suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 18, 2024 4:51 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
Post: wt sty 14, 2020 10:42 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Generic pisze:
...
E no, to są skały a nie kamienie. Ja myślałem o takim mniejszych, kamienistych górskich drogach np. Gdzie ja z kolei nie widzę tej przewagi szerokich.
...
Ja cały czas odnoszę się do terenów lokalnych....

Ja też :) Jazda po kamieniach (nie żwir, nie ogromne skały jak w Moab), czyli taka lokalna jazda w południowej Polsce(jak na foto poniżej)
Wąska opona bardziej wpada między kamienie i łatwiej się z klinować...

Wydaje mi się że argumenty Franka które przytacza są w dużym stopniu słuszne. Są jednak zapożyczone raczej z innego kontynentu typu Australia a tam jednak mają trochę inny teren i inaczej używa się aut 4x4 i nie do końca przekłada się to na polski off-road. W Europie mało kto używa wąskich wysokich opon (głównie Landrowery na polnych dragach i asfalcie :mrgreen: )
PS.
Ciekawostkowy przykład "Jimny" 1.3 na szerokich walcach:
https://youtu.be/PEQk6caN3xw


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt sty 14, 2020 11:18 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
Yyyy przeklatkowałem w pracy bez dźwięku. Z Jimny to tak widzę chyba silnik i kawałek budy.
A tak to widzę jakąś zmotę z niezależnym zawieszeniem przód i tył, oba skrętne i silnik centralnie. Na rolniczych jodełkach. Nie wiem jak i do czego to przyrównać o-)

I widzę technikę jazdy typu powoli, spokojnie, jak nie pójdzie to na linie. Nawet podjazd od 4:47 jest dość spokojnie atakowany. I ma to sens, i pewnie też podyktowane konstrukcją samochodu jest. Słaby silnik, wolne przełożenia, duże koła z dobrą trakcją.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl