suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt kwie 23, 2024 3:12 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt mar 10, 2020 4:00 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Maciek94 pisze:
Hmmm :D to trzeba pomyśleć

No ale teraz mam gumę 30" - 75cm wysokości i pewnie z 24 szerokości i w terenie to często na dwójce jeżdżę, zdarza się i 3 wpinac na grzaskiej leśnej drodze. No ale fakt faktem, coś poważniejszego to jednak pierwszy bieg.

Orientowałem się to 235 85 16 ma jakies 78cm wysokości, a 265 70 16 80cm, z tym ze 27cm szerokości - 4cm ekstra wraz z 2cm esktra w górę...

SPECIAL-TRUCK (31") 235/85R16 to średnica 780mm i szerokość bieżnika 235mm (tak naprawdę jest to odpowiednik rozmiaru 265/70R16 - nie wiem dlaczego tak zrobili)
SPECIAL-TRUCK (32") 265/75R16 to średnica 810mm i szerokość bieżnika 240mm - nie ma szans żeby to jechało w Vitarze 1.6 bez zwolnionego reduktora, chyba, że z automatyczną skrzynią.
Ale nawet z automatem nie wkręci się na obroty w błocie: https://youtu.be/RROY1BDJPEs (ale sprzęgła nie spali :)
Także 31" to max co można włożyć do 1.6 żeby to chciało jechać i żeby dało się ruszyć bez palenia sprzęgła.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 10, 2020 6:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
To w takim razie 31" wrzucę.
W przyszłości i w miarę apetytu :D :lol: zawsze można swapa zrobić, albo zwolnić reduktor i 32 można wrzucić haha :D


Na górę
Post: sob kwie 18, 2020 11:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 01, 2017 7:46 pm
Posty: 79
Silnik: 2,0 v6
Model: Long
Rok prod.: 1997
No to ja się po Waszą radę podepnę. Mam longa v6 po swapie na 2.5 w automacie i z zwolnionym reduktorem. Więc moc jest. Stalowy most, lift 4” i body 2”. Obecnie mam Toyo open country MT 245/65/16 na feldze et+5.

Będę chciał zmienić opony i zastanawiam się nad 255/85/16 albo 265/75/16 (toyo mt).

I pytanie jest czy tylny most i przednie poloski (od GV) wytrzymują? Zakładam ze będę musiał podciąć błotniki


Sent from my iPhone using Tapatalk


Na górę
Post: ndz kwie 19, 2020 6:06 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 11, 2017 10:21 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Model: GVI
Rok prod.: 2005
A tak na marginesie, czemu TOYO?
Do czego masz porównanie?


Na górę
Post: ndz kwie 19, 2020 6:30 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 01, 2017 7:46 pm
Posty: 79
Silnik: 2,0 v6
Model: Long
Rok prod.: 1997
Kupilem moje bo była dobra cena i jestem bardzo zadowolony. Ciche, w terenie sobie radzą. Tak wyglądają po ok 20000+ kmObrazek
Obrazek


Sent from my iPhone using Tapatalk


Na górę
Post: ndz kwie 19, 2020 10:37 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Ja bym zakładał bez wahania 265 75 16.
Sam będę wrzucał 265 70 16 nalewke simexa - może 1.6 8v się uciągnie :lol:


Na górę
Post: pn maja 11, 2020 9:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob kwie 01, 2017 7:46 pm
Posty: 79
Silnik: 2,0 v6
Model: Long
Rok prod.: 1997
Już siedzi 265/75/16.

W przyszłym tygodniu jadę do Bartka Bęckiego na cofnięcie mostu do tyluObrazek
Obrazek


Sent from my iPhone using Tapatalk


Na górę
Post: śr maja 13, 2020 8:47 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 11, 2017 10:21 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Model: GVI
Rok prod.: 2005
Jak wrażenia ? Jaka średnica opony ?


Na górę
Post: pn cze 08, 2020 9:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 27, 2017 2:03 pm
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Silnik: 1.6 16V
Model: SIDEKICK 5D
Rok prod.: 1993
Kopia Trepadora (Raptor 245/70R16) już na pokładzie. Trzeba było trochę podciąć nadkola, ale zdecydowanie było warto! Opony robią rewelacyjnie w porównaniu do bieżnika Dakar. Wprawdzie są głośniejsze na czarnym i cięższe, ale za to doskonale się wyważyły i nie mam absolutnie żadnego bicia przy 90km/h :D

Za tę cenę zdecydowanie polecam 8)

Foto porównawcze z Equipe 235/75R15.


Obrazek

Obrazek


Na górę
Post: pn cze 08, 2020 9:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 11, 2017 10:21 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Model: GVI
Rok prod.: 2005
Jaka średnica oponki i szerokość bieżnika i gdzie kupowałeś?
To teraz czekamy na film :mrgreen:


Na górę
Post: wt cze 09, 2020 11:00 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 27, 2017 2:03 pm
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Silnik: 1.6 16V
Model: SIDEKICK 5D
Rok prod.: 1993
Te opony nie trzymają rozmiaru z etykiety. Realna średnica to ok. 74cm. Szerokość 24,5cm. Dla mnie jednak idealny rozmiar.

https://www.wyciagarki.net/4x-opony-mt- ... -1861.html


Na górę
Post: wt cze 09, 2020 3:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Myślałem o nich właśnie, ale trochę małe. A odpowiednik z Insy to cena kosmos :D

Robią robotę?


Na górę
Post: wt cze 09, 2020 4:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 27, 2017 2:03 pm
Posty: 119
Lokalizacja: Toruń
Silnik: 1.6 16V
Model: SIDEKICK 5D
Rok prod.: 1993
Mam porównanie tylko do bieżnika Dakar, który jest sporo gorszy niż ten Raptor.


Na górę
Post: ndz lip 26, 2020 10:45 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 11, 2017 10:21 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Model: GVI
Rok prod.: 2005
Witam.
Czy ktoś z użytkowników bieżnika typu SAHARA przesiadł się na bieżnik typu RISKO lub STT PRO?
Interesuje mnie kwestia głośności na asfalcie i zachowanie w mokrym terenie w odniesieniu do tych 3 bieżników.
Z góry dzięki za opinie...


Na górę
Post: ndz lip 26, 2020 9:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Na asfalt najlepszy będzie Cooper w teren najslabszy. Risco ci nie powiem ale jest to kopia km2 a ta opona w terenie to porażka. Wg mnie najbardziej uniwersalna jest Sahara jednak jak mam brać nalewkę Saharę czy risko wolał bym Coopera. Ogólnie nalewki to nalewki, lepiej dołożyć parę Zeta i brać oponę fabryczna.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl