suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:02 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt gru 04, 2015 8:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2010 9:54 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Zakopane
Silnik: H20a->h25a
Model: Long 2.5 v6
Rok prod.: 1997
Pięć i pół roku minęło, temat dalej na czasie, a tu cisza :)
Są jakieś nowe wieści, dorabiał ktoś coś, bo mi zaczyna stukać i pukać, a ceny wahaczy nadal przerażające (iparts proponuje po 1500/szt)
Mechanik zamówił mi za 320/sztukę, ale co było do przewidzenia przyszły blaszaki :(
... a może regeneracja???

_________________
Vitara 1.6 8v '89 3d blaszanka "Parszywek" był
Vitara 2.5 v6 '97 5d long jest
Suzuki GSX-R 1100 ('87), Jawa CZ 350 ('78), WSK 125('60), Fiat 127 ('79), Motorynka ('83), Yamaha xj 750 seca ('83), Honda CRX III ('97)


Na górę
Post: pt gru 04, 2015 11:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Kup używkę z gwarancją rozruchową i będzie ok. Ja taki wahacz bez luzów kupiłem za 70 zł z wysyłką :)
Z drugiej strony wymieniam sam, więc nie liczę robocizny. Jakbym miał płacić za robociznę to wolałbym zrobić raz, a dobrze.

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: pt gru 04, 2015 11:14 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
To mocowanie staba jest tak różne, że nie da się nawiercić w wahaczu od 1,6?
A może jakieś liftowe wahacze z wymiennym sworzniem?
Jest kilku producentów na forum.

Mam polcalmini +3" w 2.0 16v i są dłuższe niż były oryginały. I o ile dobrze pamiętam to mocowanie staba pasowało, tyle że ja już nie mam tego zbędnego balastu :)
Oryginalne były trochę krótsze od calmini +2"

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt gru 04, 2015 11:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2010 9:54 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Zakopane
Silnik: H20a->h25a
Model: Long 2.5 v6
Rok prod.: 1997
DominikLong pisze:
Jakbym miał płacić za robociznę to wolałbym zrobić raz, a dobrze.

W sumie to jest już plan na "raz a dobrze" czyli wymiana na przespawane blaszaki z 1,6 z wymiennym sworzniem.
Mam przynajmniej pewność, że zakładam "nowe", i że się nie posypią gdzieś na wyprawie. :D

_________________
Vitara 1.6 8v '89 3d blaszanka "Parszywek" był
Vitara 2.5 v6 '97 5d long jest
Suzuki GSX-R 1100 ('87), Jawa CZ 350 ('78), WSK 125('60), Fiat 127 ('79), Motorynka ('83), Yamaha xj 750 seca ('83), Honda CRX III ('97)


Na górę
Post: sob gru 05, 2015 10:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
panowie wszystko pasi. od 1,6 do 2,0 v6 i 16v
aby stabilizator pasował trzeba obrócic jego mocowanie i po temacie:)

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: ndz gru 06, 2015 9:05 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
wahacze z 1.6 da się zamontować do 2.0 ale są krótsze o jakieś 5mm i zmienia to kąt koła. Jak do tego masz lift 4" to dodatkowo robi się problem bo w 2.0 z wahaczami 1.6 półosie stają się za długie i "uderzają" w most jak koła schodzą w dół.

Stabilizator faktycznie wystarczy łącznik staba obrócić

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn mar 14, 2016 9:12 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt gru 16, 2011 4:30 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Silnik: 2.0 V6
Rok prod.: 1997
Witam... podłącze się pod temat.... znalazł ktoś już jakiś patent na wahacze do 2.0 V6? zamienniki niedostępne w sklepach :/ próbować jakoś regenerować oryginał czy może lepiej założyć blaszaka od 1,6?? dodam ze moja Vitara to long 2.0 V6 bez jakiegokolwiek liftu, jazda w lekkim terenie (polowania, lasy, pola) czy te brakujące 5mm w blaszaku to taki straszny problem??

_________________
Vitara Long 2.0 V6 DeLuxe - czy jakoś tak :)


Na górę
Post: pn mar 14, 2016 9:32 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
jak nie masz żadnego lifta to nie powinno zaszkodzić.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn mar 14, 2016 6:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 21, 2011 6:10 pm
Posty: 343
Lokalizacja: Mielec
Radzik podejdą mi wahacze 1.6 z wypalkami co tu na forum sprzedają ? Oby na zewnątrz sa i do przodu

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v 91r cabrio
Escape Evo 12000 Sprzedane;)
Silverstony 117 sport 31
------------------------------------
Suzuki Vitara 2.0 v6 95r
Lift +4' Radzikone, Body lift +2'
reszta w trakcie motania;)


Na górę
Post: pn mar 14, 2016 8:29 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
niet
za szeroko będzie

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 15, 2016 1:15 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt gru 16, 2011 4:30 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Silnik: 2.0 V6
Rok prod.: 1997
byłem dzis w 2 warsztatach regenerujących zawieszenia.... w obu nie regenerują wahaczy w Vitarze 2.0 V6.... do kilku dzwonilem.. i tez niestety nie...

i teraz pytanie... czy taki blaszak od 1,6 za 130zl da rade??

http://www.iparts.pl/czesc/wahacz-zawie ... 71522.html


bo jak wyszukuje po modelu to wyrzuca mi blaszaki za prawie 400zl...

http://www.czesciauto24.pl/suzuki/escud ... zny_ukozny

ale to nie to samo???

_________________
Vitara Long 2.0 V6 DeLuxe - czy jakoś tak :)


Na górę
Post: wt mar 15, 2016 2:08 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Wszystkie wahacze bez sworznia będą od 1.6.
Skoro ten od 1.6 jest 5mm za krótki to nie można tego na sworzniu nadrobić "fasolkując" otwory? Można to potem wzmocnić wspawując kawałek blachy.
A od GV nie podejdą? Bo te są w zamienniku.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt mar 22, 2016 12:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
A w Poznaniu regenerują te wahacze już drugi rok śmigam na regenerowanych i jestem zadowolony płaciłem 100 zł za szt :mrgreen:

EDIT:
http://www.regum.pl/samochody.php o tutaj robiłem swoje

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Ostatnio zmieniony wt mar 22, 2016 4:35 pm przez danthe, łącznie zmieniany 1 raz.
edytujemy posty zamiast pisać jeden pod drugim.


Na górę
Post: śr paź 25, 2017 8:59 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 25, 2011 11:04 am
Posty: 71
Panowie, nadal nie widzę, aby ktoś coś tutaj znalazł, a potrzebuje wahaczy, bo moje własnie kończą żywot. Znalazłem tylko te: http://allegro.pl/wahacz-suzuki-vitara- ... ule_id=201 Czy jestem skazany na wydanie 1100 zł na 2 sztuki ? Nigdzie tego nie widzę taniej, a te z linku to i tak dla mnie dość drogo jak na kawałek żelastwa i kilka gumek, czy faktycznie nie ma innych zamienników, ktoś coś wie ?

Pomocy :)


Na górę
Post: śr paź 25, 2017 9:15 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt sty 27, 2015 3:36 pm
Posty: 6
Silnik: V6 2.0 136KM
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1995
Miałem ten sam problem i został rozwiązany poprzez wstawienie wahaczy z wymiennymi sworzniami z wersji 1.6 - zgłoś się do Sławka (suzuki-czesci.pl), on mi to naprawił i wszystko jest ok od prawie dwóch lat.

_________________
Long 95' 2.0 V6, Yokohama AT/S, Lift 2" Ironman


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl