czaya pisze:
lift forumowy odpada, sorry, wolę podkładki z elastpolu
to i lepiej - łatwiej i bezawaryjnie
takie cudo bez problemu się tam instaluje.
czaya pisze:
a jaki to ma zawias z tyłu ? sierżant czy tak jak w GV ?
sierżant, jak stara Vitka
nie ma żadnych cudów na kiju.
czaya pisze:
bo inaczej tatra...
za stówkę można sobie regulację zrobić - dedykowane mimośrodowe śruby, więc bez bólu
czaya pisze:
a przełożenia aż tak skopane? dużo szybciej niż 8v ?
nie pamiętam
ale bodajże 4ry coś tam, nie ma dramatu, tak jak pisałem, na 29" AT zamkniesz budzik, na 31" nie wiem, ale na bank nie będzie dychawiczna
czaya pisze:
tam na 31 jakoś zawsze mi starczało sprzęgła i innych
tu tez spoko, więcej momentu, nie trzeba dusić prawego pedału, trudniej zdusić silnik
czaya pisze:
jeździ ktoś tym i sie wypowie jak to wygląda względem "prawdziwej" Vitary ?
się wypowiadam, bo
Salus miał i upalał, a że dość dobrze się znamy, to razem śmigaliśmy, razem dłubaliśmy, razem naprawialiśmy to i mam jakieś porównanie
EDIT: z takich detali, to przystosowując ją do offroadowej rzeczywistości trzeba by zrobić jakąś osłonę, czy tez ślizg, bo ma przewody od wspomagania z przodu, na przedniej belce ... w zasadzie pierwsze co zmiażdzysz np. pniakiem, to właśnie to. Tak mi się przypomniało
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu
... i skośnookie 4x4 innej marki