suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 11:37 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn gru 28, 2009 11:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:25 pm
Posty: 274
slaw pisze:
w którym momecie bierze ci sprzegło nisko czy normalnie


Na mój gust zdecydowanie na dole.

_________________
BYŁA: Vitara Long V6, 95r LPG, Zawieszenie, zderzaki Hunter


Na górę
Post: pn gru 28, 2009 11:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:25 pm
Posty: 274
KozioŁ pisze:
slaw pisze:
obejzyj łacznik pedału sprzegła z pompą sprzegła na mocowaniu do pedału sie wyrabia i tam jest regulacja sprzeła

dotyczy to 2,0 v6 i 2,0 r4


Sprawdź to koniecznie, u mnie się połamał i ledwo dojechałem na miejsce. :wink:


Więc będę musiał odwiedzić mechanika, sam nie mam zupełnie ani wiedzy ani warunków. Jedynie co mogę to robić na parkingu przed blokiem, a teraz zimno i pada:)

_________________
BYŁA: Vitara Long V6, 95r LPG, Zawieszenie, zderzaki Hunter


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 10:23 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Nie trzeba wiedzy ani warunków. Wkładasz głowę tam gdzie pedały i patrzysz na to co odchodzi od pedału sprzęgła. Wciskasz pedał sprzęgła ręką, lub prosisz kogoś do pomocy. Obserwujesz co się dzieje, czy nie ma wielkiego luzu, kiedy zaczyna wciskać pompę sprzęgła i czy ten metalowy łącznik między pedałem a pompą się gdzieś nie wygina.
U mnie też były hece z biegami i mechanicy chcieli wymieniać pompę, wysprzęglik, sprzęgło aż w końcu się połamał ten łącznik i wszystko stało się jasne.

Ktoś go wcześniej przyspawał, bo pewnie nie umiał wyregulować luzu i była niezła heca żeby to ustrojstwo wyjąć na mrozie.

Potem szybka rzeźba, spawanie elementu, ponowny montaż i radość z możliwości zmiany biegów. :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: śr sty 06, 2010 6:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:25 pm
Posty: 274
Łącznik wygląda na okey. więc nie wiem już czego mam szukać:/

_________________
BYŁA: Vitara Long V6, 95r LPG, Zawieszenie, zderzaki Hunter


Na górę
Post: czw sty 07, 2010 10:20 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Czekać aż się połamie. :wink:

A na serio to trzeba jeszcze sprawdzić pompę i siłownik przy skrzyni.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob sty 16, 2010 3:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:08 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Poznań
Przy okazji też zapytam o problemy ze skrzynią biegów

Akcja wyglądala dość następujaco:
szybkie zmiany biegów z 1 na R w głębokim śniegu, no i coś tam w środku ... pękło?
Trzeba dociskać drążek zmiany biegów przy zmianie bo inaczej drążek "wyskakuje i można nim machać, a biegi sie nie zmieniają.
Wiecie może co z tym zrobić i ile naprawa może kosztować?

chyba nie jest to groźne dla auta, nie?? :D


Na górę
Post: pt sty 22, 2010 3:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:25 pm
Posty: 274
KozioŁ pisze:
Czekać aż się połamie. :wink:

A na serio to trzeba jeszcze sprawdzić pompę i siłownik przy skrzyni.


Vitara to wspaniały samochód. który naprawił się sam:)
A tak serio, od 2k kilometrów wszystko w normie, działa jak trzeba. Mam nadzieje, że to nie cisza przed burzą:)

_________________
BYŁA: Vitara Long V6, 95r LPG, Zawieszenie, zderzaki Hunter


Na górę
Post: pt sty 22, 2010 5:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 17, 2008 5:31 pm
Posty: 710
Lokalizacja: Kraków
mcj_o pisze:
Przy okazji też zapytam o problemy ze skrzynią biegów

Akcja wyglądala dość następujaco:
szybkie zmiany biegów z 1 na R w głębokim śniegu, no i coś tam w środku ... pękło?
Trzeba dociskać drążek zmiany biegów przy zmianie bo inaczej drążek "wyskakuje i można nim machać, a biegi sie nie zmieniają.
Wiecie może co z tym zrobić i ile naprawa może kosztować?

chyba nie jest to groźne dla auta, nie?? :D


zdejmij plastiki osłaniajace lewarek, mieszek też. Odkrec te blaszki wszystkie od gory i zajrzyj do spodu, masz problem z tulejką albo w ogóle to "trzymadło" wkręcane i zazebiajace lewarek w skrzyni Ci pękło. Jak otworzysz to zrozumiesz o co mi chodzi:)

_________________
Zabawka na 31'


Na górę
Post: śr sty 27, 2010 7:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
ja jak włoże luz na reduktoże i stoje włoże 2.3.4.5 i kręce tak 3 tyś obrotów to mi lewarek drga i huczy coś hyba łożyska w skrzyni a na jedynce jest cisza???


Na górę
Post: sob sty 30, 2010 4:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
teraz gdy jade i odpuszcze zgazu to słysze jak wyje most alle to luzy w nim i w skrzyni słysze huczenie może to łożysko dociskowe sprzengła olej w skrzyni czysty???


Na górę
Post: sob sty 30, 2010 7:58 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
łożysko oporowe słychać jak masz wciśnięte sprzęgło

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pt lut 19, 2010 2:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lip 27, 2009 10:32 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Poznań
Pozwole sobie sie podlaczyc. U mnie biegi wchodza w porzadku, a przynajmniej tak mi sie wydaje.

To co mnie denerwuje to szum na 3 i 5 biegu. Jest dosc wyrazny i tylko na tych biegach. Pojawia sie przy dodawaniu gazu. Na luzie nic nie ma, na pozostalych biegach tez jest cicho. Problemow z wrzucaniem biegow nie ma, chrobotania ani zgrzytow nie stwierdzilem. Podpowiecie co sprawdzic? Tylko olej w skrzyni, czy musze dac do rozebrania calosc? Piatke moglbym olac, ale trzeci bieg "lubie", wiec jego ulomnosc mnie denerwuje. Podpowiedzcie prosze.


Na górę
Post: sob lut 20, 2010 12:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
nie tylko ty lubisz ten trzeci bieg poprzedni właściciele też go bardzo lubili i pewnie dlatego wyje :wink:

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: sob mar 27, 2010 8:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
Moim zdaniem jak biegi wchodzą to jest dobrze ostatnio jezdziłem kilkoma vitarami i w karzdej gdy dałem luz na reduktoże i wżucałem jakiś bieg to coś jakby tarło było to słychać jakby z lewarka umnie jest to samo ale w czasie jazdy też tak słyhać czym większy bieg tym głośniej a u was??może jakiś ceramizer pomoże??


Na górę
Post: wt mar 30, 2010 9:00 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 24, 2009 9:53 am
Posty: 61
Lokalizacja: Ostrołęka
Ja właśnie wymieniam skrzynie bo wyła już od 3 biegu a dodatkowo był luz na wyjściu wału na tylny most, kupiłem skrzynie od Przemasa601 jutro powinna być wymieniona, także będę coś wiedział na temat. Na pewno bardziej mi się opłacało kupić skrzynie niż wymieniać łożyska bo są drogie i podobno do dostania tylko w serwisie o ile będzie dobra ta którą kupiłem.

_________________
Vitara Long 95 1,6 16V LSD kl71 31' :) rozbita (remontuje od podstaw)

Słuchaj - zanim mów - i zanim powiesz - czyń


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl