje simexa, nie do końca zgadza się z ceną bfg, a czasem chce poszaleć.
Pytanie jaka ścieralność, bo oryginał podobno może długo po asfaltach latać

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn lip 04, 2016 11:10 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Chciałem do GV pakować simexowate ale jak się na nich przejechałem to jednak "trochę" za głośno. Potem założyliśmy Risko i przy 100km/h jest naprawdę cicho (nie wiem czy nie ciszej niż Sahara)
Co do ścieralności to Insa Turbo robi naprawdę duże przebiegi. Ostatnio klient kupował nowy komplet Insa Turbo Special Track 285/75R16 a na starym zrobił Patrolem 80tyś km, głównie po asfalcie i było jeszcze 6mm bieżnika a z tyłu ponad 10mm :shock:

Czas pokaże jakie będą przebiegi i jak to będzie robiło w terenie... Jak dla mnie wygląda to obiecująco.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lip 04, 2016 11:24 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Bgf na tym bieżniku w błocie robi słabo to krok w tył w porównaniu do pierwszej generacji, to taki bardziej atek niż Mt, insa pewnie będzie słabsza niż oryginał, ale się nie wypowiadam bo nie widziałem.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: pn lip 04, 2016 11:47 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
KM2 w błoto jest kiepska to nie trzeba nikomu tłumaczyć...
Ale Twoja teoria że Risko jest słabsza od KM2 bo ma szerszy bieżnik, więcej bieżnika i większe odstępy miedzy kostkami...
Myślę, że wzięła się z tego że to ja ją sprzedaję :wink:

Jak już na niej pojeździsz zaraz jak zdejmiesz z auta KM2 do daj znać

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lip 04, 2016 1:34 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
BFG KM2 powstało w odpowiedzi na ostrzejsze normy w dotyczące hałasu. Wynik wszyscy znamy...
Co do kopii robionej przez Inse to myślę, że będzie bardzo zbliżona do ich kopii yoko. Na tyle, że nie będzie odczuwalnej różnicy. Tym bardziej że zapewne użyją tej samej gumy w każdym bieżniku. Większe różnice mogą być pomiędzy konkretnymi seriami tej samej opony z racji na karkas jaki został użyty w danej serii lub nawet danym egzemplarzu.
Ewentualnie może będzie trochę cichsza, co z mojego punktu widzenia jest parametrem pomijalnym :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt lip 05, 2016 8:01 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 01, 2015 11:19 pm
Posty: 90
Lokalizacja: Wrocław
Do szumu Sahary można się przyzwyczaić :lol: :lol: :lol:

_________________
Suzuki Grand Vitara II 2009r. kiedyś była
Toyota Avensis Wagon, 2.0 D4D, 2012r.


Na górę
Post: czw lip 07, 2016 7:11 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
radzik071 pisze:
Chciałem do GV pakować simexowate ale jak się na nich przejechałem to jednak "trochę" za głośno. Potem założyliśmy Risko i przy 100km/h jest naprawdę cicho (nie wiem czy nie ciszej niż Sahara)
Co do ścieralności to Insa Turbo robi naprawdę duże przebiegi. Ostatnio klient kupował nowy komplet Insa Turbo Special Track 285/75R16 a na starym zrobił Patrolem 80tyś km, głównie po asfalcie i było jeszcze 6mm bieżnika a z tyłu ponad 10mm :shock:

Czas pokaże jakie będą przebiegi i jak to będzie robiło w terenie... Jak dla mnie wygląda to obiecująco.




z tymi nalewkami jest różnie, chyba zależy an co się trafi, moje insy kopia simex maja cenzura tyle km że głowa boli a bieżnika jeszcze w pizdu
taka sama opona w białej myszki miki z przebiegiem minialnym ( jakieś 30 % tego co ja zrobiłem na swoich ) już połowy bieżnika nie ma.
Tak że nie zawsze jest kolorowo ;)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw lip 07, 2016 10:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
himself pisze:
radzik071 pisze:
Chciałem do GV pakować simexowate ale jak się na nich przejechałem to jednak "trochę" za głośno. Potem założyliśmy Risko i przy 100km/h jest naprawdę cicho (nie wiem czy nie ciszej niż Sahara)
Co do ścieralności to Insa Turbo robi naprawdę duże przebiegi. Ostatnio klient kupował nowy komplet Insa Turbo Special Track 285/75R16 a na starym zrobił Patrolem 80tyś km, głównie po asfalcie i było jeszcze 6mm bieżnika a z tyłu ponad 10mm :shock:

Czas pokaże jakie będą przebiegi i jak to będzie robiło w terenie... Jak dla mnie wygląda to obiecująco.




z tymi nalewkami jest różnie, chyba zależy an co się trafi, moje insy kopia simex maja cenzura tyle km że głowa boli a bieżnika jeszcze w pizdu
taka sama opona w białej myszki miki z przebiegiem minialnym ( jakieś 30 % tego co ja zrobiłem na swoich ) już połowy bieżnika nie ma.
Tak że nie zawsze jest kolorowo ;)


Kolega z myszki miki to typ zero jedynkowy (albo postój, albo pełna po..a zwłaszcza na asfalcie) a ty Łukasz jeździsz jak ... z rodziną znaczy się jeździsz :mrgreen:


Na górę
Post: sob lip 09, 2016 11:42 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
:) niby tak niby nie, w każdym badź razie ze swiateł zawsze pierwszy ruszam :). Bardziej chodzi o to że z nalewkami jest różnie, trafiają się egzemplarze które zurzywają się wolniej od opon nie nalewanych a trafiają się takie co zużywają się nawet na postoju :) Przykład tych wolno się zdzierających są akurat moja insy mam je od 20.12.2014 jeżdże vitarą codzennie do roboty czyli średnio dziennie robie 30-60km do tego dużo jeżdżę ją w weekendy, praktycznie nie miałą dłuższych postojów serwisowych. A ma bieżnika jeszcze z 70% :O. Przykładowo myszki miki ma 50% a jego vitara jak by policzyć średnią w czasie od kiedy ma opony to na dzień wyszło by może 1-2 km ;)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw paź 13, 2016 4:14 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sie 21, 2016 9:23 pm
Posty: 39
Silnik: 1.6 16V
Model: Vitara 1.6 16V
Rok prod.: 1996
ktoś jezdzi na tych oponach risko ?
może je polecić ?

_________________
Vitara 1.6 16V
Lift 4" Radzikone
Body Lift 2" Radzikone
MT BfGoodrich KM2 255/70 R16


Na górę
Post: czw paź 13, 2016 4:24 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
Witamy się gdzie indziej.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: czw paź 13, 2016 8:46 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
pakul pisze:
ktoś jezdzi na tych oponach risko ?
może je polecić ?


Zakładałem ostatnio na WJta 265/70r16 i klient bardzo zadowolony, nie biją, nie trzęsie kierownicą, w terenie robi robotę, wcześniej miał BFG MT i z Risko jest dużo bardziej zadowolony

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: pt paź 14, 2016 8:08 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt lut 19, 2010 1:58 pm
Posty: 544
Lokalizacja: Gdańsk
Radzik jaka różnica wagowa?

_________________
Rower


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl