suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
GOODYEAR Wrangler Duratrac http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=7862 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | sciba [ czw cze 25, 2015 8:15 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
chcesz vitarą pod dwie paczki latać |
Autor: | Niedzwiadz [ czw cze 25, 2015 10:14 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
Niewytłuczonym XLem z 2.7 - jak najbardziej. Może nie pod dwie paki, ale grubo ponad 160 spokojnie. |
Autor: | sciba [ pt cze 26, 2015 10:27 am ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
Jak dla Ciebie ponad 160km/h terenówką to jest spokojnie to gratuluje spokoju i pomysłów |
Autor: | danthe [ pt cze 26, 2015 10:41 am ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
XL7 to już nie jest terenówka - to dobrze uterenowiony SUV. 2.0 16v 3D bez przeróbek też potrafiła takie prędkości osiągać i była nawet stabilna. PS: na 16" są z indeksem S - 180kmh |
Autor: | sciba [ pt cze 26, 2015 11:33 am ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
No nie chcecie mi chyba powiedzieć, że dla xl7 160 km/h to jest bezpieczna prędkość podróżna Jakbyś miał opony z indexem S do będziesz jeździł nią 160km/h Ja jestem z ziemi a Wy |
Autor: | danthe [ pt cze 26, 2015 11:59 am ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
Nikt nie pisze, że 160 to jest prędkość podróżna (przelotowa?). Takie prędkości są osiągalne i samochód jest stabilny - czyli nie trzeba walczyć żeby go utrzymać na czarnym. Dla żadnego seryjnego samochodu przy 160kmh nie jest bezpiecznie. Można powiedzieć, że wszystkie prędkości >30kmh są niebezpieczne bo zdarzają się wypadki śmiertelne przy takich prędkościach. Jeśli chodzi o opony to raczej staram się mieć opony z indeksem o prędkości, do której samochód się nie zbliża. Czyli jak osiągam 150kmh to indeks Q jest dla mnie minimum, a jak jest możliwe to brałbym wyższy. Do tego dochodzą jeszcze przepisy, które jasno określają jaki indeks muszą mieć opony na danym samochodzie. Dla opon zimowych jest dopuszczony niższy. |
Autor: | Niedzwiadz [ pt cze 26, 2015 12:27 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
sciba pisze: No nie chcecie mi chyba powiedzieć, że dla xl7 160 km/h to jest bezpieczna prędkość podróżna Jakbyś miał opony z indexem S do będziesz jeździł nią 160km/h Ja jestem z ziemi a Wy Seryjna, niewytłuczona XL7 naprawdę się dobrze prowadzi przy większych prędkościach. Na autostradzie 150 na mojej nie robi wrażenia. Ekonomia jazdy z taką prędkością to już inna kwestia . |
Autor: | SUZAMAX [ pt cze 26, 2015 10:39 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
{<Seryjna, niewytłuczona XL7 naprawdę się dobrze prowadzi przy większych prędkościach. Na autostradzie 150 na mojej nie robi wrażenia. Ekonomia jazdy z taką prędkością to już inna kwestia .[/quote]} } no a jak się zdarzy 162 to nie chciałbym wtedy myśleć tylko o tym czy rozerwie czy nie |
Autor: | jaras [ ndz cze 28, 2015 7:33 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
W jeepie WJ miałem te opony i nie chciałem innych, mimo iż są nie osiągalne z innym indeksem prędkości niż Q, do Vitki założyłem to samo i fakt że nie będą robiły jak w jeepie bo tam miałem LSD przód i tył ale i tak uważam są idealne jeśli chodzi o kompromis asfalt teren. Dodatkowo zimą zachowują się przewidywalnie i to jest ich wyjątkowa zaleta względem jakichkolwiek MT. Z czystym sumieniem polecam każdemu, kto nie jeździ tylko w błocie po klamki. |
Autor: | piotrek_nn [ pt lip 03, 2015 10:16 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
Ktoś wie dokładnie jaka jest różnica w wysokości DURATRAC'ów 235/75/15 i 31/10,5R15 ? |
Autor: | marirus [ sob lip 04, 2015 7:08 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
+/- 5cm w wysokosci opony i +/- 2,5cm w średnicy z racji tego że ten pierwszy rozmiar to 28,9" ale moga być różnice między producentami z racji tego że rozmiar rozmiarowi nie jest równy. |
Autor: | piotrek_nn [ sob lip 04, 2015 8:11 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
No właśnie dlatego pytam o ten konkretny model opony. Poza tym chyba odwrotnie. Ok. 5 cm średnicy i 2,5 cm wysokości opony. |
Autor: | szatan21292 [ czw sty 26, 2017 10:28 am ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
Witam. Odświeże temat, mianowicie czy te Goodyear duratrack jest oponą mt czy at ? Pytam bo jeżdżę w klasie turystycznej na rajdach. Zastanawiam się pomiędzy duratrackiem a bf goodrich at. ? |
Autor: | radzik071 [ czw sty 26, 2017 12:31 pm ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
Duratrack to teoretycznie MT ale bardzo słaby w błocie w porównaniu do innych MT. Ja go uważam jako bardzo agresywny AT Wybrał bym BFG AT KO2 |
Autor: | Orcio [ sob sty 28, 2017 12:52 am ] |
Tytuł: | Re: GOODYEAR Wrangler Duratrac |
A ja mam duratrac i sobie chwalę. Jeszcze nie MT a już agresywna opona. Na asfalcie lepsze od starych szosówek które miałem. W błocie simex to to nie jest, ale już trochę potrafi. I cena jest świetna jak na właściwości opony. Ja za swoje dałem 1340zł, to BF bym miał 2,5 opony Tylko nie wiem jak jest klasyfikowana na rajdach. |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |