suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:45 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1518 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 14, 2013 9:48 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 7:46 am
Posty: 258
Lokalizacja: Mielec
PaweloZpy pisze:
Tematu sie trzymajac , jestem przed zakupen kapci do Vitary z kompletnym liftem Rdzika bez body , reszta seria . Pierwsza sprawa to rozkminiam jaki rozmiar wybrac :
235/75-15 czy 30 9 5r15 ? A co do opon to biore pod lupe :
Kumho MT KL71
COOPER DISCOVERER STT
BF-GOODRICH MUD-TERRAIN T/A KM2

Trasa mieszana , do wedkarskiego po robaki i na rybki :D
Kto jezdzil na tych oponach niech podzieli sie jak robia golnie ?

Zrobiłem lift Radzika 4", bez liftu budy i mam Coopery STT 30x9,5 na felgach Dotz 6x15 z offsetm 0 - jest zajebiście :wink:
Trzeba było tylko podciąć 2cm spód przedniego zderzaka bo przy skręcie w prawo haczył lekko o niego :wink:
Coopery STT 30x9,5 mają 73 cm średnicy, dobrze robią na mokrym asfalcie (M+S robi swoje), są naprawdę ciche jak na emteki, dużo cichsze od KM2 :wink:

Pozdr

_________________
Spodnie są ważniejsze od żony. Istnieje wiele miejsc, do których można iść bez żony i niewiele, do których można iść bez spodni...

Vitara 3D '91 by OME 2" + LSD + 30" + Escape 10000 lbs + Safari Snorkel


Na górę
Post: czw wrz 26, 2013 1:02 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 09, 2013 4:22 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Pawłów
Proszę o pomoc. Vitka orginał lift od radzia +10 w planach, kupione opony 235 75 15 i teraz czy puki co czekając na lift zmieszczę te opony do mojej serii na oryginalne felgi 15x5,5.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Tył felicja i omega. Przód podkład 4.5cm w planach merc. Obecnie remont budy.


Na górę
Post: ndz wrz 29, 2013 7:03 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Z tyłu zmieścisz. Z przodu niestety będą ocierać o błotnik :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz wrz 29, 2013 11:09 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 09, 2013 4:22 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Pawłów
Więc myślę zrobić tak. Przód podkładki 3,5 a tył 4,5. Dodatkowo tył amor od astry kombi. Przód odwrócenie mocowania amora i chyba wejdą. A w przyszłości podkładki z tyłu 4,5 przeniosę na przód z tyłu sprężyny od felicij, dystanse amorów przód anty tatra i dystans sierżanta tył i obniżenie mostu od radzika. :)

_________________
Tył felicja i omega. Przód podkład 4.5cm w planach merc. Obecnie remont budy.


Na górę
Post: czw lis 07, 2013 9:24 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz gru 23, 2012 10:30 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Jelenia Góra
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
welmajster pisze:
Proszę o pomoc. Vitka orginał lift od radzia +10 w planach, kupione opony 235 75 15 i teraz czy puki co czekając na lift zmieszczę te opony do mojej serii na oryginalne felgi 15x5,5.

zax pisze:
Z tyłu zmieścisz. Z przodu niestety będą ocierać o błotnik


Bardzo będą ocierać? 235/70/15 by były OK :shock: ?

_________________
Vitarka 1,6 8v LPG 91' cabrio z hard topem.
Standard - na razie...
viewtopic.php?f=28&t=14261


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 11:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
Może podpowiem, może ktoś będzie szukał.
Lift Radzikowy 4" i Yokohama Geolandar 225/75/16 trą jedyne z przodu na ostatnim 1/4 skręcie kierownicy o ramę. Łatwe do zlikwidowania i nie ogranicza możliwości skrętu. Żona nawet nie zauważyła, że ma mniejszy skręt :D

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Post: pt lis 15, 2013 6:26 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Na jakiej feldze (wymiary) ? Bo to dość istotne.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt lis 15, 2013 8:34 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
NuVo pisze:
Na jakiej feldze (wymiary) ? Bo to dość istotne.


Na takiej - oryginalnej suzuki, ale za Boga nie mogę znaleść jej oznaczeń nigdzie.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Post: sob lis 16, 2013 12:12 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Danielson pisze:
Może podpowiem, może ktoś będzie szukał.
Lift Radzikowy 4" i Yokohama Geolandar 225/75/16 trą jedyne z przodu na ostatnim 1/4 skręcie kierownicy o ramę. Łatwe do zlikwidowania i nie ogranicza możliwości skrętu.


Hehe dobre :lol:
Mi już nawet przy 30x9,5 i et3 po skręceniu ogranicznika tak skręca że w bramę na dwa razy wjeżdżam :D
Skręć ten ogranicznik tak żeby nie tarło i wtedy zobacz jak będzie.

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: sob lis 16, 2013 12:57 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
A ma tylko 29" in long :lol: i odsadzenie około 15-20mm(wnioskuje po zdieciach)

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob lis 16, 2013 11:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
DominikLong pisze:
Danielson pisze:
Może podpowiem, może ktoś będzie szukał.
Lift Radzikowy 4" i Yokohama Geolandar 225/75/16 trą jedyne z przodu na ostatnim 1/4 skręcie kierownicy o ramę. Łatwe do zlikwidowania i nie ogranicza możliwości skrętu.


Hehe dobre :lol:
Mi już nawet przy 30x9,5 i et3 po skręceniu ogranicznika tak skręca że w bramę na dwa razy wjeżdżam :D
Skręć ten ogranicznik tak żeby nie tarło i wtedy zobacz jak będzie.


No przecież skęciłem. Skręciłem tak, że nie trze (a tarło ostatnie 1/4 obrotu kiery) i naprawdę za dużo tego skrętu nie uciekło. Wkręciłem te śrubki max 3 mm i wystarczyło. Nie wiem, być może że te moje felgi są jakoś odsadzone, ale ni w ząb nie mogę nigdzie na nich nic znaleść. Jest symbol, rok prod, jakieś inne ciferki ale o ET ani słowa

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Post: czw lis 21, 2013 9:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 30, 2011 8:57 pm
Posty: 21
Witam próbował ktoś założyć

235/85/16 ?? 8) 32/9,0 r16 806mm wysokość opony

popularnie montowane
240/80/15 >> 30/9,5 r15 762mm wysokość opony


auto podniesione buda wyliftowana

szerokość opony raczej nie powinna nic pourywać ;)


Na górę
Post: czw lis 21, 2013 11:14 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
nie szerokość a średnica urywa :wink:

235/85R16 + lift 6" + bodylift 2" + dłuższe wahacze i zwiększony rozstaw osi o parę cm i prawie nie trzeba wycinać błotników :mrgreen:

Do tego stalowa obudowa mostu + koszt 4 satelitowy + podpora prawej półosi i półosie od 2.5V6 i wtedy nie za często urywasz coś w napędzie przednim :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt lis 22, 2013 12:05 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 30, 2011 8:57 pm
Posty: 21
radzik071 pisze:
nie szerokość a średnica urywa :wink:

235/85R16 + lift 6" + bodylift 2" + dłuższe wahacze i zwiększony rozstaw osi o parę cm i prawie nie trzeba wycinać błotników :mrgreen:

Do tego stalowa obudowa mostu + koszt 4 satelitowy + podpora prawej półosi i półosie od 2.5V6 i wtedy nie za często urywasz coś w napędzie przednim :wink:



A Masz może foto jak Vitara na takim zestawie wyglada ?? ;)


Na górę
Post: pt lis 22, 2013 12:20 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Tu nieraz widać koła jak wyjedzie z błota
http://www.youtube.com/watch?v=LOvqVC-sflo
http://www.youtube.com/watch?v=OGVcJmr49r0
(to ta srebrna w longu)

Je teraz wybrał bym rozmiar 265/75R16 lub 265/70R16
235 za wąska
Obrazek

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 1518 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl