suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 28, 2013 8:57 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:09 am
Posty: 51
Lokalizacja: Sosnowiec
Jak w temacie, czy ktoś miał/ma styczność z oponkami z tym bieżnikiem? Wygląda całkiem ciekawie, tylko pytanie jak to robi w błotku i na czarności? Mam teraz oponki Cooper Discoverer A/T i nawet dają radę, choć jak już się zalepią to tragedia gdzieś podjechać, stąd moje zainteresowanie agresywniejszym bieżnikiem.. Tak więc proszę o opinie podpowiedzi.. A oto i one:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam

_________________
1.6 8v '93 cabrio/hard top; lift zawiechy..


Na górę
Post: ndz kwie 28, 2013 10:38 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=16&t=75756 :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz kwie 28, 2013 2:10 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:09 am
Posty: 51
Lokalizacja: Sosnowiec
dzięki :)

_________________
1.6 8v '93 cabrio/hard top; lift zawiechy..


Na górę
Post: ndz kwie 28, 2013 8:27 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Fajna oponka.
Też się nad nią zastanawiałem bo poczytałem dużo dobrych opinii.
Gdy by nie cena to bym je wziął zamiast nalewek SAHARA

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz kwie 28, 2013 8:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 28, 2008 9:36 pm
Posty: 220
Lokalizacja: Kamienna Góra
Miałem dwa dni tą oponkę moja opinia szybko się zakleja lepsza była kl71 teraz mam yokohame

_________________
juz jest mały lift:)
www.extremefirstaid.pl


Na górę
Post: ndz kwie 28, 2013 9:32 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Yokohama MT lepsza od kumho? Bo ma mniej dużo bieżnika :roll:

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: ndz kwie 28, 2013 9:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Nie no w gnój Yoko raczej lepsza i od coopera i od kl .Cooper Mt to taki fajny At-ek z aspiracjami na błoto ale bez przesady :mrgreen: .Wyprawa i przebiegi albo przeprawa i małe przebiegi :mrgreen: 8)

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: pn kwie 29, 2013 10:27 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Mieciu1 pisze:
Nie no w gnój Yoko raczej lepsza i od coopera i od kl .Cooper Mt to taki fajny At-ek z aspiracjami na błoto ale bez przesady :mrgreen: .Wyprawa i przebiegi albo przeprawa i małe przebiegi :mrgreen: 8)


Zgodzę się w 100%

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn kwie 29, 2013 10:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:09 am
Posty: 51
Lokalizacja: Sosnowiec
hmm, właśnie o to bardziej mi chodzi, wyprawa i przebiegi, niż przeprawa i małe przebiegi, nie miałem nigdy w planie przejazdów przez niemożliwe..
Zdecydowałem się na te oponki, cena może i trochę odstrasza jak pisał radziu, ale biorąc pod uwagę jej masę w stosunku do nalewajek, cena wydaje się optymalna za ok 12kg mniej na półosiach + dużo dobrego ogólnie na necie o tej oponie.. zobaczymy w praniu, na pewno podzielę się moimi odczuciami.. na razie niecierpliwie czekam na kuriera :)

_________________
1.6 8v '93 cabrio/hard top; lift zawiechy..


Na górę
Post: czw maja 09, 2013 6:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
voytech pisze:
hmm, właśnie o to bardziej mi chodzi, wyprawa i przebiegi, niż przeprawa i małe przebiegi, nie miałem nigdy w planie przejazdów przez niemożliwe..
Zdecydowałem się na te oponki, cena może i trochę odstrasza jak pisał radziu, ale biorąc pod uwagę jej masę w stosunku do nalewajek, cena wydaje się optymalna za ok 12kg mniej na półosiach + dużo dobrego ogólnie na necie o tej oponie.. zobaczymy w praniu, na pewno podzielę się moimi odczuciami.. na razie niecierpliwie czekam na kuriera :)


Hejka, jak tam nowa oponka się prezentuje ? w jakim rozmiarze ją kupiłeś do vitki? wstaw jakieś foty :) sam też się zastanawiam nad Cooperem rozważam jeszcze Kumho KL71 brałem jeszcze pod uwagę bardziej uniwersalne gumy jak GOODYEAR Wrangler Duratrac ale z tych nie mają w rozmiarze 30x9.50 R.15 chociaż cena kusi w stosunku do dwóch poprzednich gum jest dużo tańsza w rozmiarze 235/75 R.15 . Jestem ciekaw jak te coopery spiszą się w zimie z pewnością lepiej niż nalewki które ja mam i każdemu raczej odradzę ich zakup.

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 2:34 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:09 am
Posty: 51
Lokalizacja: Sosnowiec
Hej, zapomniałem prawie o tym, że miałem je opisać, hehe :P
Po tym jak je dostałem, nie miałem możliwości ich od razu założyć, minęły 3 dni, zanim mogłem coś podziałać..
Pierwsze wrażenie: WOW! opony są zajeb..cie duże - dla wyjaśnienia, zamówiłem 235/85/16", ET felgi -25.. Pierwsza myśl, czy wejdą i będzie ok.. Musiałem podciąć nadkola, żeby móc skręcać, ale jest git, planuję jeszcze wycięcie i spawanie budy z przodu, bo jednak na wykrzyżach coś obciera właśnie o budę.. mniejszy rozmiar pewnie załatwiłby sprawę, ale chciałem koniecznie właśnie taki.. Opona ma 81cm wysokości i zbytnio nie zmienia się to po założeniu na felgę i dociążeniu masą auta przy ciśnieniu 1,9-2 atm .. Bieżnik ma 1,8 cm za zewnętrznej i ok 1,6 cm na środku opony..
Jak do tej pory przejechałem na oponkach +600km w terenie mieszanym i ciągle mam na nich fabryczne "włosy", co dla oznaczenia M+S wydaje się dobrym wynikiem, a zastosowana mieszanka gumy jest optymalna do jazdy po czarnym i na błocko.. Co najważniejsze, na śliskim asfalcie nie ma "ściskania zwieraczy", jedzie się normalnie.. Zastanawiałem się też nad tym, czy przy takim rozmiarze opony na motorku 1.6 8v, nie będzie przymaławo powera, liczyłem się ze spadekiem mocy i słabym przyspieszeniem, a tu miłe zaskoczenie, auto nie jest jakoś zmulone, cisnę do ok. 2,5-3k obrotów przed zmianą biegów i zostawiam niejednego na światłach, mała masa opon w stosunku do nalewek jest zdecydowanie odczuwalna.. Jak na razie nie uderzałem w jakieś ciężkie tereny błotne, na średnio błotne i wilgotny piach/mokre/śliskie trawy oponki radzą sobie zaskakująco dobrze, podejścia pod śliskie wzniesienia (oczywiście z głową, a nie but do dechy) po prostu rewelacja.. nie zgadzam się też z opinią, że opona szybko się zakleja, oczywiście coś tam błota łapie, ale też i się oczyszcza z niego, choć pewnie nie jak simexy i podobne..
Podsumowując: jak na razie jestem całkowicie zadowolony z tych opon, poleciłbym każdemu, kto nie katuje- dosłownie- auta w metrowej brei błota, a raczej chciałby wyjść obronną ręką z lżejszych terenów błotnych/śliskich, oraz mieć pewność zachowania na czarności..
A tu parę fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam

_________________
1.6 8v '93 cabrio/hard top; lift zawiechy..


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 6:25 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
wow! super wygląda! pogratulować ;)

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 7:36 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt lut 19, 2010 1:58 pm
Posty: 544
Lokalizacja: Gdańsk
faktycznie dobrze wyglada, voytech daj znac jak wrazenia z jazdy na czarnym - chodzi mi bardziej o halas
bo z tego co widze coopery maja 74dB a taki bfg at 77 dB.

_________________
Rower


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 11:02 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Dlaczego zdecydowałeś się na rozmiar 16 a nie 15 ?

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pn maja 13, 2013 11:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:09 am
Posty: 51
Lokalizacja: Sosnowiec
polopony pisze:
faktycznie dobrze wyglada, voytech daj znac jak wrazenia z jazdy na czarnym - chodzi mi bardziej o halas
bo z tego co widze coopery maja 74dB a taki bfg at 77 dB.


Hmm, "hałas" opon na czarnym przy ciśnieniu ok. 2atm. porównałbym z przyjemnym mruczeniem, do ok 90-100/h jest ok, później jest już dosyć głośno, ale vitka właśnie tak ma (nie jest o Jaguar! hehe), nie mam porównania do innych oponek "a'la MT", jedynie do wcześniej używanych przeze mnie Cooper A/T- właściwie to teraz jazda jest przyjemniejsza- STT wydają się bardziej wyważone i nie wprowadzają w taki rezonans jak A/T (subiektywna ocena).. Na śliskim, mokrym asfalcie nie miałem żadnych problemów (jak plaskacz- oczywiście z prędkością w miarę dostosowaną), w przeciwieństwie do wcześniej używanych A/T - wydaje mi się że STT są bardziej miękkie, a przez to bardziej przyczepne i lepiej się auto prowadzi.. Na A/Tkach nieraz miałem jakieś lekkie poślizgi, na nierównościach i przy większych prędkościach, cenzura mi latała jak wpadłem w dziurę (brak zapasu na drzwiach+ brak foteli z tyłu), a teraz jakoś tak się trzyma jakby lepiej..

lenny pisze:
Dlaczego zdecydowałeś się na rozmiar 16 a nie 15 ?

Hmm, w zasadzie nie ma wytłumaczenia, spędziłem ze 3dni latając z miarką tam i z powrotem koło auta, a w końcu uległem wizji dobrze podniesionego auta (wg. przeliczników, koło ma teraz 31,7") a do ramy na prostym mam 38 centów od ziemi - wcześniej jeżdżąc tu i tam miałem problemy z koleinami w błocie, stąd też chciałem jak najwyżej.. Jedyny mankament, to jak pisałem wcześniej- na wykrzyżach ociera o budę z przodu - konieczna ingerencja, wycinanie i spawanie (okolice wewnętrznego rantu nadkola i budy), nie widzę w tym problemu, poza brakiem czasu na dokonanie przeróbek.. Ale co się nie odwlecze.. Poza tym, bryczka wygląda bardzo dobrze na gumach w tym rozmiarze :) - parę razy już widziałem te zawistne spojrzenia ludków z LR, Jeepa albo Toyki, bo moja sucz stoi wyżej niż ich "terenowe" auta :P

_________________
1.6 8v '93 cabrio/hard top; lift zawiechy..


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl