czaya pisze:
kosciej pisze:
Co byście oczekiwali od metromierza
1. pomiar drogi chwilowy (odejmowanie przy wstecznym lub dodawanie w zależności od chęci
)
2. pomiar drogi w całości (odejmowanie przy wstecznym lub dodawanie w zależności od chęci
)
3. stoper (automatyczny start i stop) i ręczny dla chętnych
4. prędkość chwilowa i ewentualnie średnia
5. łatwość kalibracji i pamięć kalibracji w przypadku straty napięcia (ten sposób który opisał piotrk mam w roadmasterze i działa zajebiście ale nie na gps tylko na słupkach
)
6. sterowanie przyciskami na urządzeniu to podstawa, osobno pilot
7. szczelna obudowa, ekran nie narażony na odbłyski słońca
i to wszystko stworzy sprzęt który odpowiadałby mi w zupełności
nie rozpędzaj się z funkcjami, pamiętaj że w autach zazwyczaj kazdy ma jeszcze gps
powodzenia !
1. Odejmowanie...Hmmm...teoretycznie możliwe - pomyślę
2. Całość drogi na pewno będzie
3. Stopera nie przewiduję. Nie wiem, czy jest taki niezbędny...
5. Kalibracja musi być - bez tego byłoby to bez sensu
Pamięć nieulotna również.
6. No to OK - duży guzik - nie ma z tym problemu
Pilot na kabelku (nie widzę sensu robić jeszcze dodatkowo obsługi jakiegoś radia, bo ir odpada wg mnie.)
7. A wiesz, że to może być największy problem
Slaw - ja chcę dobrą ocenę z tego przedmiotu, więc mam motywację
Co do zarobkowości - Robię, żeby się czegoś nauczyć...Robiłem proste układy oparte o uC kiedyś...Ale później jakoś nie miałem czasu
A jak przy okazji kilka sztuk się uda na allegro pchnąć to byłoby fajnie
_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy
- Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...