suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 12:32 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sty 19, 2012 4:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
na moim ulubionym szrocie mieli alumy do vitary. bodaj 15stki cholernie szerokie. na moje oko z 9" w lutym tam zajrzę na pewno to mogę podpytać, chyba że ci bardzo się śpieszy to podjadę.

co do przespawania felg to nie wydaje mi się to średni pomysł. mały błąd duży bałagan. chyba że masz przygotowany super dokładny szablon i obrotnik. ale to i tak spaw pościąga. gra nie warta świeczki.

co do spuszczania powietrza z kół. generalnie wole nie. wole wykopać auto z piachu niż wykopać auto z piachu ze zdjętą oponą z felgi. poza tym fajnie jak jedziesz powoli jak zapieprzasz to tylko felgi pokrzywisz i tyle.

co do zakładania 30/9,5 cala na 5,5cala felgę. najlepiej kup opony, załóż, pojeździj trochę i sam zdecyduj. ilu ludzi spytasz tyle opinii dostaniesz. każda mocno subiektywna.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: czw sty 19, 2012 4:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
No co do spuszczania powietrza z kół to jest akurat oczywista oczywistośćże lepiej spuszczać bo opona więcej pracuje wtedy ale do mocnego spuszczania to bedlocki poprostu a jak się nie ma to z głową i heja :mrgreen: .No i zależy jaki teren też :wink:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: czw sty 19, 2012 5:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
Mieciu1 pisze:
No co do spuszczania powietrza z kół to jest akurat oczywista oczywistośćże lepiej spuszczać bo opona więcej pracuje wtedy ale do mocnego spuszczania to bedlocki poprostu a jak się nie ma to z głową i heja :mrgreen: .No i zależy jaki teren też :wink:


mniej więcej to chciałem powiedzieć pisząc "generalnie" :) :)

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: czw sty 19, 2012 5:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
lukasz nie pali się ; ) także jak byś był tam przy okazji to się rozejrzyj ; ) mi bardziej chodzi o to że w tej chwili mam 235x75x15 i przy max skręcie trze mi i chcę to zlikwidować ; P wiem, że ogranicznik skrętu itp ;p ale niedługo będę podnosił auto na budzie jakies 5cm i nie wiem jak to wtedy się bedzie zachowywało przy standardowych felgach...

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: czw sty 19, 2012 6:06 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
lukasz.szettel pisze:
Mieciu1 pisze:
No co do spuszczania powietrza z kół to jest akurat oczywista oczywistośćże lepiej spuszczać bo opona więcej pracuje wtedy ale do mocnego spuszczania to bedlocki poprostu a jak się nie ma to z głową i heja :mrgreen: .No i zależy jaki teren też :wink:


mniej więcej to chciałem powiedzieć pisząc "generalnie" :) :)

:) ołki dołki :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: czw sty 19, 2012 7:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 10, 2010 1:05 pm
Posty: 158
Lokalizacja: WLKP
Szukaj felg z innym osadzeniem. Codziennie dojeżdżasz do roboty więc moim zdaniem szkoda kombinować.

PS.
obciera o ramę czy nadkola?

_________________
Vitara Long 1.6 16V + Blos


Na górę
Post: czw sty 19, 2012 8:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
no niestety ale za waska falga ma swoje wady- owszem mozna zmniejszyc bardzo cisnienie ale kosztem wysokosci auta... lepiej zalozyc szersza felge dzieki temu uzyskamy troszke podobny efekt bo na szerszej feldze opona inaczej sie uklada, wiem bo z ciekawosci moje 31" wstawilem na fabryczne i to byla masakra, to na terazniejszych felgach + stare opony (235x75 r15 - pozyczonych ale z tym samym beznikiem ) bylo o wiele lepiej w terenie... czemu?? bo bieznik jest na szerokich felgach bardziej prosty i lepiej wybiera opona bokami, a szczegolnie jezeli jeszcze ma ochrone rantu.. to juz wogole poezja ale to moje spostrzezenia i kilku ludzi ktorzy stwierdzili to samo jak motali auta

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: czw sty 19, 2012 9:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
o ramę.. nadkola były przycięte na samym początku :twisted:

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: pt sty 20, 2012 8:04 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 10, 2010 1:05 pm
Posty: 158
Lokalizacja: WLKP
To może pokombinuj jak polega z tego postu:
viewtopic.php?f=31&t=6934

ze starych tarcz zrób dystanse, 5mm na seryjnych szpilkach powinno być ok. Ale to tylko półśrodek bo jak chcesz robić lift to i tak ci się koła zejdą bliżej ramy i znów będzie ten sam problem.

Co by nie robił to i tak wychodzi że musisz szukać felg z innym ET.

_________________
Vitara Long 1.6 16V + Blos


Na górę
Post: pt sty 20, 2012 8:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
ja robiąc lift poszedłem troszkę w inną stronę. obniżyłem mocowania wahaczy o 7cm obniżyłem most i dałem sprężyny od mercedesa przycięte o troszkę ponad 1zwój. kiedyś to opiszę dokładniej, puki co wszystko jest w fazie testów. ale finalnie wahacz jest praktycznie w oryginalnym położeniu, sprężyny nie są wygięte i mam osłonięty most ramą z rurek. straciłem co prawda trochę na prześwicie między przednią osią i na oponach 225/70/15 straciłem też na kącie natarcia, ale jak dam kola w okolicy 30" powinno nie robić to większej różnicy. a zawieszenie pracuje znacznie lepiej niż wcześniej.

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pt sty 20, 2012 8:46 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
ja u siebie przespawywałem taką felgę (zapas) plan był taki że miały być wszystkie przespawane... lecz... zmieniłem zdanie - oddałem moje felgi w rozliczeniu i dopłaciłem i wziąłem 8" z et -30 (ale tak szczerze to wyszło to niby prosto ale bym chyba na tym nie jeździł bo to et co wyszło to masakra... koła by wystawaly z 15cm na stronę... także myślę że to kiepski pomysł lepiej kupić inne fele a tych się pozbyć... jak chcesz to założę ten zapas na auto i Ci pokażę co i jak... ale tak jak mówię... ja bym na tym nie jeździł :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pt sty 20, 2012 8:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
Seba, jak będziesz miał chwile zrób fotki ; ) chętnie zobaczę jak to wygląda ; P

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: sob sty 21, 2012 8:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Ja bym sobie dał spokój z przespawaniem felg(chyba że zmota i po czarnym na lawecie ciągana) Jak nierówno przespawana to będzie dramat czarnym . Lepiej zainwestować w następny komplet felg np od jimniaka lub tp.
sebahabit pisze:
ja u siebie przespawywałem taką felgę (zapas) plan był taki że miały być wszystkie przespawane... lecz... zmieniłem zdanie - oddałem moje felgi w rozliczeniu i dopłaciłem i wziąłem 8" z et -30 (ale tak szczerze to wyszło to niby prosto ale bym chyba na tym nie jeździł bo to et co wyszło to masakra... koła by wystawaly z 15cm na stronę... także myślę że to kiepski pomysł lepiej kupić inne fele a tych się pozbyć... jak chcesz to założę ten zapas na auto i Ci pokażę co i jak... ale tak jak mówię... ja bym na tym nie jeździł :D

Też bym na tym nie jeżdził

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: sob sty 21, 2012 11:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
a jakie ET mają te seryjne felgi vitarowskie?

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 10:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
jest kilka seryjnych felg do vitary

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl