suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr lip 16, 2025 11:18 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 08, 2012 4:45 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 8:04 pm
Posty: 1195
Lokalizacja: Busko Zdrój/Chmielnik
Nie no nie bedziem jechać do łodzi :) hehehe , taki żart!! ja planuje zmodyfikowac troszke kominek, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

_________________
Vitara 1,6 8v sidekick + gaz
lift 2'' [PRZÓD: merc+dystans @Robsik TYŁ: audi+lublin] + bodylift 2''
BFG KM1 MT 30''x9,5 na felgach ET-18,35
obniżony przedni most 2'' @Robsik


Obrazek


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 4:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Spróbuję jeszcze z wsadzeniem (i przyklejeniem żeby nie wessało :lol: ) cienkiej gąbki która będzie powietrze przepuszczała, a nie będzie przepuszczała podmuchów powietrza... Nie wiem jak to lepiej napisać :wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 4:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 8:04 pm
Posty: 1195
Lokalizacja: Busko Zdrój/Chmielnik
ja planuje zrobić kratke i dać cienką gombkę, kratke juz upatrzyłem w kuchni w jakimś sitku plastikowym:) gąbkę jakoś się zamontuje, zobaczymy jaka bedzie reakcja silnika, teraz obroty na gazie na biegu jałowym mam 200 :)

_________________
Vitara 1,6 8v sidekick + gaz
lift 2'' [PRZÓD: merc+dystans @Robsik TYŁ: audi+lublin] + bodylift 2''
BFG KM1 MT 30''x9,5 na felgach ET-18,35
obniżony przedni most 2'' @Robsik


Obrazek


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 4:53 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Nie no, na stojącym mam 700-800 ale hamując tak z przynajmniej 50km/h obroty spadają do zera, czasami nawet potrafi zgasnąć... :evil: Pokombinuje z gąbeczką we wtorek jak zregenerują mi alternator po ostatnim topieniu :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 5:03 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 8:04 pm
Posty: 1195
Lokalizacja: Busko Zdrój/Chmielnik
mi gaśnie cały czas! jak jadę, po testuje napisze co i jak :D

_________________
Vitara 1,6 8v sidekick + gaz
lift 2'' [PRZÓD: merc+dystans @Robsik TYŁ: audi+lublin] + bodylift 2''
BFG KM1 MT 30''x9,5 na felgach ET-18,35
obniżony przedni most 2'' @Robsik


Obrazek


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 6:43 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
mi gasł tylko powyżej 50 i jak stałem i zawiał wiatr to też potrafił przyświrować coś... a z tą gąbką to chyba nie głupi pomysł :D tylko czy ona przypadkiem wody nie będzie wpijała???? może ją jakimś olejkiem nasączyć????

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 7:11 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Opatentuje i dam znać... 8)

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 8:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Z zawirowaniami powietrza to też prawda ale w moim wypadku odwrócony komin spisuje się poprawnie, a zawirowania dają się we znaki przy dużym tylnim wietrze, ale generalnie nie mam problemów z obrotami, zwłaszcza gdy dojeżdża sie do krzyżówki i wysprzęglanía, jak jeździłem z kominkiem do przodu trzeba było wytracać prędkość (silnikiem),skrzynią, ale to nie było dla niej zdrowe Wydaje mi się, że z gąbką to nie do końca dobry pomysł, obroty się ustabilizują, ale najprawdopodobniej zwiększy się sporo spalanie, hmmm chyba że by tak... ale nie będę pisał bo może to głupie, nie wiem czy to wogóle wchodzi w grę, więc najpierw zapytam síę gazownika

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 10:04 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
tak sobie czytam i gdybam - a mokry filtr powietrza?
http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/sl ... etrza.html

tylko to musi o ile mi wiadomo pracować w stałym położeniu. Ale może były jakieś dostosowane do pracy w przechyle w autach wojskowych czy sprzętach rolniczych itp..? Pytanie podstawowe jest takie, czy moje założenie że taki filtr normuje jakoś ilość zasysanego powietrza jest prawidłowe czy też nie?

Albo poprostu cyklonowy zamiast łapki na snorku? Taki z traktora powinien mieć wydajność wystarczającą do silnika benzynowego chyba.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: ndz kwie 08, 2012 10:04 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
tak sobie czytam i gdybam - a mokry filtr powietrza?
http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/sl ... etrza.html

tylko to musi o ile mi wiadomo pracować w stałym położeniu. Ale może były jakieś dostosowane do pracy w przechyle w autach wojskowych czy sprzętach rolniczych itp..? Pytanie podstawowe jest takie, czy moje założenie że taki filtr normuje jakoś ilość zasysanego powietrza jest prawidłowe czy też nie?

Albo poprostu cyklonowy zamiast łapki na snorku? Taki z traktora powinien mieć wydajność wystarczającą do silnika benzynowego chyba.

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn kwie 09, 2012 8:46 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
Niedzwiadz pisze:
tak sobie czytam i gdybam - a mokry filtr powietrza?
http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/sl ... etrza.html

tylko to musi o ile mi wiadomo pracować w stałym położeniu. Ale może były jakieś dostosowane do pracy w przechyle w autach wojskowych czy sprzętach rolniczych itp..? Pytanie podstawowe jest takie, czy moje założenie że taki filtr normuje jakoś ilość zasysanego powietrza jest prawidłowe czy też nie?

Albo poprostu cyklonowy zamiast łapki na snorku? Taki z traktora powinien mieć wydajność wystarczającą do silnika benzynowego chyba.


nie bardzo rozumiem o czym piszesz... :D mi z tego co na szybko wyczytałem wydaje się że chodzi o spsikanie typowego "stożka" lub wkładu specjalnym olejkiem... i o tym właśnie pisałem wyzej...

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn kwie 09, 2012 9:15 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
W ciągnikach rolniczych jest wstępnie -
- filtr cyklonowy wyłapuje największe zanieczyszczenia ( liście ,pyłki, kurz itp)
- następnie powietrze uderza o powierzchnię oleju silnikowego znajdującego się w misce na dnie filtra gdzie przyklejają się resztki kurzu itp.
-ostatecznie powietrze zostaje zassane do cylindra poprzez siatkę ( stalową ,plastikową ) nasączoną olejem.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Ostatnio zmieniony pn kwie 09, 2012 9:32 am przez RDZIKI1, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn kwie 09, 2012 9:17 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Jeżeli szukacie daszka -Cyklona to proszę od MTZ -- Cena Powala :mrgreen:

http://allegro.pl/kaptur-filtra-powietr ... 97116.html

http://allegro.pl/filtr-wstepny-monocyk ... 19136.html


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn kwie 09, 2012 10:02 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
sebahabit pisze:
.....

nie bardzo rozumiem o czym piszesz... :D mi z tego co na szybko wyczytałem wydaje się że chodzi o spsikanie typowego "stożka" lub wkładu specjalnym olejkiem... i o tym właśnie pisałem wyzej...


Nie - takie psikanie to kojarzę z filtrów KNa czy niektórych motocyklowych, ale mi chodzi o typowy mokry filtr albo poprostu czapkę z filtrem cyklonowym:
https://www.google.pl/search?q=filtr+cy ... 80&bih=709

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pn kwie 09, 2012 10:31 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Nigdy nie miałem w ręce takiego zwykłego cyklonowego na snorkel. Pytanie czy będzie czuły na podmuchy wiatru tak jak zwykły kominek? Bo jeżeli nie no to wtedy sprawa rozwiązana...

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl