michał-z pisze:
Cytuj:
Fajny patent z tymi zderzakami z rur. Już coś podobnego widziałem w pickupach. Fajne bo bez większego bólu można wyminić w razie jakiegoś uderzenia.
Powiem tyle.:patent do dupy bo...do dupy
Chodziło mi o mocowanie lifta.
Chodziło mi o to że sam zderzak z rur jest praktyczny. Mocowanie hi-lifta faktycznie nie wygląda zbyt solidnie.
Jeszcze spytam przy okazji:
Jaki wysoki musi być taki Hi-jack? 120 wystarczy czy brać 150 cm?? tokio pisze:
piotr_z pisze:
tokio pisze:
przyspawaj dwa kawałki kątownika do grilla z lewej i prawej strony, połozysz na nich hi lifta obwiązujesz espandorami i się trzyma jak ta lala, sprawdzony patent
ta metoda ma tylko jedna zasadnicza wade:
dociazenie przoduno i jak w bloto dasz nura to sie lift pobrudzi i ciezko bedzie dzialal. a to bywa bolesne
duze dociazenie to to nie jest, a nie wydaje Mi się żeby Masmo aż tak utopił swoją Suzukę
, a poza tym jest on i tak wyzej niz jakby byl na klapie z tylu mocowany
kumpel ma taki patent i nie zawodny jest
Dzięki za rady. Pomyśle, pokombinuje. Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Jedno wiem że hi-lift chce mieć!
Jeszcze muszę wymyśleć gdzie go zaczepić. Z tyłu będzie hak z solidną belką poprzeczną mocowany na 4 mocne śruby. Widzę że niektórzy stosują też patent zaczepiania za felgę. Tylko czy za alusa się da
.
_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus
http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60