suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 9:37 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob maja 14, 2011 8:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
po ostatnim terenie troche nalecialo mi blota na cewkii, auto strasznie szarpale, nie mialo mocy a spalanie 30l/100 do tego strzaly z wydechu, w rezultacie odlaczajac wtyczki na poszczegolnych cewkach okazalo sie ze nie pali na dwa gary.
zamowilem cewki ( uzywane ) i zamieniłem, auto zaczelo chodzic przez chwile tak jak nalezy, po jakies 30km znowu to samo, tylko tym razem do 3tys obrotow czuc lekkie szarpanie, czasem lekko strzeli z wydechu.
odlaczajac wtyczki teraz nie czuc specjalnej roznicy w pracy silnika,
swiece sprawdzielem wygladaja ladnie, tylko jedna lekko biała.

tak sobie jeszcze mysle ze sonda lambda moze ma jakis problem, bo mam dziurawy tlumik

ale zworka zadnego bledu nie wykazuje.

p.s jaka opornosc powinna miec cewka >?

pozdr

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob maja 14, 2011 10:10 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Może przebicie gdzieś masz na cewkach albo innym przewodzie? Odpal auto jak będzie ciemno, otwórz maskę i zobacz czy jest dyskoteka.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob maja 14, 2011 10:56 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
himself pisze:
p.s jaka opornosc powinna miec cewka >?
nie wierz w pomiar oporności przy pomiarze cewki. TO jest kawał drutu. Jak się nie urwie, i to porządnie, to będzie pokazywało ok. Może mieć przebicie lub być inaczej uszkodzona, a z pkt. widzenia oporności nic się nie zmieni ...

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob maja 14, 2011 11:00 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Dziurawy tłumik? Ja w ogóle nie miałem tłumika i jeździło normalnie. Może te używane cewki tak samo dobre jak Twoje stare.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob maja 14, 2011 11:01 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
iskrę dobrą dają świece z tymi cewkami?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: ndz maja 15, 2011 7:35 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
iskra jest ale czy dobra ?:) po czym poznac ze jest dobra

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz maja 15, 2011 8:41 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 17, 2009 10:39 am
Posty: 279
Lokalizacja: KNS
himself pisze:
iskra jest ale czy dobra ?:) po czym poznac ze jest dobra


Po tym, że jak Cię pier... to sam zaczynasz strzelać z wydechu?! :wink:

Dobrze widoczna niebieska iskra, o dużym skoku.

_________________
Były 2 Vitary: 1.6 8V gaźnik 91r blaszanka i 1.6 8V wtrysk 90r cabrio, ale zgniły ;]
Cyrtodactylus pulchellus ABK


Na górę
Post: śr maja 18, 2011 2:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
zobacz czy ci wody i błota nie naleciało w otwory gdzie siedzą świece
wyczyść to dobrze


Na górę
Post: śr cze 01, 2011 11:55 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:21 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Police/Zach.-pom.
czy w longu 1.6 16V jest silnik krokowy,jak tak to gdzie?

_________________
Chevrolet Geo Tracker 1.6 16V 90r


Na górę
Post: śr cze 01, 2011 11:56 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:21 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Police/Zach.-pom.
aha rok 90

_________________
Chevrolet Geo Tracker 1.6 16V 90r


Na górę
Post: śr cze 01, 2011 12:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
jeszcze może być coś z wtryskami w v6 ,

ciężko poradzić

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Post: śr sty 25, 2012 9:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
dzis chyba rozwiazalem problem ze zla praca silnika w mojej V6
kolega gazownik powiedzial mi zebym owinął taśmą izolacyjną i popsikał silikonem w płynie kable a wlasciwie to palec co idzie od cewki do swiecy ( ten gumowy ) owinąłem tak 3 palce w jednej głowicy które wydawały się podejrzane, bo świece w tej głowicy zawsze miały czerwono pomarańczowe otoczkę na porcelanie i były czarne.
Zrobiłem już 50 km i auto chodzi jak nigdy przedtem :) W piątek jadę do Łodzi w końcu normalnie działającym autem :) To samo chyba zrobie jeszcze w 3 pozostałych cewkach, myślę, że ta guma po tylu latach użytkowania parcieje i ma poprostu jakies przebicia

wiec dla potomnych jak bedziecie miec problemy z silnikiem jakies szarpania jak by gubij iskre to najpierw zrobic tak jak ja zrobilem, a mozna duzo zaoszczedzic

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr sty 25, 2012 9:42 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Szkoda, ze wcześniej nie zauwazyłem tego temtu bo już w maju bym Ci to polecił i byś się nie męczył z tym tak długo :wink:


Na górę
Post: czw sty 26, 2012 2:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
hehe jak widac patent nawet znany :D trzeba bylo by wyroznic jakos ten watek dla potomnych :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt sty 27, 2012 12:49 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
I to nie tylko w Vitarach ;)
Swojego czasu w Trabancie tak zrobiłem bo miałem taśmę a do sklepu było za daleko po nowe kable :lol:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl