suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sie 17, 2007 7:41 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
czaykowski pisze:

Właśnie. Jeśli ma setryjny przedni most to zgodnie z teorią slaw powinien go urwać przy pierwszym wjeżdzie w teren, chyba że obudowę przedniego mostu też ma Calimini :roll: :?:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 17, 2007 12:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 21, 2006 2:28 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Mostu naie urwał ale Brodnicy nie ukończył bo przeguby poukręcał...Morał...?

_________________
terenowy ambulans


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 17, 2007 12:33 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
michał-z pisze:
Mostu naie urwał ale Brodnicy nie ukończył bo przeguby poukręcał...Morał...?

Życie jest ciężkie :wink: :D .
Ale masz jakąś wiedzę co do jego mostu?? Seria czy jakiś wzmocniony?
Że przeguby poukręcane to nic dziwnego. Na 31" MT też zapewne można ukrecić.
Z tej dyskusji jeden morał:
Jeśli SIMEX lub Boger to napewno nie 31" :!:
Dla mnie 31" odpada też ze wzgledu na brak miejsca.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 17, 2007 12:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 21, 2006 2:28 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Przyjedż do brodnicy to obejrzysz z bliska(jak to mawiał @Czaykowski :D ).Niewiele wiem bo nie miałem czasu jej dokładnie zbadac ze względu na wcześniejszy powrót Bartka do domu.

_________________
terenowy ambulans


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 18, 2007 11:55 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
Masmo pisze:
czaykowski pisze:

Właśnie. Jeśli ma setryjny przedni most to zgodnie z teorią slaw powinien go urwać przy pierwszym wjeżdzie w teren, chyba że obudowę przedniego mostu też ma Calimini :roll: :?:


don corleone czesto cos urywa a moja teoria to tez technika jazdy jezdziłem z oponami 33/12,5 na aluminiowym moscie i nie urwałem ale jezdze na 31 od zawsze nie nabrałem nawyków jazdy na małych oponach :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 10:03 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Masmo pisze:
....Jeśli SIMEX lub Boger to napewno nie 31" :!:
Dla mnie 31" odpada też ze wzgledu na brak miejsca.

Dzięki koledze bushido1 nabrałęm ochotę na coś takiego:
http://www.sklep.globgum.com.pl/index.p ... x4-trakker
czyli bieżniki kopia Yokahamy MT. Wszyscy bardzo chwalą te oponki.
Może fatycznie te boggery są za ostre. Zwłaszcza że lubię sobie czasem przybutować :wink:
Jeszczę pomęczę Szanownych Kolegów w nowym temacie o optymalny wymiar tych nalewek :wink: :D .

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 10:09 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Ja miałem takie opony u siebie.
To duża i cięzka opona, na podjazdach błotnych brakuje mocy.
Jesli bedziesz przestrzegał pewnych zasad to troche pojeżdzisz.
Żeby nie obcierała potrzebujesz liftu budy i zawieszenia. Konieczne bedzie tez skręcenie ograniczników skretu.
U mnie przy maks skrecie w lewo ocierała o rame.
Felgi 7" et-15.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 10:39 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Hadek pisze:
Ja miałem takie opony u siebie.
To duża i cięzka opona, na podjazdach błotnych brakuje mocy.
Jesli bedziesz przestrzegał pewnych zasad to troche pojeżdzisz.
Żeby nie obcierała potrzebujesz liftu budy i zawieszenia. Konieczne bedzie tez skręcenie ograniczników skretu.
U mnie przy maks skrecie w lewo ocierała o rame.
Felgi 7" et-15.

Nie obrazisz się że zacytuje Cię w "nowym temacie"?? :wink:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 10:43 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Róbta co chceta, ja tam nie jestem Żadne "R" Choć mam na imie Radosław :D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 10:46 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Hadek pisze:
Róbta co chceta, ja tam nie jestem Żadne "R" Choć mam na imie Radosław :D

Chcę przenieść tam:
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?p=5297#5297
dyskusję czy 31" nie jest za duża (zachęcam do dyskusji :wink: ) a ten temat zostawić dla simexa i boggera :wink: :D

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 07, 2007 10:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Masmo pisze:
Masmo pisze:
....Jeśli SIMEX lub Boger to napewno nie 31" :!:
Dla mnie 31" odpada też ze wzgledu na brak miejsca.

Dzięki koledze bushido1 nabrałęm ochotę na coś takiego:
http://www.sklep.globgum.com.pl/index.p ... x4-trakker
czyli bieżniki kopia Yokahamy MT. Wszyscy bardzo chwalą te oponki.
Może fatycznie te boggery są za ostre. Zwłaszcza że lubię sobie czasem przybutować :wink:
Jeszczę pomęczę Szanownych Kolegów w nowym temacie o optymalny wymiar tych nalewek :wink: :D .


I slusznie na poparcie tej teorii (choc niekoniecznie 31" )
http://picasaweb.google.com/suzuki.samu ... 9022670770
To jest Vitara na 29" kompletnie nie motana! poza oponami
A to jej wyniki ,miejsce 18
http://www.wertepy.pl/uczestnicy/wynikiturystyka.html
Dla kontrastu nr 23 to opel monterey 3.2 170KM na simex 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 07, 2007 10:38 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
bushido1 pisze:
To jest Vitara na 29" kompletnie nie motana! poza oponami
A to jej wyniki ,miejsce 18

Gdybyś napisał że 1-2 miejsce :wink: :D .
My na AT-kach 29" i minilifce też w połowie turystyka się plasujemy. Ale mam apetyt na więcej :wink: .
Co do bieżnika kopi Yokohamy MT to dochodzę do wniosku że kluczem dobrego oczyszcznia jest kątowa budowa bieżnika (jak w jodłach). Drogą eliminacji rozważam dwa bieżniki: Yoko MT vs Bogger.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 07, 2007 10:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Masmo pisze:
bushido1 pisze:
To jest Vitara na 29" kompletnie nie motana! poza oponami
A to jej wyniki ,miejsce 18

Gdybyś napisał że 1-2 miejsce :wink: :D .
My na AT-kach 29" i minilifce też w połowie turystyka się plasujemy. Ale mam apetyt na więcej :wink: .
Co do bieżnika kopi Yokohamy MT to dochodzę do wniosku że kluczem dobrego oczyszcznia jest kątowa budowa bieżnika (jak w jodłach). Drogą eliminacji rozważam dwa bieżniki: Yoko MT vs Bogger.


Zdaje sobie sprawe ze 18 to nie jestr wiele ale tam nie ma nawet mini liftu :) total nic poza kolami
Rozumiem ze w polowie ale tu ylo troche zalog :)
Katowa bydowa bieznika -> Boggler/Yoko MT
Trzy kostki z przerwami Yoko MT na jeden pasek Bogglera wybieram Yoko :D


Na górę
Post: czw lut 20, 2014 6:14 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
Odgrzewam kotleta (pewnie zostanę górnikiem roku).

Zastanawiam się na zmianą kół w swoim XJ. Obecnie mam oponki BFG MT KM2 285 75 16 (odpowiednik 33"). Zastanawiam się nad kopią bogger-a i simex-em. Która lepsza i dlaczego? Opona ma robić w głębokim błocie i tofrach. Nie mniej trochę po czarnym musi jechać. Simex-a miałem w suce i wiem że da się na nich jeździć po czarnym. Jak jest z bogger-em?

interesują mnie opony o realnej średnicy nie mniejszej jak 79cm a max 81-82cm na felgę 15 cali max 10,5 szeroko (felga 7") lub jej odpowiednik. Cenowo około 2tys za kpl. Może macie jakies namiary na tanie oponki? Wiadomo że im taniej tym lepiej

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Post: czw lut 20, 2014 8:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Boger 33' byłby cacy jednak felga 7' bedzie za wąska.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 9 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl