suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 4:58 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 13, 2012 4:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 10, 2008 7:46 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Witam,zakupiłem opony Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 225/70/16 do mojej GV short,pasują ale przy max skręcie do tyłu lekko szarpią o przedni zderzak przy jeżdzie w tył ale to szczegół jest :) bo auto bez liftu standard ,interesuje mnie ciśnienie jakie ma być do tych opon.Pozdrawiam Robert

_________________
Discovery TD5,GV 2000 Blaszanka


Na górę
Post: wt lis 13, 2012 5:58 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
A na słupku od strony kierowcy nie pisze :roll: że ma być 1,8 bar

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz lut 03, 2013 7:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2012 5:23 am
Posty: 125
Lokalizacja: zamojskie
jak ci się jeździ na tych YOKOHAMA GEOLANDAR II A/T bo się przymierzam tylko do 15'

_________________
Vitara '92 1,6 8v automat ,Hard Top
255/60/15


Na górę
Post: czw lut 07, 2013 8:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sie 26, 2012 7:32 pm
Posty: 37
Lokalizacja: uzupelnij profil
Zrob fotki z miarka ja przymierzam sie do 75 225 i sie zastanawiam czy nie bedzie zgrzytow

_________________
XL7 2.7v6


Na górę
Post: czw paź 10, 2013 2:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 10, 2013 10:25 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Bstok
Podepnę się.
I ja kupiłem Geolandary 225/75/16.
Przejechałem ok 500 km. (nie testowałem jeszcze w mega mocnym błocie)

Opinie na dziś:
a) przy Radzikowym lifcie 4" ostatnie 1/4 obrotu kierownicy trą o ramę, ale to już "naprawione" :-) . Innych otarć nie zauważono.
b) Porównanie do BFG AT (jeździłem na nich Patrolem)
- cichsze na czarnym ZDECYDOWANIE !
- dużo pewniejsze na mokrym asfalcie !
- w lekkim terenie (błota ok 20 cm) różnic nie zauważono

Reasumując:
Moje skromne zdanie. BFG AT wyglądają "kultowo" i mają swoją tradycję, ale czy są aż takie uniwersalne... chyba nie...
Geolandary są bardzo podobne w zachowaniu do Bridgestone Dueler A/T 694 - na których też jeden pełny sezon spędziłem.
Może nawet pewniej reagują przy skręcaniu na mokrym asfalcie.
Zobaczymy, co przyniesie śnieg - bo to mnie najbardziej ciekawi.

_________________
Był Patrol Y61 i wybuchł :-)
Jest Viertarka 2.0 V6 "+4" made by Radzikone" i Yokohama Geolandar A/T-S


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl