suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 10:45 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt lip 07, 2009 2:54 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Masmo pisze:
klark pisze:
okreslenie "auta" w stosunku do "panda 4x4", dobre :mrgreen:

Zdiwił byś się co to autko potrafi, Vitarę posiadacze wielkich ternufek też mogą zlekceważyć a potem się mocno zdiwić :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: wt lip 07, 2009 5:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 31, 2009 5:14 pm
Posty: 260
Lokalizacja: Częstochowa
Masmo dał rzeczową informację o pandzie. A wy musicie już robić kasztana, i potem kogoś będzie interesował temat ale odpuści sobie czytanie bo zapomni o czym jest temat..
Mi info o pandzie wystarczy jako argument za, że koło nie jest wymagane,a tylko to mnie interesowało..

_________________
Ehh Suzi Suzi...


Na górę
Post: wt lip 07, 2009 8:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
swoją drogą porównanie rangerovera do terenówki to też śmieszne,

dla mnie rzeczowe było by porównanie np z krótkim patrolem lub toyotą LC

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: wt lip 07, 2009 8:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz paź 05, 2008 7:43 pm
Posty: 97
eeee tam, takie drogi to czasami trzeba robić seryjną służbową pandą (szczególnie świętokrzyskie i okolice Nowego Sącza oraz Podkarpacie). Test był subiektywny :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam.

Metal.


Na górę
Post: wt lip 07, 2009 9:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 30, 2007 10:02 am
Posty: 292
Lokalizacja: gdansk
WOLVERINE pisze:
swoją drogą porównanie rangerovera do terenówki to też śmieszne,

dla mnie rzeczowe było by porównanie np z krótkim patrolem lub toyotą LC

i tu sie zgodze, jedyne range rovery jakie widzialem, to wyprzedzaly mnie na E7 na podwojnej ciaglej na zakrecie i mialy nr rej. zaczynajace sie na W! :twisted:

_________________
był long 1.6 16v, był GR Y61, jest tylko plaskacz :(


Na górę
Post: śr lip 08, 2009 12:56 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Gump pisze:
Masmo dał rzeczową informację o pandzie. A wy musicie już robić kasztana......

Właśnie. O Pandzie było jako argumnet że fabryczne auto (nieważne czy super ternufka czy plaskacz :!: ) jest bez zapasu, więc jest to prawnie dopuszczalne...
Żeby nie śmiecić tematu powiem tylko na temat Pandy 4x4: nigdy nie twierdziłem że to wogóle jest terenówka, ale z dobrym kierownikiem (czytaj mną :wink: :lol: ) daje radę w lajtowym terenie gubiąc co prawda plasticzki po drodze :wink: :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: ndz wrz 13, 2009 2:39 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Powrócę do tematu....
Dziś miałem przykre zdarzenie w terenie..
W głębokim lagrze zsuneła mi sie opona z felgi.Wytargałem się windą na dogodne miejsce.Założyłem zapas 195/75R15.Później dalsza walka by wyjechać z lagru.PO wyjechaniu na czarne okazało się że zapas też sie rozszczelnił między felgą a opona.Gazem do odmu.Po drodze opona wybucha docieram na samej feldze.Kij z tym zapasem.myję simexa czyszczę pod kompresor by ja założyć się i bawić dalej a tu lipa :( Nie może załapać by wskoczyć a nigdy mi się to nie zdarzało.Oglądam i okazuję się że ....
W środku miedzy felgę a kopyto z przodu musiał się dostac jakiś kamień i tak niefortunnie podszedł że wyrwało dziure w feldze(alu).I to było powodem spadniecia opony.
Morał - albo zapsa taki jak opony na aucie z podoną felgą albo na wyjazdy gdzieś dalej laweta.
Łatki spraye kompresory moga się okazać bez silne jak podegniesz felge lub ja poprostu przedziurawisz.Uważam że mój przypadek jest jednostkowy ale mnie nauczył wiele.
Ja wybrałem lawetę

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: sob lis 21, 2009 10:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
dokładnie, miałem podobnie na sodomiadzie, 1 czy 2 w nocy, przejazd przez rów i zsuneła się opona z zewnątrz na felgę (wewn strona została) bez zapasu lipa, na szczęście pomógł stary dobry traktor Ciapek i jego kompresor ;) nauczka na przyszłość, kombinuj zapas taki sam jak 4 pozostałe ;)

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 12:51 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
no to w moim przypadku musiałbym mieć dwa zapasy

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 12:54 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
dave, zawsze lepiej jechać na takiej samej oponie tylko jadącej "pod prąd" niż jakbyś miał różne wysokości, SS z drugiej strony to i tak nie ma tak strasznie z tym ;)

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 1:02 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
masz rację ale teraz dopiero sobie to uświadomiłem :mrgreen: , że fedima ma oponę lewą i prawą

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 5:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 08, 2008 6:58 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Jura, CH
davejr pisze:
masz rację ale teraz dopiero sobie to uświadomiłem :mrgreen: , że fedima ma oponę lewą i prawą
A jaki to model Fedimy ma asymetryczny bieżnik??? Ja słyszałem o takich oponach tylko do typowo szosowych/torowych drogich "sportowych" samochodów. Niektóre opony terenowe (a'la Simex, Kumho kl71, Puma MT) mają bieżnik kierunkowy i dopiero po osadzeniu ich na felgę takie koło staje się "lewe" albo "prawe".
Zapasowe koła w takim przypadku z reguły robi się "prawymi", co w przypadku awarii lewego koła jest takie sobie, bo na tym kole brakuje nam trakcji, ale do dojechania do warsztatu, który przełoży oponę na feldze wystarcza.

_________________
Vitara Long 2.0 D I/C TURBO
Kumho KL-71 225x75R16
Escape 12000 (czasowo oddzielona od samochodu)


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 7:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
fedima trial ade lewe i prawe opony

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 8:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lis 08, 2008 6:58 pm
Posty: 174
Lokalizacja: Jura, CH
davejr pisze:
fedima trial ade lewe i prawe opony
Ooo! Dobrze wiedzieć. A czym się różni bok wewnętrzny od boku zewnętrznego, bo bieżnik na czole wydaje się być symetryczny (z dokładnością do przesunięcia "fazowego")

_________________
Vitara Long 2.0 D I/C TURBO
Kumho KL-71 225x75R16
Escape 12000 (czasowo oddzielona od samochodu)


Na górę
Post: ndz lis 22, 2009 8:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
zewnętrzna strona opony ma żółte napisy jak byś miał np. cztery lewe to z jednej strony auta miał byś żółte napisy a z drugiej nie

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl