suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 16, 2024 1:55 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob mar 16, 2013 12:19 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 10, 2012 11:52 am
Posty: 98
co byście powiedzieli na bfgoodrich M/T T/A 235/70/16 bardzo dobrym stanie 13mm bieżnika za wstępnie 1500zł i ma jeszcze do nich łańcuchy za 300 4szt.
Jak by razem puscił za jakieś 1600 to by chyba nie było żle ..... tylko nie miało być M/T -ów, lecz A/T-ki hmmm..... ale jak okazja to co zrobic trzeba by się zastanowić????
Podobno można na nich pojeżdzić bo sie nie ścierają szybko czy to prawda? a co do asfaltu to myśle ze będzie podobnie jak A/T, i te i te będą mięć opory.
Jak nie to już na 100% będe kupował bfgoodrich all terrain 225/75/16 nowe a tu juz musze dać 2120zł z założeniem by było. i co teraz ??? radzić a co do jazdy to 70% szosa 30% teren.
_________________


Na górę
Post: ndz mar 17, 2013 10:01 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Co nieco o BF Goodrich KM2 http://www.forum4x4.pl/vi...hp?f=16&t=68671 miłej lektury ;)

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz mar 17, 2013 11:40 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
bfg MT (stary wzór) na asfalcie to porażka
Na mokrym zero przyczepności.
Bierz nowe Ateki - będziesz zadowolony.
Jak chcesz taniej i też dobrze to KL78 albo yokohama AT-S

BFG trochę przereklamowane (są droższe bo płacisz za reklamę a nie za lepszą jakość)
Jedyne co je wyróżnia to większą odporność na przebicie względem KL78 czy yoko

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn mar 18, 2013 12:11 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
70% szosa 30% teren ? pewnie bedzie 90% szosa i 10% teren, w takim wypadku bierz ATeki, zupelnie inna jazda niz na MT`ekach, ja posiadam AT BFG 225/75/16 od 5 lat, zrobione 50 tysiecy wiosna lato jesien zima, zurzycie jakies 40 % , gdybym jezdzil 50 na 50 to bym bral MT, a jak wiecej terentu to simexopodobne

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt mar 19, 2013 8:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn gru 10, 2012 11:52 am
Posty: 98
są fajne oponki kumho kl78 i np. 225/75/16 są za 460zł i te mają bez problemu wejść do mojego(3,5cm z przodu i 6cm z tyłu)ale znalazłem rozmiar 215/85/16 za 407zł i zastanawiam się czy by nie obcierały różnica w rozmiarze to:
225/75/16 - 743,9mm
215/85/15 - 779,1mm
różnica to 28mm na średnicy czyli bliżej zdeżaka, ramy czy błotnika będzie to 14mm czy nie za dużo ??? napewno bym wolał te 215
1. tańsze
2. nie wyglądają gorzej bo miałem na alusach 215-tki i praktycznie nie było róznicy między 225 czy 235
3. mniejsze opory czyli i spalanie
4. lepsza trakcja na koleinach
5. większa szansa że nie będą obcierać o rame i inne bo troszkę węższe
no plusy są ale boję się ze nie wejdą ,czy może ktoś zakładał?
_________________


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl