suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:07 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 518 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw gru 14, 2006 5:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Masmo pisze:
michal_cobra pisze:
...Wszystko zależy od tego jaki masz lift zrobiony. Czym większy tym koła bliżej ramy :roll: Przy lifcie 6cm i oryginalnej feldze(kółka) 215 lekko obcierają. Ale minimalnie.

Planuje tylko wrzucicić gumowe podkładki +2,5cm pod sprężyny. A jak będą problemy to może bodylift +5 cm.


Ale bodylift do obcierania o ramę nic nie ma.

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 15, 2006 2:09 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
michal_cobra pisze:
Masmo pisze:
michal_cobra pisze:
...Wszystko zależy od tego jaki masz lift zrobiony. Czym większy tym koła bliżej ramy :roll: Przy lifcie 6cm i oryginalnej feldze(kółka) 215 lekko obcierają. Ale minimalnie.

Planuje tylko wrzucicić gumowe podkładki +2,5cm pod sprężyny. A jak będą problemy to może bodylift +5 cm.

Ale bodylift do obcierania o ramę nic nie ma.

Wiem. Napisałem że palnuje body lift gdyby się okazało tak jak mnie straszysz, że tył na wykrzyżach obciera o nadkola.
Reasumując znaczy że jak mój lift jest bardzo mały i mam fele ET3 to mam szansę że nie będzie obcierać o ramę ale o nadkola z tyłu na wykrzyżach. Dobrze zrozumiałem?

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 15, 2006 2:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Masmo pisze:
michal_cobra pisze:
Masmo pisze:
michal_cobra pisze:
...Wszystko zależy od tego jaki masz lift zrobiony. Czym większy tym koła bliżej ramy :roll: Przy lifcie 6cm i oryginalnej feldze(kółka) 215 lekko obcierają. Ale minimalnie.

Planuje tylko wrzucicić gumowe podkładki +2,5cm pod sprężyny. A jak będą problemy to może bodylift +5 cm.

Ale bodylift do obcierania o ramę nic nie ma.

Wiem. Napisałem że palnuje body lift gdyby się okazało tak jak mnie straszysz, że tył na wykrzyżach obciera o nadkola.
Reasumując znaczy że jak mój lift jest bardzo mały i mam fele ET3 to mam szansę że nie będzie obcierać o ramę ale o nadkola z tyłu na wykrzyżach. Dobrze zrozumiałem?


Z przodem sie zgadzam (tylko nie wiem jakie ja mam ET), a z tyłem to u każdego inaczej :wink:

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 7:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 02, 2008 2:26 pm
Posty: 191
Lokalizacja: Konstancin
przepraszam, jesli to gdzies juz bylo, ale nie znalazlem informacji "po chlopsku" wylozonej....

jaki profil (w %) maja opony, ktore sa opisane tylko dwoma liczbami tzn np 195R15? bo jakos tego nie ogarniam - wiekszosc opon ma xxx/%%/Rxx, a tutaj?

z gory dzieki

_________________
był Ufok (X-90), jest (chwilowo) plaskaty Peugeot 207CC (do sprzedania)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 7:28 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Jak masz coś takiego 195R15 albo 195/15 to to jest rózne temu 195/80/15 lub 195/80R15
80 to pełny profil dlatego czasami sie poprostu nie pisze.

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 9:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ejjj...A wytłumaczcie mi...Jak to się dzieje, że przy lifcie kółka są bliżej ramy????

Bo ja trochę tego sobie wyobrazić nie mogę :(

I czy to znaczy że moje felgi et-35 będą się chować??Brakowało jakiegoś 1 cm...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 9:55 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
kosciej pisze:
Ejjj...A wytłumaczcie mi...Jak to się dzieje, że przy lifcie kółka są bliżej ramy????

Bo ja trochę tego sobie wyobrazić nie mogę :(

I czy to znaczy że moje felgi et-35 będą się chować??Brakowało jakiegoś 1 cm...


Z przodu masz wachacze które stają pod większym kątem i robią się "krótsze" i są bliżej ramy.

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 10:06 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A tył?

Przy wykrzyżu też teoretycznie....
Bo zwiększa się łuk, po którym będą mogły podróżować kółka...

Dobrze rozumuję?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 29, 2008 11:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 20, 2007 2:34 pm
Posty: 147
Lokalizacja: Rusiec k/Nadarzyna
michal_cobra pisze:
kosciej pisze:
Ejjj...A wytłumaczcie mi...Jak to się dzieje, że przy lifcie kółka są bliżej ramy????

Bo ja trochę tego sobie wyobrazić nie mogę :(

I czy to znaczy że moje felgi et-35 będą się chować??Brakowało jakiegoś 1 cm...


Z przodu masz wachacze które stają pod większym kątem i robią się "krótsze" i są bliżej ramy.


Ale w to że teraz koła będą się chować (przednie) nie uwierzę... przecież punkt obrotu czy tam oś się nie zmienia.. więc jak przód w dole to koła beda bliżej ramy ale jak przyciśnie to koła wrócą na swoje miejsce i dalej będzie brakowało tego 1 cm ....

... jak gdzieś się mylę to powiedzcie ..

_________________
ResoR - Vitara '92 1.6 8v + LPG (Blos) - Już bez Vitary :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 30, 2008 9:30 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
kosciej pisze:
A tył?

Przy wykrzyżu też teoretycznie....
Bo zwiększa się łuk, po którym będą mogły podróżować kółka...

Dobrze rozumuję?


Z tyłu rozstaw kół będzie zawsze niezmiennie taki sam :wink: :lol: . Dlatego auta ze sztywnymi mostami łatwiej liftować.

Zmieni Ci się skok zawiesznia (amory S1106 sporo zwiększą). Zmieni się wysokość (wyższe spreżyny) ale tylko na tyle na ile pozwoli sierżant i wachacze. Niestety zależy to też w dużej mierze od obciążenia. Mój wysoki tył na sprężynach samary (całych) przy obciązeniu szpejem w czasie OP zrobił się nie aż taki wysoki i ryłem ciągle hakiem (który muszę wywalić :evil: ).

Generalnie punkt obrotu mostu na wykrzyżach przesunie się trochę w dół ale będzie to też zależne od obciążenia. Dodatkowo kąt obrotu dzieki dłuższym amorom sie też zwiększy.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 30, 2008 2:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 02, 2008 2:26 pm
Posty: 191
Lokalizacja: Konstancin
czyli profil 80% jest domyslny - dzieki serdeczne

_________________
był Ufok (X-90), jest (chwilowo) plaskaty Peugeot 207CC (do sprzedania)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 18, 2008 10:26 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
Bardzo fajny przelicznik
http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: pn maja 25, 2009 10:16 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 02, 2008 2:26 pm
Posty: 191
Lokalizacja: Konstancin
jakby ktoś potrzebował prostszy to tutaj jest (bo link z pierwszego postu nie działa):
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

_________________
był Ufok (X-90), jest (chwilowo) plaskaty Peugeot 207CC (do sprzedania)


Na górę
Post: czw cze 18, 2009 12:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 17, 2009 8:07 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Tarnowiec
Mam pytanko, mam zalozone opony o szerokości 255, czy moge na te same felgi zarzucic wezsze tzn, 225 albo wezsze?

_________________
Suzuki Vitara Cabrio 1.6 8V 91rok


Na górę
Post: czw cze 18, 2009 3:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
ufo9 pisze:
Mam pytanko, mam zalozone opony o szerokości 255, czy moge na te same felgi zarzucic wezsze tzn, 225 albo wezsze?


napisz najpierw jakie masz felgi :mrgreen:

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 518 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl