suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 7:21 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 25, 2012 8:17 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
chodzi mi o felgi które podałem w pierwszym poście...

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: śr sty 25, 2012 8:09 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
motylios pisze:
Chłopaki, da radę przespawać oryginalne felgi vitarowskie? Próbował ktoś?
takie:
http://img.gratka.pl/upload/auto/14028/ ... 6719_A.jpg

Wgląda na jakieś ET15 lub ET20, bardziej obstawiam ET15

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt sty 31, 2012 4:31 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
obiecane zdjęcia :D szczerze to o nich zapomniałem :D
na feldze nigdy nie jeździłem była przez chwilę na samochodzie który stał w garażu :D wyważarki na wulkanizacji też ta felga nie widziała, lecz wydaje się jak zakręciłem kołem że jest prosto :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz gru 09, 2012 10:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 19, 2012 6:09 pm
Posty: 412
Lokalizacja: Gdańsk
Czy ktoś przespawywał środki felg np: od Jimny ? Czy ciężko jest wyważyć taką felgę - mam do dyspozycji wyważarkę i spawarkę w zaprzyjaźnionym garażu - problem w tym że środek będę ustalał na oko i ew. nanosił poprawki ręcznie bez użycia narzędzi do centrowania. Na felgach mam zamiar jeździć po czarnym.

_________________
Aktualnie: Frontera 2.4 2'' 31'' MT


Na górę
Post: pt mar 29, 2013 11:30 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
barte pisze:
Czy ktoś przespawywał środki felg np: od Jimny ? Czy ciężko jest wyważyć taką felgę - mam do dyspozycji wyważarkę i spawarkę w zaprzyjaźnionym garażu - problem w tym że środek będę ustalał na oko i ew. nanosił poprawki ręcznie bez użycia narzędzi do centrowania. Na felgach mam zamiar jeździć po czarnym.

Ja przespawałem felgi od samuraja. Robota generalnie banalna jeśli masz pojęcie o szlifierce kątowej suwmiarce, osiowości i spawaniu.
Na wyważarce bym osiowości felg nie ustawiał ( szkoda maszyny). Ja zrobiłem to na piaście od vitary. Wyszło prosto. A felgi od jimnego to felgi od samuraja tylko podobno więcej odstawione.
Wycinanie jednej felgi zajmuje około 10-15 minut.
Ustawianie (zależy od stanu felgi) 10 min.
Spawanie felgi 15 min. Trzeba zaspawać otwór na wentel, i wywiercić nowy z drugiej strony felgi (wiertło 11.5mm)
Felgi na wyważarce z simexami wykazały od 10g do 90g bicia.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw gru 12, 2013 6:51 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
Witam odgrzeje stary wątek ,z nudów spróbowałem odwrócić mocowania felg i wbrew opininiom nie jest to tak prosto zrobić [cytat z posta wyżej Robota generalnie banalna jeśli masz pojęcie o szlifierce kątowej]właśnie jeżeli chodzi o wycięcie szlifierką kątową :twisted: ja się poddałem i felgi zostały wytoczone wytaczakiem na tokarce,reszta bardzo prosta :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Ostatnio zmieniony czw gru 12, 2013 7:05 pm przez jan, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw gru 12, 2013 6:56 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
Cd.
strona po wycięciu
Obrazek
druga strona
Obrazek
obręcz z zaspawanym otworem i wywierconym nowym
Obrazek
ustawianie też na tokarce
Obrazek
pospawana
Obrazek

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Ostatnio zmieniony pt gru 13, 2013 8:07 pm przez jan, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw gru 12, 2013 10:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Nie przesadziłeś "trochę" z tym przespawanym ET :roll:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt gru 13, 2013 1:29 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
trzeba będzie mocno kierę trzymać :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pt gru 13, 2013 3:48 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
Przecie wyżej na zdjęciu geochriss ma tak samo :?
Inaczej z tymi felgami nie da rady trzeba by było z toczyć przetłoczenie,
a tak na marginesie moja ma alusy :mrgreen: choć nie wykluczone że z ciekawości może spróbuję założyć :idea:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Ostatnio zmieniony pt gru 13, 2013 8:11 pm przez jan, łącznie zmieniany 3 razy.

Na górę
Post: pt gru 13, 2013 7:27 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Ta Geochrissa wygląda na odwróconą, zaspawany otwór wętla i z drugiej strony wywiercony nowy i wygląda na ET-30

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pt gru 13, 2013 8:02 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
marirus pisze:
Ta Geochrissa wygląda na odwróconą, zaspawany otwór wętla i z drugiej strony wywiercony nowy i wygląda na ET-30

Dokładnie jak moja odwrócone mocowanie zaspawany i wywiercony nowy otwór na wentyl od czoła na zewnątrz jest 17 cm i to by było ET-30 :?: :?: :?:
tu zdjęcie drugiej strony po 2-krotnym potraktowaniu cekorem-R

Obrazek

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: sob gru 14, 2013 1:58 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
zmierz odległość z obu stron: od rantu do płaszczyzny przylegania felgi do tarczy. odejmij te wartości od siebie i podziel na pół - to będzie ET

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob gru 14, 2013 7:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
teraz tylko wjechać w miękką glinę i mamy po 50 kg więcej na pieście :D :lol: :mrgreen: :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob gru 14, 2013 8:31 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
radzik071 pisze:
zmierz odległość z obu stron: od rantu do płaszczyzny przylegania felgi do tarczy. odejmij te wartości od siebie i podziel na pół - to będzie ET

Zewnętrzna odstaje od tarczy 17,4 wewnętrzna 0,4 oczywiście na zewnątrz czyi 17 na pół 8,5 więc :?: popraw mnie :wink:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl