czyli mówisz reduktor 4:24 + przełożenia np 5:38 ( bushido tak miał i na reduktorze na 5tce miał 40km/h) powoduja ze przedni most nie dostanie po dupie ?
generalnie suka na dzień dzisiejszy nie ma sprecyzowanego toru przebudowy ( główny powód - zmiana pracy )obecnie zakładam, że głównie na niedzielne wyjazdy w teren o profilu rekreacyjnym oraz sporadycznie jakiś rajd średnioumiarkowany jeśi chodzi o trudność ( jednak wszystko może sie zmienić )
obecnie mam 225/70/15 na standardowych felgach
chciałbym jednak wstawić większe opony moje dwa typy nalewkowe:
http://moto.allegro.pl/item515477673_op ... ra_fv.htmlwg sprzedawcy wysokość 76 (czyli nominalnie 5cm wieksza od obecnej - lift 2,5cm ) i węższa o jakieś 4 cm, pytanie o ile waga większa (o ile nie jest na karkasie ciężarówki to może być nawet taka sama jak obecna). Podejrzewam iż suka nie odczuje mocno różnicy w kołach a i ukręcalność powinna być też znikoma przy optymalnej nodze. Na czarnym moc powinna byc bez zmian w stosunku do obecnej opony.
http://allegro.pl/item520762838_opony_4 ... _road.htmlwg sprzedawcy wysokość 81cm, czyli 10 więcej niż obecne, lift 5 cm, opona węższa od obecnej o jakieś 3cm, waga 23kg ( nie znam wagi opony pershini. obawiam się jednak dość dużej awaryjności i dużego braku mocy na czarnym... dodatkowo, spore wycinanko, i ew niestety lift budy .
w obydwu przypadkach wymiana felg na stalówki dotz dakar 16''
pozdrawiam.