suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

GOODYEAR Wrangler Duratrac
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=7862
Strona 4 z 5

Autor:  sciba [ czw cze 25, 2015 8:15 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

chcesz vitarą pod dwie paczki latać :?:
:mrgreen:

Autor:  Niedzwiadz [ czw cze 25, 2015 10:14 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

Niewytłuczonym XLem z 2.7 - jak najbardziej. Może nie pod dwie paki, ale grubo ponad 160 spokojnie.

Autor:  sciba [ pt cze 26, 2015 10:27 am ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

Jak dla Ciebie ponad 160km/h terenówką to jest spokojnie
to gratuluje spokoju i pomysłów
:mrgreen:

Autor:  danthe [ pt cze 26, 2015 10:41 am ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

XL7 to już nie jest terenówka - to dobrze uterenowiony SUV.
2.0 16v 3D bez przeróbek też potrafiła takie prędkości osiągać i była nawet stabilna.

PS:
na 16" są z indeksem S - 180kmh

Autor:  sciba [ pt cze 26, 2015 11:33 am ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

No nie chcecie mi chyba powiedzieć, że dla xl7 160 km/h to jest bezpieczna prędkość podróżna
Jakbyś miał opony z indexem S do będziesz jeździł nią 160km/h :?:
Ja jestem z ziemi
a Wy :?:
:mrgreen:

Autor:  danthe [ pt cze 26, 2015 11:59 am ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

Nikt nie pisze, że 160 to jest prędkość podróżna (przelotowa?). Takie prędkości są osiągalne i samochód jest stabilny - czyli nie trzeba walczyć żeby go utrzymać na czarnym.
Dla żadnego seryjnego samochodu przy 160kmh nie jest bezpiecznie. Można powiedzieć, że wszystkie prędkości >30kmh są niebezpieczne bo zdarzają się wypadki śmiertelne przy takich prędkościach.

Jeśli chodzi o opony to raczej staram się mieć opony z indeksem o prędkości, do której samochód się nie zbliża. Czyli jak osiągam 150kmh to indeks Q jest dla mnie minimum, a jak jest możliwe to brałbym wyższy.

Do tego dochodzą jeszcze przepisy, które jasno określają jaki indeks muszą mieć opony na danym samochodzie. Dla opon zimowych jest dopuszczony niższy.

Autor:  Niedzwiadz [ pt cze 26, 2015 12:27 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

sciba pisze:
No nie chcecie mi chyba powiedzieć, że dla xl7 160 km/h to jest bezpieczna prędkość podróżna
Jakbyś miał opony z indexem S do będziesz jeździł nią 160km/h :?:
Ja jestem z ziemi
a Wy :?:
:mrgreen:


Seryjna, niewytłuczona XL7 naprawdę się dobrze prowadzi przy większych prędkościach. Na autostradzie 150 na mojej nie robi wrażenia. Ekonomia jazdy z taką prędkością to już inna kwestia ;).

Autor:  SUZAMAX [ pt cze 26, 2015 10:39 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

{<Seryjna, niewytłuczona XL7 naprawdę się dobrze prowadzi przy większych prędkościach. Na autostradzie 150 na mojej nie robi wrażenia. Ekonomia jazdy z taką prędkością to już inna kwestia ;).[/quote]} }

no a jak się zdarzy 162 :lol: to nie chciałbym wtedy myśleć tylko o tym czy rozerwie czy nie :shock:

Autor:  jaras [ ndz cze 28, 2015 7:33 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

W jeepie WJ miałem te opony i nie chciałem innych, mimo iż są nie osiągalne z innym indeksem prędkości niż Q, do Vitki założyłem to samo i fakt że nie będą robiły jak w jeepie bo tam miałem LSD przód i tył ale i tak uważam są idealne jeśli chodzi o kompromis asfalt teren. Dodatkowo zimą zachowują się przewidywalnie i to jest ich wyjątkowa zaleta względem jakichkolwiek MT. Z czystym sumieniem polecam każdemu, kto nie jeździ tylko w błocie po klamki.

Autor:  piotrek_nn [ pt lip 03, 2015 10:16 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

Ktoś wie dokładnie jaka jest różnica w wysokości DURATRAC'ów 235/75/15 i 31/10,5R15 ?

Autor:  marirus [ sob lip 04, 2015 7:08 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

+/- 5cm w wysokosci opony i +/- 2,5cm w średnicy z racji tego że ten pierwszy rozmiar to 28,9" ale moga być różnice między producentami z racji tego że rozmiar rozmiarowi nie jest równy.

Autor:  piotrek_nn [ sob lip 04, 2015 8:11 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

No właśnie dlatego pytam o ten konkretny model opony.
Poza tym chyba odwrotnie. Ok. 5 cm średnicy i 2,5 cm wysokości opony.

Autor:  szatan21292 [ czw sty 26, 2017 10:28 am ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

Witam. Odświeże temat, mianowicie czy te Goodyear duratrack jest oponą mt czy at ? Pytam bo jeżdżę w klasie turystycznej na rajdach. Zastanawiam się pomiędzy duratrackiem a bf goodrich at. ?

Autor:  radzik071 [ czw sty 26, 2017 12:31 pm ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

Duratrack to teoretycznie MT ale bardzo słaby w błocie w porównaniu do innych MT. Ja go uważam jako bardzo agresywny AT
Wybrał bym BFG AT KO2

Autor:  Orcio [ sob sty 28, 2017 12:52 am ]
Tytuł:  Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac

A ja mam duratrac i sobie chwalę. Jeszcze nie MT a już agresywna opona. Na asfalcie lepsze od starych szosówek które miałem. W błocie simex to to nie jest, ale już trochę potrafi.
I cena jest świetna jak na właściwości opony. Ja za swoje dałem 1340zł, to BF bym miał 2,5 opony :lol:
Tylko nie wiem jak jest klasyfikowana na rajdach.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/