slowikns pisze:
marcint pisze:
Cześć! ostatnio zabrałem się za robienie wycieków w moim 2.0V6, ogólne rzygało już narawdę konkretnie. Zdjąłem obydwie miski dolną i górną, olej wymieniony, miski uszczelnione i leje dalej. Po głębszej inspekcji (żałuje że nie zrobiłem jej wcześniej:p) Okazało się, że cieknie na połączniu tej cześci w której jest wał korbowy i bloku silnika powyżej (przepraszam za brak profesjonalnego nazewnictwa). Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z uszczelnianiem tego łączenia? U mnie sylikon można palcami wyjmować:/. Czy przy okazji ma ktoś może service manual do tego silnika? Byłby bardzo pomocny:)
no niestety naucz sie z tym zyc bo aby to uszczelnić trzeba CAŁY motor rozebrać u mnie cieknie od roku i po prostu sprawdzam często olej
ja próbowałem klejem o aluminium ale nie pomogło na długo
kurde nie liczyłem, że to łatwa robota, ale jednak wykonalna w "domowym garażu". Czyli rozumiem że trzeba cały wał korbowy zrzucać...
bardzo zależy mi żeby to zrobić bo leje jak z kranu. Silnik chyba nie jest w złej kondycji, przez 7000km ubyło pół miarki oleju...czyli pewnie tyle co sie wylało:P Stąd pytam o service manuala, lub jakieś szczegółowe schematy tego silnika, będe wiedział dokładnie co gdzie i z czym poskręcane.