suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 9:11 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5
Autor Wiadomość
Post: wt gru 17, 2013 12:14 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ET też w cm :wink: 8,5cm = ET -85

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt gru 17, 2013 4:46 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
radzik071 pisze:
ET też w cm :wink: 8,5cm = ET -85

Oj tam takie szczegóły na razie felgi dostały śśrrebrro na wierzch (felgmal) i czekają gdzie znajdą zastosowanie :wink:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: wt gru 17, 2013 7:26 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Reasumując. Przespawałem felgi samurajowe (nie wiem jakie mają ET oryginalnie).
Ja przespawałem je tak by na 5.5 calowej feldze uzyskać takie odsunięcie jak felga 7 cali z ET -10. Ile teraz mają ET felgi samurajowe? Nie wiem.
Po prostu zamierzyłem na feldze 7 calowej i ET -10, odległość jaka jest od płaszczyzny przylegania w miejscu styku z piastą do rantu na zewnątrz felgi, i taką samą wartość ustawiłem na samurajowej feldze. Skutek jest taki że samurajce odstają tyle samo co 7 calowe o odsadzeniu minus 10, z tym że są węższe. Na moje oko mają zbliżone odsadzenie jak felgi trójkąty z samurajca.
I tyle.
Ważna ciekawostka.
Zakładając oponę na tak przespawaną felgę, felge należy chwycić w maszynie odwrotnie, czyli wentlem do dołu.
Inaczej się nie założy opony.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr gru 18, 2013 1:00 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
ET się mierzy od środka felgi.
Jeśli w feldze 5.5" ustawiłeś zewnętrzny rant tak jak w feldze 7" z ET -10 to masz ET -29,5 teraz o ile sie nie pomylilem w obliczeniach, w pamięci liczyłem :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr gru 18, 2013 1:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Jest to całkiem możliwe :D

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr gru 18, 2013 3:51 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
geochriss pisze:
Reasumując. Przespawałem felgi samurajowe (nie wiem jakie mają ET oryginalnie).
Ja przespawałem je tak by na 5.5 calowej feldze uzyskać takie odsunięcie jak felga 7 cali z ET -10. Ile teraz mają ET felgi samurajowe? Nie wiem.
Po prostu zamierzyłem na feldze 7 calowej i ET -10, odległość jaka jest od płaszczyzny przylegania w miejscu styku z piastą do rantu na zewnątrz felgi, i taką samą wartość ustawiłem na samurajowej feldze. Skutek jest taki że samurajce odstają tyle samo co 7 calowe o odsadzeniu minus 10, z tym że są węższe. Na moje oko mają zbliżone odsadzenie jak felgi trójkąty z samurajca.
I tyle.
Ważna ciekawostka.
Zakładając oponę na tak przespawaną felgę, felge należy chwycić w maszynie odwrotnie, czyli wentlem do dołu.
Inaczej się nie założy opony.

Mój zamiar był podobny,dziś na próbę ręcznie założyłem starą opone aby zobaczyć jak to się ma,czekam jeszcze na nakrętki które zamówiłem :wink:
pierwszy malunek więc prosze nie krytykować
Obrazek

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: śr gru 18, 2013 5:35 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
jan pisze:
geochriss pisze:
Reasumując. Przespawałem felgi samurajowe (nie wiem jakie mają ET oryginalnie).
Ja przespawałem je tak by na 5.5 calowej feldze uzyskać takie odsunięcie jak felga 7 cali z ET -10. Ile teraz mają ET felgi samurajowe? Nie wiem.
Po prostu zamierzyłem na feldze 7 calowej i ET -10, odległość jaka jest od płaszczyzny przylegania w miejscu styku z piastą do rantu na zewnątrz felgi, i taką samą wartość ustawiłem na samurajowej feldze. Skutek jest taki że samurajce odstają tyle samo co 7 calowe o odsadzeniu minus 10, z tym że są węższe. Na moje oko mają zbliżone odsadzenie jak felgi trójkąty z samurajca.
I tyle.
Ważna ciekawostka.
Zakładając oponę na tak przespawaną felgę, felge należy chwycić w maszynie odwrotnie, czyli wentlem do dołu.
Inaczej się nie założy opony.

Mój zamiar był podobny,dziś na próbę ręcznie założyłem starą opone aby zobaczyć jak to się ma,czekam jeszcze na nakrętki które zamówiłem :wink:
pierwszy malunek więc prosze nie krytykować
Obrazek


Et minusowo zajebiście. :shock: Ciężko się będzie na tym jeździć :lol:

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl